SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mooi datquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindje heb je de Rimsky Korsakovstraat, Bepaalde nummers hebben de postcode 5653 AA
Ahwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een ander nummer van hun erg mooi alleen laat mijn autistenbrein me even in de steek
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, zal ik eens doen!
deze vind ik ook te garpig
[ afbeelding ]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehadquote:
Welk nummer ?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
Jazekerquote:
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereidingquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehad
Morgen staat mijn waxbeurt gepland ter voorbereiding
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zit in mijn jaren 90 muziekbubbel terwijl ik bedenk wat ik met de rest van mijn leven ga doen.
Think Twicequote:
Ah, dus gewoon 90's trowbackquote:
uit je suďcidale periode?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
prrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereiding
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ho eens ff...
Sinds wanneer ga ik hamburgers maken in een jurk????
Hoop hetquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga eerst nog maar effe snel douchen, misschien kom ik dan eindelijk van mijn hoofdpijn af![]()
Tot zo
die vieze pisventquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet eens
Toen luisterde ik heel veel R. Kelly.
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Karzai het volgende:
korsakoff leuke tent was dat ook ooit een paar fokkers mee naar toe gesleept maar ze vonden het niet leuk die gingen liever naar de woodys
echt zo'n rembrandtsplein feest tent ja fout wat is fout als je plezier hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?
Bij die laatste kwam ik overigens nooit en ik heb nog nooit drank van andermans lichaam gelikt
Jaquote:
Dat laatste ik ook niet, weleens op een bar gezeten die in de fik stond met shotjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?
Bij die laatste kwam ik overigens nooit en ik heb nog nooit drank van andermans lichaam gelikt
Jouw moederquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben zelf nog naar zijn concert toen ik 16 was![]()
Mijn moeder vond de muziek van 'Aart Kelly' maar niets. Mam hij heet 'R.Kelly'
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
echt zo'n rembrandtsplein feest tent ja fout wat is fout als je plezier hebt
Ik welquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook niet, weleens op een bar gezeten die in de fik stond met shotjes
Owww Griekenland
net als dezequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)
Oh nee, dat is echt not donequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
Noemde ze je toen een mapima
later werd het nog fouter, ik wil iig niet meer gebeld worden door Spirosquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar zo'n bar dan weer niet
dat soort tenten inddquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)
ik ga zo'n gouden naamketting voor je maken met mapima eropquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
Noemde ze je toen een mapima
Ja zoiets jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
net als deze
http://hetfeestvansinterklaas.com/
"danscafé" uhuh
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
later werd het nog fouter, ik wil iig niet meer gebeld worden door Spiros
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga zo'n gouden naamketting voor je maken met mapima erop
of we nog een keer terug kwamen vanuit Nederland.... uhhhh, waarom denk je dat we iedere keer een andere bestemming nemen met de vriendinnenclub?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Aangeschoten C_A op FOK! is altijd leuk!
Topic openen in FHF om het geld bij elkaar te sprokkelenquote:
Oh helemaal vergeten jaquote:
Compleet de boel getrashed, letterljk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
of we nog een keer terug kwamen vanuit Nederland.... uhhhh, waarom denk je dat we iedere keer een andere bestemming nemen met de vriendinnenclub?
Ja dat wel. Maar als ik bij mijn volle verstand ben ga ik daar niet heen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoezo het leidse en het rembrandts zit er vol mee
dat viel dan weer erg mee, eigenlijk vrij beschaafd gehouden vond ik zelfquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Compleet de boel getrashed, letterljk en figuurlijk
dat moet je niet willenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ik bij mijn volle verstand ben ga ik daar niet heen.
Al was ik een keer nuchter in Jantje's Verjaardag omdat iemand die ik ken meedeed met een talentenjacht
Ja, zullen wequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Topic openen in FHF om het geld bij elkaar te sprokkelen
C A had dat allemaal geregeldquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al was ik een keer nuchter in Jantje's Verjaardag omdat iemand die ik ken meedeed met een talentenjacht
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
dat viel dan weer erg mee, eigenlijk vrij beschaafd gehouden vond ik zelf
ik moet eerst even piesen, pics per DM?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet eerst even piesen, pics per DM?
Ik weet niet meer wat daggeren isquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Karzai het volgende:
koentje was erbij ik heb nog een of ander wijf staan daggeren,
ken gebeuren, niks mis mee, dat willen die wijven altijd allemaal hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Karzai het volgende:
koentje was erbij ik heb nog een of ander wijf staan daggeren,
op naar de likeur 43quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
On to the next![]()
Vroegah maakte je van die leuke typfouten
copuleren zonder het copugedeeltequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat daggeren is
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hey, huisgenoot!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoiets?
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heyquote:
Opaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?
quote:
Maar wat hebben we daar nou aanquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoiets?
nee dan moet je ver heen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?
Ditquote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat lastig met twee sinas. Ik wilde daar niet zijn
Hier.quote:
als je op YouTube zoekt dan weet je gelijk wat ik bedoel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |