Vreselijk! Hij moet niks doen, heeft genoeg uitstraling van zichzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan ie een duetje met og3ne doen. Die houden daar ook zo van.
Kunnen ze schaduwen maken op de muur. Van die konijntjes en zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan ie een duetje met og3ne doen. Die houden daar ook zo van.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vreselijk! Hij moet niks doen, heeft genoeg uitstraling van zichzelf.
Ze doet het echt al jaren als ze met mensen praatquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Wendy wordt ook steeds meer een tekenfilmfiguur met die stemmetjes. Gádverdamme
Battles zijn veel leuker dan dit...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet de kattenbakken nog doen en ik denk serieus dat ik dat nog leuker ga vinden dan deze show
Een soort permanente Ushiquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet het echt al jaren als ze met mensen praat
hier mist gewoon strijdquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Battles zijn veel leuker dan dit...
Flikker dat ding van Waylon er ook meteen uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet de kattenbakken nog doen en ik denk serieus dat ik dat nog leuker ga vinden dan deze show
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we maar stoppen, deze man heeft gewonnen.
Ik LOL'dequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Vincenzo komt nog.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we maar stoppen, deze man heeft gewonnen.
Ze kan beter Bulletje doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy denkt dat ze de Soundmixshow presenteert geloof ik
ik heb zowat van iedereen dat ik liever heb dat ze winnen dan dat mensquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef Plienen het volgende:
[..]
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)
Je kunt echt merken dat ik dit echt kijk met het verstand op nul want ik moet nu googlen wie dat isquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef Plienen het volgende:
[..]
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |