yepquote:
Daar houden mannen toch van, zwiep je zo lekker in 1 luchtige beweging uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Pheno het volgende:
He, weer een nachtjapon, net als bij oempa loempa. ZIjn die in de kerstaanbieding?
En dan verwachten de dag erop ze weer een nieuwequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar houden mannen toch van, zwiep je zo lekker in 1 luchtige beweging uit.
Dat hoor je toch meteenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Van wie is dit nummer, is dit weer een braakding van kwAdele?
Je hebt net Aint nobody gehad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, kan er vanavond ook een jaren 80 liedje komen? Pretty please?
Ik vind dit echt veel minder boeiend dan de battles
Oke klassieker en ballad.quote:
Chaka Khan is al geweest, jaren 80.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, kan er vanavond ook een jaren 80 liedje komen? Pretty please?
Ik vind dit echt veel minder boeiend dan de battles
Is geen ballad.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:01 schreef ato het volgende:
[..]
Chaka Khan is al geweest, jaren 80.
Beggin, origineel is van de jaren 60.. goed opletten. 😀
The Voice.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Dwight favoriet? Ik vind hem een beetje eng en hij doet me denken aan Ivan. Die ik ook engig vond.
Ja hoe heet die andere gozer ookal wer? Die vind ik nog iets beter denkquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die battle van Dwight, die 2 jongens horen in mijn top 3 / top 4 dit seizoen.
Die vind ik meesterlijk, idioot dat die op die stoel zat/zit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja hoe heet die andere gozer ookal wer? Die vind ik nog iets beter denk
Vincenzo of Dwight winnen The Voice. Ik gok Vincenzo.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vincenzo heb ik ook hoge verwachtingen van. Maar Dwight en Vincenzo kunnen niet allebei naar de finale
Waarom niet? De beste kandidaten gingen vorig jaar door, niet per coach of zo. Is dat weer veranderd?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vincenzo heb ik ook hoge verwachtingen van. Maar Dwight en Vincenzo kunnen niet allebei naar de finale
Idd, makkelijk nummer ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is in elk geval vals. Bluh wat saai dit
Hij is helemaal niet eng, heerlijke stem heeft hij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Dwight favoriet? Ik vind hem een beetje eng en hij doet me denken aan Ivan. Die ik ook engig vond.
Oh ja ff vergetenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet? De beste kandidaten gingen vorig jaar door, niet per coach of zo. Is dat weer veranderd?
Fixedquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef frietenstamp het volgende:
Dwight moet stoppen met die stupide handgebaartjes.
Ja. Misschien kan ie een duetje met og3ne doen. Die houden daar ook zo van.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef frietenstamp het volgende:
Dwight moet stoppen met die stupide handgebaartjes.
Ja, maar het is tv, geen radio en ik vind hem geen fijne uitstraling hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:04 schreef ato het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet eng, heerlijke stem heeft hij.
Ik vond Roza ook al versneld zingen..quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met de timing? Loopt het geluid achter of zo?
Vreselijk! Hij moet niks doen, heeft genoeg uitstraling van zichzelf.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan ie een duetje met og3ne doen. Die houden daar ook zo van.
Kunnen ze schaduwen maken op de muur. Van die konijntjes en zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Misschien kan ie een duetje met og3ne doen. Die houden daar ook zo van.
Eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:06 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Vreselijk! Hij moet niks doen, heeft genoeg uitstraling van zichzelf.
Ze doet het echt al jaren als ze met mensen praatquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:06 schreef Greys het volgende:
Die Wendy wordt ook steeds meer een tekenfilmfiguur met die stemmetjes. Gádverdamme
Battles zijn veel leuker dan dit...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet de kattenbakken nog doen en ik denk serieus dat ik dat nog leuker ga vinden dan deze show
Een soort permanente Ushiquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet het echt al jaren als ze met mensen praat
hier mist gewoon strijdquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Battles zijn veel leuker dan dit...
Flikker dat ding van Waylon er ook meteen uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet de kattenbakken nog doen en ik denk serieus dat ik dat nog leuker ga vinden dan deze show
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we maar stoppen, deze man heeft gewonnen.
Ik LOL'dequote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Vincenzo komt nog.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we maar stoppen, deze man heeft gewonnen.
Ze kan beter Bulletje doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy denkt dat ze de Soundmixshow presenteert geloof ik
ik heb zowat van iedereen dat ik liever heb dat ze winnen dan dat mensquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef Plienen het volgende:
[..]
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)
Je kunt echt merken dat ik dit echt kijk met het verstand op nul want ik moet nu googlen wie dat isquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:09 schreef Plienen het volgende:
[..]
Dilana is nog een serieuze concurrent :-)
Mooi nummerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Wat een raar nummer om te moeten doen.
het orgineel is toch ook een grote autotune, ingezongen door een jankende kat?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flikker dat ding van Waylon er ook meteen uit.
Precies. Als je hoogtevrees hebt word je ook geen glazenwasser.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
En dan dat opgeluchte tongetje, meid stop dan als je toch niet de ballen hebt
In NWS zijn/waren we het nogal eens oneens dus dit is een verrassingquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:11 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Met alles eens wat jij zegt dus ik klok uit en jouw berichten tellen vanaf hier dubbel.
Misschien van wijnglazen in de keuken van een restaurantquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies. Als je hoogtevrees hebt word je ook geen glazenwasser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |