quote:Op zondag 18 december 2016 14:32 schreef dralion13 het volgende:
SPOILER: vraag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 17:28 schreef NewHorizon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Daar mag je me een hint geven.quote:
quote:Op zondag 18 december 2016 20:43 schreef Berendschot het volgende:
Eindelijk opdracht 2 opgelost! Had vier kleuren ontcijferd en dacht toen een verband te hebben gevonden, dat bleek helaas niet te kloppen waardoor de laatste twee problemen opleverden.
quote:Op zondag 18 december 2016 20:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nog 4 weken te gaan, nog lang geen tijd voor hints
Hint: werk tijdelijk aan een andere opgave, en keer later nog eens terug naar deze puzzel, dan kun je die met een frisse blik bekijkenquote:
quote:Op zondag 18 december 2016 10:25 schreef rita147 het volgende:
[..]
Wat goed!Ik zoek nog steeds de vierde groep. Wel goed voor mijn aardrijkskunde, maar zo langzamerhand weet ik het niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Reya op 18-12-2016 21:37:00 ]
quote:Op zondag 18 december 2016 21:28 schreef highveener het volgende:
Voor 3b en 3c heb ik enkele oorspronkelijke teksten kunnen ontcijferen. Maar ik snap het gebruik van de code totaal niet. Is het wel 1 code, of zijn het er meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 21:23 schreef highveener het volgende:
[..]Bij mij kwam het licht op deze vraag 8 bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft me niet te bedanken, ik weet dat jullie dit erg op prijs stellen.
quote:Op zondag 18 december 2016 21:23 schreef highveener het volgende:
[..]Ja, die serie heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu word ik gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ik mis. Wat denken jullie, dat ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan vinden?
De tekst is verschrikkelijk behulpzaamquote:Op maandag 19 december 2016 00:14 schreef traxdata het volgende:
Hmm, ook druk aan het puzzelen hier, kom maar niet verder met vraag 2, heb alle punten op elk denkbare manier met elkaar verbonden, lijnen er doorheen getrokken. De tekst is ook niet echt heel behulpzaam.. uit de toon vallen en gezelschap. Zou het met muziek te maken hebben? Heb nu denk ik alle concertzalen gezien en het lijkt er geen plattegrond van te zijn.
Morgen die tekening maar eens een paar keer uitprinten, misschien dat het losse ringen moeten zijn die over elkaar gelegd moeten worden of zo iets.. of moet dat extra blok er onder opgerold worden en er op geplaatst worden op één of andere manier. Blijf het idee houden dat ik het niet uit het juiste perspectief aan het bekijken ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op maandag 19 december 2016 00:15 schreef tegelkoning het volgende:
Ik ben al aardig op weg met de "ruis op de lijn " vraag. Er zijn nog een paarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die ik mis. Wat denken jullie, dat ik dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan vinden?![]()
Ik denk het niet?My friends all drive horses
quote:Op maandag 19 december 2016 00:12 schreef mk852015 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu word ik gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De tekst is verschrikkelijk behulpzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kap hier wel. Te grijs gebied tussen helpen en spoilen.
[ Bericht 94% gewijzigd door PippenScottie op 19-12-2016 01:11:48 ]My friends all drive horses![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 december 2016 01:10 schreef CarloV het volgende:
[..]Haha. En dank. Heb hem net gewijzigd, omdat ik wel onaardig klonk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: