Je kunt wel zeggen dat ik iets over heb voor mijn collectiequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nuttige besteding van de kerstvakantie...
Je slotje is afgelopen, dus kunnen we niks meer horen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef DevFreak het volgende:
Dat nummer van The Cats kwam trouwens niet van de LP af maar ik overweeg wel een tweedehands platenspeler te gaan kopen
Haha thanks, maar ik begin flink gaar te worden hier. Bijna bedtijd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Je slotje is afgelopen, dus kunnen we niks meer horen.
Wil je doorgaan? Dan moeten we je weer ff op het rooster slingeren!
Hehe is cool!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Haha thanks, maar ik begin flink gaar te worden hier. Bijna bedtijd.
ik heb paar jaar geleden weer nieuwe gekocht, volgens mij staan er ook nog twee oudere van Symphonic hier op zolderquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef DevFreak het volgende:
Dat nummer van The Cats kwam trouwens niet van de LP af maar ik overweeg wel een tweedehands platenspeler te gaan kopen
quote:
ik zoek een nummer trouwens hier... Ik weet dat het zoiets als Here Comes The in de titel heeft, en de videoclip heeft scenes van oorlog... is een rocknummer, weten jullie iets?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb paar jaar geleden weer nieuwe gekocht, volgens mij staan er ook nog twee oudere van Symphonic hier op zolder
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:56 schreef DevFreak het volgende:
Oh laat maar, het schoot me na 10 minuten ineens te binnen!!
Haha, lekker he?quote:
quote:Programma van vandaag
22:10 - 23:00 MadMaster - Time To Relax
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik toch een beetje voor mezelf aan het draaien ben...
[..]
hey hoe heet het nummer dat nu draait?quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik toch een beetje voor mezelf aan het draaien ben...
[..]
Dat kondigde je al een tijdje geleden ook aan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:27 schreef DevFreak het volgende:
Tof, ik tune ook effe in
(voordat ik ga slapen zo)
Ik loog.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kondigde je al een tijdje geleden ook aan.
Maar welkom...
Ahmed Romel - Black Iris (Original Mix)quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:29 schreef DevFreak het volgende:
[..]
hey hoe heet het nummer dat nu draait?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ahmed Romel - Black Iris (Original Mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |