SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mooi datquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier in Eindje heb je de Rimsky Korsakovstraat, Bepaalde nummers hebben de postcode 5653 AA
Ahwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind een ander nummer van hun erg mooi alleen laat mijn autistenbrein me even in de steek
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
nee, zal ik eens doen!
deze vind ik ook te garpig
[ afbeelding ]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehadquote:
Welk nummer ?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
Jazekerquote:
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereidingquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Awyeah, nog nooit ergens zoveel zin in gehad
Morgen staat mijn waxbeurt gepland ter voorbereiding
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jazeker
Ik zit in mijn jaren 90 muziekbubbel terwijl ik bedenk wat ik met de rest van mijn leven ga doen.
Think Twicequote:
Ah, dus gewoon 90's trowbackquote:
uit je suïcidale periode?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom kan ik zoveel nummers van Céline Dion meezingen?
prrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekelijkse waxbeurd van morgen maar afgezegd ter voorbereiding
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ho eens ff...
Sinds wanneer ga ik hamburgers maken in een jurk????
Hoop hetquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga eerst nog maar effe snel douchen, misschien kom ik dan eindelijk van mijn hoofdpijn af![]()
Tot zo
die vieze pisventquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet eens
Toen luisterde ik heel veel R. Kelly.
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:16 schreef Karzai het volgende:
korsakoff leuke tent was dat ook ooit een paar fokkers mee naar toe gesleept maar ze vonden het niet leuk die gingen liever naar de woodys
echt zo'n rembrandtsplein feest tent ja fout wat is fout als je plezier hebtquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?
Bij die laatste kwam ik overigens nooit en ik heb nog nooit drank van andermans lichaam gelikt
Jaquote:
Dat laatste ik ook niet, weleens op een bar gezeten die in de fik stond met shotjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woody's was toch zo uberfout? Net zoiets als Mr.Coco's en The Pirate bar?
Bij die laatste kwam ik overigens nooit en ik heb nog nooit drank van andermans lichaam gelikt
Jouw moederquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben zelf nog naar zijn concert toen ik 16 was![]()
Mijn moeder vond de muziek van 'Aart Kelly' maar niets. Mam hij heet 'R.Kelly'
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
echt zo'n rembrandtsplein feest tent ja fout wat is fout als je plezier hebt
Ik welquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat laatste ik ook niet, weleens op een bar gezeten die in de fik stond met shotjes
Owww Griekenland
net als dezequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)
Oh nee, dat is echt not donequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
Noemde ze je toen een mapima
later werd het nog fouter, ik wil iig niet meer gebeld worden door Spirosquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Maar zo'n bar dan weer niet
dat soort tenten inddquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog in de Bubbles geweest en toen het daar voorbij was gingen we naar Het feest van Ome Joop (?)
ik ga zo'n gouden naamketting voor je maken met mapima eropquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw moeder![]()
Noemde ze je toen een mapima
Ja zoiets jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
net als deze
http://hetfeestvansinterklaas.com/
"danscafé" uhuh
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
later werd het nog fouter, ik wil iig niet meer gebeld worden door Spiros
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga zo'n gouden naamketting voor je maken met mapima erop
of we nog een keer terug kwamen vanuit Nederland.... uhhhh, waarom denk je dat we iedere keer een andere bestemming nemen met de vriendinnenclub?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Aangeschoten C_A op FOK! is altijd leuk!
Topic openen in FHF om het geld bij elkaar te sprokkelenquote:
Oh helemaal vergeten jaquote:
Compleet de boel getrashed, letterljk en figuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
of we nog een keer terug kwamen vanuit Nederland.... uhhhh, waarom denk je dat we iedere keer een andere bestemming nemen met de vriendinnenclub?
Ja dat wel. Maar als ik bij mijn volle verstand ben ga ik daar niet heen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoezo het leidse en het rembrandts zit er vol mee
dat viel dan weer erg mee, eigenlijk vrij beschaafd gehouden vond ik zelfquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Compleet de boel getrashed, letterljk en figuurlijk
dat moet je niet willenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar als ik bij mijn volle verstand ben ga ik daar niet heen.
Al was ik een keer nuchter in Jantje's Verjaardag omdat iemand die ik ken meedeed met een talentenjacht
Ja, zullen wequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Topic openen in FHF om het geld bij elkaar te sprokkelen
C A had dat allemaal geregeldquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Al was ik een keer nuchter in Jantje's Verjaardag omdat iemand die ik ken meedeed met een talentenjacht
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
dat viel dan weer erg mee, eigenlijk vrij beschaafd gehouden vond ik zelf
ik moet eerst even piesen, pics per DM?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet eerst even piesen, pics per DM?
Ik weet niet meer wat daggeren isquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Karzai het volgende:
koentje was erbij ik heb nog een of ander wijf staan daggeren,
ken gebeuren, niks mis mee, dat willen die wijven altijd allemaal hoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef Karzai het volgende:
koentje was erbij ik heb nog een of ander wijf staan daggeren,
op naar de likeur 43quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
On to the next![]()
Vroegah maakte je van die leuke typfouten
copuleren zonder het copugedeeltequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat daggeren is
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hey, huisgenoot!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoiets?
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heyquote:
Opaquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?
quote:
Maar wat hebben we daar nou aanquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Tegen iemand aan staan neuken in de kroeg zoiets?
nee dan moet je ver heen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heel vreemd om te zien altijd... met hoge sprongen en raar gedoe toch?
Ditquote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat lastig met twee sinas. Ik wilde daar niet zijn
Hier.quote:
als je op YouTube zoekt dan weet je gelijk wat ik bedoel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
als je op YouTube zoekt dan weet je gelijk wat ik bedoel...JeezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed nummer voor Valthermond
With the stars as her umbrella
Hoi vanaf het toilet, zie whatsapp voor de geluidjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Neem je het geluid ervan op voor je fetish?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi vanaf het toilet, zie whatsapp voor de geluidjes
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:37 schreef pixelbitty het volgende:
Ik moest maar eens beginnen aan de epische/foute KSC roadtrip playlist.
piemelsquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg in vbl sc.
kunnen ze weer niet tegen hun verliesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg in vbl sc.
Neu, meer iets onderling.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
kunnen ze weer niet tegen hun verlies
IS ER EEN DISCOOOquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Ik ben nu bezig met een playlist voor de 'disco'
Ik denk dat port een mooie is voor na de wijn, en anders wat Bacardi Oak Heart ofzo?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oke jij mag kiezen. Wat mag ik
Die maken we zelf tochquote:
Niet alleen voor de roadtrip hoor!!!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:37 schreef pixelbitty het volgende:
Ik moest maar eens beginnen aan de epische/foute KSC roadtrip playlist.
Ow damn, toch eens leren controleren voor ik verstuurquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En niet alleen geluid zie ik..... damn Molo...
![]()
![]()
Is dat een vraag of een gebodquote:
Eyyquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben weer terug in het land der levende, voor zover dat dan nog mogelijk is
Tijd zat nogquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alleen voor de roadtrip hoor!!!
Jou hoef ik beide toch nooit te doen, jij bespringt me altijd vanzelfsprekend alquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jou hoef ik beide toch nooit te doen, jij bespringt me altijd vanzelfsprekend al
ik hou niet zo van Bacardiquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat port een mooie is voor na de wijn, en anders wat Bacardi Oak Heart ofzo?
psssst zal ik je wat verklappen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he, maak je je druk om zeg.
Nooooquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
psssst zal ik je wat verklappen?
Jazeker, eindelijk weer eens een relatief vrij weekendje te pakken.quote:
Heerlijk man, moet je van genieten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker, eindelijk weer eens een relatief vrij weekendje te pakken.
We zetten wel gewoon skyradio aan dan.quote:
Dat lag dan ook in de planningquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man, moet je van genieten.
Ik dacht dat we de livestreams niet meer mochten spoilen voor de betalende klantenquote:
gvd, die was écht weg uit mijn brein..... was....quote:
top!quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet zo van Bacardi
Ik heb bier gekozen goed?
eerst zoenen met bier op hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
We zetten wel gewoon skyradio aan dan.![]()
of dezequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon onze een op eentjes(tweetjes, drietjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat we de livestreams niet meer mochten spoilen voor de betalende klanten
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
eer
[..]
eerst zoenen met bier op hoor
Daarna keihard neuken yessss
Ik ontdekte vandaag dat ik mijn autoradio ook op DAB+ kan zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
wat is DAB+?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ontdekte vandaag dat ik mijn autoradio ook op DAB+ kan zetten.
Heb ik ineens Efteling Radio......
het kan erger, Radio Maria........quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ontdekte vandaag dat ik mijn autoradio ook op DAB+ kan zetten.
Heb ik ineens Efteling Radio......
Dat is alleen weg gelegd voor het begin van de week, morgen nog effe half dagje op het circuit doorbrengenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen dus niet de hele dag in je trainingspak, maat.
Oh gawdquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
of deze
http://www.nederlandseradio.nl/amorfm/
ik zap daar té vaak langs
Nicequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is alleen weg gelegd voor het begin van de week, morgen nog effe half dagje op het circuit doorbrengen
Ja oké, daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoel gewoon onze een op eentjes(tweetjes, drietjes)
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje afgeleid door dingen, maar het avondeten staat nu in de oven.
Had geen zin in gedoe, dus wat simpels. Gehakt met champignon, knoflook, en tijm in een Chinees koolblad in tomatensuaus en kaas er over.
[ afbeelding ]
Nu hopen dat het te vreten is.
te weinig of teveel kaas, maar ziet er verder lekker uitquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje afgeleid door dingen, maar het avondeten staat nu in de oven.
Had geen zin in gedoe, dus wat simpels. Gehakt met champignon, knoflook, en tijm in een Chinees koolblad in tomatensuaus en kaas er over.
[ afbeelding ]
Nu hopen dat het te vreten is.
digitale radio..quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is DAB+?
Efteling Radio is wel top trouwens, somssss
Kunnen we daar langs op weg naar Valtermouthquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh gawd, onderweg naar niet nader te noemen plaats in nederland, kwam ik op een bepaald punt rond amsterdam altijd op een punjabi zender terecht ipv mijn 3fm
Heb je al op deze link geklikt? Begint automagisch te spelenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh gawd, onderweg naar niet nader te noemen plaats in nederland, kwam ik op een bepaald punt rond amsterdam altijd op een punjabi zender terecht ipv mijn 3fm
Sky radio Christmasquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
digitale radio..
Zaten echt rare zenders tussen...
Ahah, dus jij hebt nog geen echte plannen voor het weekend?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
wat is DAB+?
Efteling Radio is wel top trouwens, somssss
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
digitale radio..
Zaten echt rare zenders tussen...
Ben voorzichtig met wat je zegt.quote:
Iets teveel kaas denk ik maar ik ga niet weer de sprietjes oppakken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
te weinig of teveel kaas, maar ziet er verder lekker uit
(al had ik als zeikwijf de tijm vervangen door oregano of wat kummel)
*insert evil laugh*quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ben voorzichtig met wat je zegt.
Molo heeft er een handje van mensen te "volgen" zeg maar....
Ik rij vaak express ff blokje om voor ik stop, zo weet ze nog steeds niet waar ik woon.
Ga sowieso naar de kapper. Verder zie ik wel.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dus jij hebt nog geen echte plannen voor het weekend?
Is die er niet gewoon het hele jaar doorquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in oktober wel, en toen was ie er ook al
Ik weet niet hoe ik er op komquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kunnen we daar langs op weg naar Valtermouth
niks mis mee jonguhquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in oktober wel, en toen was ie er ook al
zouden ze toe moeten passen als martel methode.quote:
Ja stom geouwelul was er op ik heb het weggedaanquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je al op deze link geklikt? Begint automagisch te spelen
nee in de zomer was er op DAB een ander Sky station opquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die er niet gewoon het hele jaar door
nee joh, boeiend.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets teveel kaas denk ik maar ik ga niet weer de sprietjes oppakken.
ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga sowieso naar de kapper. Verder zie ik wel.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik er op kom. Ik vind die muziek altijd wel leuk
.
trouwens zat te denken, gebruik jij haar producten met pepermunt? helpt namelijk met haargroei, just a tip.quote:
Dat is iets wat ik dit jaar sowieso niet meer ga doenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga sowieso naar de kapper. Verder zie ik wel.
Belly nice yeshquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik er op kom. Ik vind die muziek altijd wel leuk
.
Dan ben ik gewoon verward bezigquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee in de zomer was er op DAB een ander Sky station op
Ik ook niet, maar had wel gemoetenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dit jaar sowieso niet meer ga doen
oh wauw, later even goed kijken, want serie aan nuquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
https://www.facebook.com/ntnu.no/videos/1310036139037876/
ik wil dit ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef Fogel het volgende:
https://www.facebook.com/ntnu.no/videos/1310036139037876/
nee eigenlijk niet, en dan om te eten neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens zat te denken, gebruik jij haar producten met pepermunt? helpt namelijk met haargroei, just a tip.
neenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, en dan om te eten neem ik aan?
wij stelden altijd second love in als homepage, of de lelijke manager 100 x op je achtergrondquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
We hebben op kantoor een policy dat je je PC locked als je niet in je kantoor bent. Een collega vond zijn PC terug met een Elsa als wallpaper en zijn hele scherm en toetsenbord onder de post-its met daar de afkorting van de policy erop.
"Ik kom dit jaar niet meer terug" was zijn antwoord
bij ons ook altijd, scherm omdraaien, David Hasselhof wallpaper, ander keyboard instellen, genoeg flauwe geintjes te bedenkenquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
We hebben op kantoor een policy dat je je PC locked als je niet in je kantoor bent. Een collega vond zijn PC terug met een Elsa als wallpaper en zijn hele scherm en toetsenbord onder de post-its met daar de afkorting van de policy erop.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
oh wauw, later even goed kijken, want serie aan nu
Ik krijg niet vaak letterlijk kippenvel van muziek, maar daarvan dus wel.quote:
Just the tip?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
trouwens zat te denken, gebruik jij haar producten met pepermunt? helpt namelijk met haargroei, just a tip.
Ik heb het begin november laten knippen, heb nog steeds het langste haar van al mijn mannelijke vrienden/kennissen en ik heb het idee dat ik al mijn haar kwijt benquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar had wel gemoeten![]()
Touwwww
lief bedoeld, maar dat is een baggerartikel qua inhoudquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
neen
even zo maar wat van internet geplukt:
http://www.myblackhair.nl/pepermunt-olie-voor-haargroei/
Wel herkenbaar dit soort geintjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef Fogel het volgende:
Koos vraagt waarom ik lach, hoe leg ik dit nu weer uitquote:
quote:
lol, hier ook wel eensquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos vraagt waarom ik lach, hoe leg ik dit nu weer uit
"Flashback naar de goede tijd met Robert".quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das waar. zal even zoeken morgen na goede.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
lief bedoeld, maar dat is een baggerartikel qua inhoud
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het begin november laten knippen, heb nog steeds het langste haar van al mijn mannelijke vrienden/kennissen en ik heb het idee dat ik al mijn haar kwijt ben
"Laat maar, je had erbij moeten zijn"quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja afschuwelijkquote:
ik heb in Den Haag patiënten gehad, altijd die muziek en films o p als je bij suri's thuis kwamquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja.
Weltrusten!
Dagje uit met de zaak morgen. Varen door de biesbosch en uit eten.
Laters!
Slaap lekker en veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja.
Weltrusten!
Laters!
Robertquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Flashback naar de goede tijd met Robert".
leukquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja.
Weltrusten!
Laters!
ja hij is het alweer vergeten geloof ik, net zo oud als D. he, dan krijg je datquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Laat maar, je had erbij moeten zijn"
Tja, op zich wel begrijpelijk, zo lang alles hoog houden zonder hulpmiddelen zeg maar, da's niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Robert
Wel jammer dat hij in de ochtend zo uit de hoogte deed na die nacht
Heb je een komkommer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Koud!quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja.
Weltrusten!
Laters!
Hoe lang?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het begin november laten knippen, heb nog steeds het langste haar van al mijn mannelijke vrienden/kennissen en ik heb het idee dat ik al mijn haar kwijt ben
Ik ken zwemmen he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Koud!
en niet uit de boot vallen he
Maaruh, tukse
ik heb sommige delen maar gewist uit mijn geheugen, te ingrijpendquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, op zich wel begrijpelijk, zo lang alles hoog houden zonder hulpmiddelen zeg maar, da's niet voor iedereen weggelegd.
nog twee halve in mijn tasquote:
Zijn de groene bulten al weg?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb sommige delen maar gewist uit mijn geheugen, te ingrijpend
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
nog twee halve in mijn tas
I kid you not
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I kid you not
hoe lang zitten ze daar al in?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I kid you not
Niet zo lang als jouw haar, maar voor mijn vriendenkring lang.quote:
Anaal en vaginaal tegelijk ja?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I kid you not
pics van je....quote:
drie zijn er vanmorgen geklapt, het wordt wel minder nuquote:
Twee keer de helft, dus een kwart komkommer?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I kid you not
sinds mjn meeting vanmiddagquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoe lang zitten ze daar al in?
Ik stuur wel wat fotos morgen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
pics van je....
ahhhh never mind
(maar serieus, een boottripje in december.... apart!)
pic van je komkommerquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I kid you not
volgende keer maar weer Lidl merkquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef isax het volgende:
heb deze ijsthee gekocht.
[ afbeelding ]
zo niet lekker en ik dacht nog wel dat het de shit zou zijn want duur en hipster ofzo
weer een illusie armer.
Goed ontsmetten, smerig spul, voor je het weet ziet Larf eruit als een puist.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
drie zijn er vanmorgen geklapt, het wordt wel minder nu
Wat is er niet lekker aan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef isax het volgende:
heb deze ijsthee gekocht.
[ afbeelding ]
zo niet lekker en ik dacht nog wel dat het de shit zou zijn want duur en hipster ofzo
weer een illusie armer.
zo nu en dan, was ook voor m'n werk bezigquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een beetje genoten van the Voice?
probeerde ik, en toen gebeurde hetquote:
komkommerkomkommerkomkommerquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee keer de helft, dus een kwart komkommer?
quote:
You tried.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
komkommerkomkommerkomkommer
half komkommer, half komkommer, half komkommer.
ok, in mijn hoofd was het een leukere garp (manbearpig)
graag wel die parts die je normaal mee stuurt blurren, heb bezoek morgen die mogelijk mee kijktquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik stuur wel wat fotos morgen.
Ik achter een boom, ik in het ruim van de boot, ik....
strakjes misschien, als Koos naar bed isquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog een beetje genoten van the Voice?
oei, moeten jullie gezond leven?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar al die producten in mijn Kerstpakket; Spelt stroopwafels, Meerzaden ontbijtcrackers... )
te laat denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed ontsmetten, smerig spul, voor je het weet ziet Larf eruit als een puist.
Klinkt op zich niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar al die producten in mijn Kerstpakket; Spelt stroopwafels, Meerzaden ontbijtcrackers... )
keer een van de grote beek gehad toen ik daar clientenraad bs deedquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Bos81 het volgende:
koolmeuk?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mijn koolmeuk uit de oven is!
Iedere keer als een deelnemer het veld van PSV op kwam, moest ik denken aan de ene keer dat ik dat ook mochtquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo nu en dan, was ook voor m'n werk bezig
spelt stroopwafelsquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef Bos81 het volgende:
ik las écht iets anders.............quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mijn koolmeuk uit de oven is!
10 minuten voordat ik stop...dat ik kan dat ik nok.....quote:
Het is weer bijna maandagquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
the end of the world as we know it?
oh damn, sterktequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teruglezen, even voorkomen dat mijn vader een waterkoeler koopt. :$)
BS?? Bipolunaire (of hoe dat ook heet) Stoornissen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:11 schreef isax het volgende:
[..]
keer een van de grote beek gehad toen ik daar clientenraad bs deed
was de bombarbecue enzo
teruglezen met dyslexiequote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Teruglezen, even voorkomen dat mijn vader een waterkoeler koopt. :$)
Feit: fogel vind mensen die vloeken niet zo bijzonder intelligent overkomen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens niet zo snel, verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |