Mja, dat scheelt ook wel iets qua druk natuurlijk. Zie je wel vaker op zichquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:44 schreef heywoodu het volgende:
Met negen pijlen geen 40 uit krijgen en twee beurten later 180 gooien, wat een labiele vent man
Ik sluit niet uit dat ze Hendriks doen en dat het direct mooi aansluit met Wright-Hendriks. We zullen zienquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
We kunnen voor de volgende pot naar RTL7 genot
Ik laat de stream even aan voor de zekerheidquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze Hendriks doen en dat het direct mooi aansluit met Wright-Hendriks. We zullen zien
Heel verstandigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik laat de stream even aan voor de zekerheid
Ik hoop dat ze er eens over nadenken om Nieuwlaat en die andere mongool te vervangenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze Hendriks doen en dat het direct mooi aansluit met Wright-Hendriks. We zullen zien
Sowquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er eens over nadenken om Nieuwlaat en die andere mongool te vervangen
Zjakgodquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er eens over nadenken om Nieuwlaat en die andere mongool te vervangen
Nou niet op RTL7 aangezien daar VI is. Maar verder ook niet extreem veel moet ik zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
howdy maatjes, nog wat gemist op RTL 7 terwijl ik statistiek aan het leren was? (en mijn eerste 2 oefententamens opvallend goed deed)
Geen idee of VI wat was netquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
howdy maatjes, nog wat gemist op RTL 7 terwijl ik statistiek aan het leren was? (en mijn eerste 2 oefententamens opvallend goed deed)
oja kut, het is vrijdag. VIquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou niet op RTL7 aangezien daar VI is. Maar verder ook niet extreem veel moet ik zeggen
Nee VI is nog steeds bezigquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig nog maar één uitzending hierna en dan zit het niet meer in de weg van dartsquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja kut, het is vrijdag. VI
OORSPRONKELIJK een Nederlands/Surinaams liedje. TRAFFASI GODENquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shakira liedjeWant Shakira
![]()
[ afbeelding ]
Ik kan dit wel waarderen. Maar dat komt misschien ook omdat ik hem niet zo vaak ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |