SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mooi datquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindje heb je de Rimsky Korsakovstraat, Bepaalde nummers hebben de postcode 5653 AA
Ahwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een ander nummer van hun erg mooi alleen laat mijn autistenbrein me even in de steek
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, zal ik eens doen!
deze vind ik ook te garpig
[ afbeelding ]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehadquote:
Welk nummer ?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
Jazekerquote:
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereidingquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehad
Morgen staat mijn waxbeurt gepland ter voorbereiding
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zit in mijn jaren 90 muziekbubbel terwijl ik bedenk wat ik met de rest van mijn leven ga doen.
Think Twicequote:
Ah, dus gewoon 90's trowbackquote:
uit je suďcidale periode?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
prrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |