Nou niet op RTL7 aangezien daar VI is. Maar verder ook niet extreem veel moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
howdy maatjes, nog wat gemist op RTL 7 terwijl ik statistiek aan het leren was? (en mijn eerste 2 oefententamens opvallend goed deed)
Geen idee of VI wat was netquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
howdy maatjes, nog wat gemist op RTL 7 terwijl ik statistiek aan het leren was? (en mijn eerste 2 oefententamens opvallend goed deed)
oja kut, het is vrijdag. VIquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou niet op RTL7 aangezien daar VI is. Maar verder ook niet extreem veel moet ik zeggen
Nee VI is nog steeds bezigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nog maar één uitzending hierna en dan zit het niet meer in de weg van dartsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja kut, het is vrijdag. VI
OORSPRONKELIJK een Nederlands/Surinaams liedje. TRAFFASI GODENquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shakira liedjeWant Shakira
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan dit wel waarderen. Maar dat komt misschien ook omdat ik hem niet zo vaak ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |