Ohhh! Jaloers! 7a zit ik al zolang op vast... Ik heb hem vandaag maar even weggelegdquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:16 schreef billiebob123 het volgende:
7a is eindelijk gelukt, jeej. nu knaagt 15. ik heb een vermoeden in welke hoek ik moet zoeken, maar het spreekt nog niet...
inmiddels wel een mooie zin klaar voor 20
6 is een inkoppertje ;-) Denk dat de meesten die al hebben!quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:02 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Ik heb nog niemand gezien die 6 heeft opgelost, maar hij is erg eenvoudig!
Echt een aanrader als je weer even de blijdschap van een opgeloste puzzel wilt hebben
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:48 schreef Qurky het volgende:
Spoiler gebruiken de volgende keer. En eigenlijk zoiets helemaal niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:33 schreef billiebob123 het volgende:
dit topic bestaat straks voor 2% uit hints en voor 97% uit posts met opsommingen van wie welke vragen allemaal heeft opgelost en met klachten over de hints die worden gegeven...
er wordt soms niet zo creatief gehint inderdaad (dat leek vorig jaar beter te gaan), maar als je geen hints wilt: lees ze dan gewoon niet.
(voor de oplettende rekenaar: deze klacht vormt de laatste procent)
quote:Ik snap precies wat je bedoelt, enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:58 schreef tegelkoning het volgende:
[..]
Ik zie nog 19b niet maar ik vermoed dat ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan je probleem met 7aBedankt. Dat idee had ik al, maar ik wist er toch niets uit te halen. Even blijven doorpuzzelen dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft 19bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2018:
Opgelost: 1ab, 2, 4, 8, 13
Begin aan: 1c, 3, 5, 6, 7, 11 16, 21, 22, 25![]()
Valt wel mee toch? Ik had al aangegeven dat ik verder was dan halverwege, dus dit was inderdaad wat ik aan het doen was. Alleen vroeg ik me af of ik op de goede weg wasquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:09 schreef doebedazimzim het volgende:
[..]
Dit is een beetje te direct zou ik zeggen.
2018:
Ik had een pop-up over vraag 7a, maar ik wist niet wat het was en heb het per ongeluk weg geklikt. Weet iemand hoe ik dit terug kan lezen en kan anders de persoon die mij bericht had dit nog een keer doen?2018:
dm.fok.nlquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:07 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
Ik had een pop-up over vraag 7a, maar ik wist niet wat het was en heb het per ongeluk weg geklikt. Weet iemand hoe ik dit terug kan lezen en kan anders de persoon die mij bericht had dit nog een keer doen?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Ah oké dankje. Dan ben ik nog niet lang genoeg geregistreerd!quote:2018:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:48 schreef RW-fan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks goed punt.quote:
Natuurlijk kun je besluiten om de hints niet te lezen. Het punt is echter dat deze puzzel een wedstrijd is. En als men hier de antwoorden op een presenteerblaadje krijgt dan is dat natuurlijk geen eerlijke strijd.
Hints die direct tot de oplossing of oplossingsrichting kunnen leiden dus niet posten aub.
En dat gezeur om hints wordt al wel heel hinderlijk.![]()
Dit. Ik vind hints geven niet zo erg, maar kom op mensen, je hebt nog 4 weken. Ga puzzelen! Ik ga voorlopig nog geen hints uitdelen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:23 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Niks goed punt.
Natuurlijk kun je besluiten om de hints niet te lezen. Het punt is echter dat deze puzzel een wedstrijd is. En als men hier de antwoorden op een presenteerblaadje krijgt dan is dat natuurlijk geen eerlijke strijd.
Hints die direct tot de oplossing of oplossingsrichting kunnen leiden dus niet posten aub.
![]()
Door de halve-oplossingen die hier (en op andere plekken) af en toe staan, is het voor mensen die zelf de moeite niet nemen om te puzzelen mogelijk om een hogere plek te behalen. Voor de échte puzzelaars wordt hun prestatie zo minder waard..
--> Kleine sidenote: Ik heb van sommigen een PM/DM ontvangen, hoe graag ik ook zou willen. Ik ben te kort geregistreerd om daarop te reageren.![]()
Als je 10 forumreacties plaatst kan het gewoon toch? Of is er nog een soort tijdconditie?quote:--> Kleine sidenote: Ik heb van sommigen een PM/DM ontvangen, hoe graag ik ook zou willen. Ik ben te kort geregistreerd om daarop te reageren.![]()
Het antwoord hebben, maar de vraag niet kunnen ontcijferen of de vraag snappen maar het antwoord niet kunnen vinden. Dat stadium heb ik nu bereikt![]()
![]()
7 dagen....quote:Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef doebedazimzim het volgende:
[..]
Als je 10 forumreacties plaatst kan het gewoon toch? Of is er nog een soort tijdconditie?![]()
Weer een paar bekende gezichten te zien op het forum, leuk!
Ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat nu ik de ervaring van vorig jaar er bij heb
Team van drie![]()
Zie de errata.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:47 schreef mk852015 het volgende:
ik heb 7a opgelost maar het antwoord past niet in het antwoordformulierTeam van drie![]()
Inderdaad, als je eenmaal de hersenkronkels van de puzzelmakers snapt, scheelt dat een hoop!quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:44 schreef Cregan het volgende:
Ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat nu ik de ervaring van vorig jaar er bij heb![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:10 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenDat had ik de eerste paar minuten ook, maar:
Hint 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint 2:Ik zit helemaal vast met vraag 6! Zou er nog 1 hintje kunnen komen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes in ieder geval! Ik was blij dat ik er eindelijk weer één had![]()
De hints hierboven zijn al vrij erg in de goede richting. Als laatste hint wil ik je meegeven:quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef schulo het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast met vraag 6! Zou er nog 1 hintje kunnen komen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het nu nog niet lukt, zou ik het even laten liggen en later nog eens terug kijkenZoals veel puzzelaars hier al zeggen, je hebt nog 4 weken! Misschien kom je er nog op! Anders ga ik echt te veel verklappen.
2018:
Hij is maar 1 punt waard! Met de hints hierboven en de digitale middelen tot je beschikking zou je een eind moeten komen. Ik heb het gevoel dat alles wat ik zou kunnen zeggen in essentie voorzeggen zou zijn, wat voor degene die om een hint vraagt natuurlijk niet een nobele manier is om een opgave op te lossen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:06 schreef schulo het volgende:
[..]
Ik zit helemaal vast met vraag 6! Zou er nog 1 hintje kunnen komen???![]()
Ik had hier vorig jaar ook al veel moeite mee (geen wiskunde achtergrond), maar kan iemand mij misschien een site aanbevelen die het verschil uitlegt tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs met de uitwerkingen van vorig jaar kom ik er niet uit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:18 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Ik had hier vorig jaar ook al veel moeite mee (geen wiskunde achtergrond), maar kan iemand mij misschien een site aanbevelen die het verschil uitlegt tussenik meen mij te herinneren dat het in de uitwerking van 2014 redelijk duidelijk uitgelegd wordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs met de uitwerkingen van vorig jaar kom ik er niet uit.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:18 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Ik had hier vorig jaar ook al veel moeite mee (geen wiskunde achtergrond), maar kan iemand mij misschien een site aanbevelen die het verschil uitlegt tussenPermutatie is de letters van plaats laten verwisselen onderling, door de tekst in rijen onder elkaar te schrijven en in kolommen af te lezen. Vigenčre is iets moeilijker uit te leggen, maar wikipedia heeft er een goed artikel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs met de uitwerkingen van vorig jaar kom ik er niet uit.![]()
Eens. Die 1% is een te lage schatting. Als je wil voorzeggen, kan het altijd nog in dm, waar niemand er weet van heeft. Nog even en google leidt je hier naar de oplossing, terwijl je op zoek was naar een geschikte wiki om het zelf te doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:23 schreef Mill61 het volgende:
[..]
Niks goed punt.
Ik zie ook 'bekenden' van vorig jaar :-)quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:44 schreef Cregan het volgende:
Ik moet zeggen dat het een stuk beter gaat nu ik de ervaring van vorig jaar er bij heb![]()
Ah top! Vigenere snapte ik inmiddels, maar permutatie nu ook. Dank je wel!quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:20 schreef doebedazimzim het volgende:
[..]
Permutatie is de letters van plaats laten verwisselen onderling, door de tekst in rijen onder elkaar te schrijven en in kolommen af te lezen. Vigenčre is iets moeilijker uit te leggen, maar wikipedia heeft er een goed artikel over.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:04 schreef AIVD-puzzelaar het volgende:
[..]
Bedankt. Dat idee had ik al, maar ik wist er toch niets uit te halen. Even blijven doorpuzzelen dan maar.
Wat betreft 19bIneens zie je het, maar toch bedank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19b ook binnen. Bleek dat ik er eerder al bijna was met UH en DB.![]()
He he, gelukkig nog wat puntjes gesprokkeld vandaag. 22 en 19 kunnen van het lijstje.
Nu maar weer proberen te slapen, al denkend aan appeltaart hagelslag en zalmfilet, en nee dat is niet het kerstdiner!![]()
Iemand al met vraag 20 bezig?
Ik ben er al een tijdje op los aan het gaan en kom nu op 12 letters.My friends all drive horses![]()
Eerste jaar dat ik een poging ga wagen.
Tot nu toe 1 en 19 (beide volledig) opgelost
Trots!
welke vraag zou als nieuweling hierna te doen moeten zijn?![]()
Je kan altijd naar de puntenverdeling kijken: makkelijkere vragen leveren minder punten op. Zelf vond ik 8, 17a en 26 wel goed te doen, misschien kun je daarmee beginnenquote:Op woensdag 21 december 2016 07:23 schreef Utopia247 het volgende:
Eerste jaar dat ik een poging ga wagen.
Tot nu toe 1 en 19 (beide volledig) opgelost
Trots!
welke vraag zou als nieuweling hierna te doen moeten zijn?![]()
![]()
Halve nacht op 6 door gegaan... helaas. Zelfs met de gegeven hints niet gelukt.
Gelukkig wel voor 20 een leuke oplossing te pakken. Dus dat maakt veel goed!
Update: Brainwave 6 gelukt!
[ Bericht 26% gewijzigd door schulo op 21-12-2016 09:21:30 ]![]()
Nou, ik weet al wat ik weet, maar ik weet het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om spoilers te gebruiken, met deze opmerkingen maak je het wel extreem makkelijk![]()
Yep , heb al een oplossing met 1-7.quote:Op woensdag 21 december 2016 00:17 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand al met vraag 20 bezig?
Ik ben er al een tijdje op los aan het gaan en kom nu op 12 letters.
Mijn tactiek:
Verzin een paar mooie woorden die goed bij elkaar passen en dan vervolgens namen toevoegen om er een geheel van te maken
Tevens is het handig om in Excel ofzo een klein programmatje te modelleren wat direct het aantal keer geeft hoe vaak je een letter gebruikt![]()
Daar had ik een online tool voor gevonden.quote:Op woensdag 21 december 2016 10:17 schreef Puzzeljasje18 het volgende:
[..]
Tevens is het handig om in Excel ofzo een klein programmatje te modelleren wat direct het aantal keer geeft hoe vaak je een letter gebruikt
Ik heb heel veel online tooltjes gevonden voor deze puzzel, haha.My friends all drive horses![]()
Ik heb er zelf eentje geprogrammeerdquote:Op woensdag 21 december 2016 10:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar had ik een online tool voor gevonden.
Ik heb heel veel online tooltjes gevonden voor deze puzzel, haha.![]()
![]()
Hoelang zijn jullie bezig geweest met vraag 1a en b?People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.![]()
Hoezo, voel je je heel dom dat je ze niet ziet?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:32 schreef LievePoetin het volgende:
Hoelang zijn jullie bezig geweest met vraag 1a en b?
Ik zag ze niet gelijk, bij beide viel me wel gelijk iets op, maar dat was nog niet de gehele oplossing. bij b had ik vooral de vraag niet goed gelezen.
Later nog eens gekeken en toen beide opgelost.![]()
vraag 1a, 2 minuten. vraag 1b, 1 minuut.
*stoer doen*
ik zit nu alleen al wel 2 dagen te klooien met nummer 2 en 3 van 3c![]()
![]()
Ja heb ze denk ik nu gedeeltelijk opgelost alleen was wel benieuwd hoelang mensen er over doen. Heb er zelf een paar minuten mee gepuzzeld vandaar. Maar als je per vraag uren kwijt bent dan pas ik.quote:Op woensdag 21 december 2016 12:26 schreef Alfje het volgende:
[..]
Hoezo, voel je je heel dom dat je ze niet ziet?
Ik zag ze niet gelijk, bij beide viel me wel gelijk iets op, maar dat was nog niet de gehele oplossing. bij b had ik vooral de vraag niet goed gelezen.
Later nog eens gekeken en toen beide opgelost.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.![]()
Sommigen kan je vrij snel doen, maar tot nu toe zijn er behoorlijk wat die inderdaad flink wat zweet en doorzettingsvermogen vragen en waar meerdere dingen inzitten die je uit moet vinden.![]()
Yes, we mogen weer! Ik ben gisteren gestart. Inmiddels 1a, 1b, 2 en 5a opgelost.
Succes en plezier allen!![]()
Uren? Dagen soms. En dan zie je het en denk je.. damn.quote:Op woensdag 21 december 2016 14:12 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ja heb ze denk ik nu gedeeltelijk opgelost alleen was wel benieuwd hoelang mensen er over doen. Heb er zelf een paar minuten mee gepuzzeld vandaar. Maar als je per vraag uren kwijt bent dan pas ik.My friends all drive horses![]()
Maar dat is dan niet dagen van puzzelen, maar eerder een paar minuten staren gevolgd door wat anders doen tot je een idee hebt en dan even 10 minuten prutsen. Eventueel herhalen als je idee niet goed was :pquote:Op woensdag 21 december 2016 15:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uren? Dagen soms. En dan zie je het en denk je.. damn.Team van drie![]()
Het gekke is dus dat ik 3b heb opgelost, maar wat de zeven genoemde codes zijn weet ik niet! Ik snap er helemaal niks meer van. nu is het op zich voldoende als je de oplossing invult in het formulier, maar het steekt toch dat ik de precieze methode die ze gebruikten om alles te versleutelen niet kan achterhalen... (Plus voor de hele korte knaagt het natuurlijk, je zult maar de verkeerde hebben en denken dat je goed zit)...aivd2018 (41) - 1ab; 2; 3; 4; 7a; 8; 9b; 11ab; 13; 16; 18; 19abcd; 22; 23a; 25
enige voortgang: 12; 17; 23b; 27![]()
Het gaat nog niet zo vlot hier...
Opgelost:
- Vraag 1
- Vraag 20 (7 letters)
Vraag 7a heb ik de eerste paar woorden opgelost. Daarna lijkt er iets te veranderen in de ontcijfering.![]()
ik zit ook vast. Heb opgelost
1a en b,
5a
7a
12 a
19 a en b
26
En een begin bij 2 en 3c.
Zit nu te bladeren en hier een beetje te lezen. Opdracht 6 moet te doen zijn maar heb me al suf gegoogeld. Misschien toch eerst proberen 5b of 9 te doen.. Ik wil nog een paar punten halen op eigen kracht (en mn vast puzzelvriendin heeft een nieuwe baan dus geen tijd)![]()
Klopt het dat bij vraag 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik was even blij dat er iets klopte maar ga nu twijfelen.
Niets te spoileren, maar misschien is mijn vraag al een hint, vandaar maar "verstopt"![]()
bij 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom eruit maar alleen als ik herhaling toesta klopt dat?
bij 7a: de eerste 6 woorden heb ik ook, daarna lijkt het ritme niet meer te kloppen. als ik dat volledig loslaat kan ik wel passende woorden gokken maar ik zie er geen logica meer in, klopt dat? De logica is me nu duidelijk.wordt leuke zin
19 a ik zie wat er gezocht wordt maar niet de reeks.. maar komt nog wel![]()
17: leuk maar combinatorische hel volgens mij, ik heb iig een scripje ervoor geschreven, maar dan nog..
verder heb ik 1,6,16 en 26
[ Bericht 8% gewijzigd door freddifish69 op 21-12-2016 22:15:28 ]![]()
Ik lees hier mee. Ben dit jaar voor het eerst met de puzzel bezig.
Heb nu: 1a en b, 2, 3b (1e niet) c (laatste niet), 5a, 6, 7a (beginnetje), 8 deels, 14, 15b en c, 19a, 20, 26
Erg leuk om te doen, frustrerend ook.![]()
Het zal je gebeuren, een verhuis combineren met de kerstpuzzel ;-)
Heb nog geeneens alle opgaven gelezen, wordt nachtwerk!
opgelost: 1a, 3c, 5a, 6, 7a (bijna), 14, verder is de kaas nog altijd saai, heb ik daarnaast een idee van welke man die verduveld lastige naam is, en natuurlijk rest 27(?!), met dank voor het cadeau![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef freddifish69 het volgende:
bij 2:Als je weet wat je moet doen, kan 17 ook zonder script, binnen een kwartiertje (a, b EN c) :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom eruit maar alleen als ik herhaling toesta klopt dat?
bij 7a: de eerste 6 woorden heb ik ook, daarna lijkt het ritme niet meer te kloppen. als ik dat volledig loslaat kan ik wel passende woorden gokken maar ik zie er geen logica meer in, klopt dat? De logica is me nu duidelijk.wordt leuke zin
17: leuk maar combinatorische hel volgens mij, ik heb iig een scripje ervoor geschreven, maar dan nog..
verder heb ik 1,6,16 en 26![]()
2e jaar dat ik meedoe, ik heb er al veel kunnen oplossen doordat ik snap wat die mensen van je vragen, maar die getallenreeksen, zoals 4 en 23b zullen bij mij echt een probleem blijven.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11![]()
quote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef freddifish69 het volgende:
bij 2:Die opmerking bij vraag 2 kan ik helemaal plaatsen....moet drie keer herhalen, dan klopt ie perfect maar vraag me af of dat de bedoeling is. Of zie ik wat over het hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom eruit maar alleen als ik herhaling toesta klopt dat?
verder heb ik 1,6,16 en 26![]()
Ik vind het anders verdraaid lastig (pun intended). Welke kant moet ik op denken bij het tweede gedeelte?quote:Op woensdag 21 december 2016 21:55 schreef freddifish69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2016 08:37 schreef schulo het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdraaid lastig (pun intended). Welke kant moet ik op denken bij het tweede gedeelte?Precies dit! Zo frustrerend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2018:
de 'regels' zijn niet gegeven. maar als je de oplossing hebt, dan hoef je je niet af te vragen of dat de bedoeling is. dan weet je gewoon dat dat de bedoeling moet zijn.. toch?quote:Op donderdag 22 december 2016 08:36 schreef Siepiesiep het volgende:
[..]
Die opmerking bij vraag 2 kan ik helemaal plaatsen....moet drie keer herhalen, dan klopt ie perfect maar vraag me af of dat de bedoeling is. Of zie ik wat over het hoofd?![]()
quote:Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef showerstabber het volgende:
Zou iemand mij misschien een beetje op weg kunnen helpen met 4?
Ik zie er gewoon geen logica inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: