Darteritus vanaf 86 genotquote:
Mooiste is nog dat Beaton ook nog steeds (speelt al 25 jaar pro darts) viesgoed isquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die komt vooorbij in se bingo hoor.
Mij eigenlijk ook. KoosGodquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele gezellige man.
Eerste gedeelte saai gelul met Van Praag, daarna kwam Gijp en werd het wel leuk.quote:
Uitzuigers.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben ze wel, maar die is betaald
Misschien kunnen we hem eens uitnodigen voor een biertje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook. KoosGod
Flopshowquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael van Praag heeft iedereen in slaap gepraat
Ik heb zomaar het idee dat dat meer komt door Sky dan RTL zelfquote:
Ajax nog uitgelachen zeker?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eerste gedeelte saai gelul met Van Praag, daarna kwam Gijp en werd het wel leuk.
Valentijn zat er ook maar die zei gelukkig niet zo veel.
Een Q&A met Koos hier in DRTquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem eens uitnodigen voor een biertje.
Paar jaartjes terug was het wel gratuit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat dat meer komt door Sky dan RTL zelf
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |