Ik ook, als je je bedenkt dan zie ik het wel op het rooster...quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik hoop op het wonder van Kerstmis.
have funquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zeker.
Nu richting bios.
May the Force be with you all!
Ik dacht juist dat het erger werd als je er weer vanaf wouquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je er mee trouwt worden ze pas duur
da's idd de overtreffende trap, als je dat tenminste vantevoren niet goed regeltquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het erger werd als je er weer vanaf wou
quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je er mee trouwt worden ze pas duur
Een kleine ¤500 aan importheffing!quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n mokkeltje?
Wordt deze muziek hier niet echt gedraaid dan?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Da was een geslaagde test, prettige muziek die verder niet echt aan bod komt hier
nopequote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wordt deze muziek hier niet echt gedraaid dan?
veel te weinigquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Niet veel, maar ik kan het goed hebben...quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gelukkig je eigen fout, hoe spijtig ook...quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:40 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb een nieuw programma in gebruik genomen die al mijn muziek automatisch voor me sorteert inclusief tags, maar door een foutje van mij zijn alle genre-tags nu weg, en daar ben ik echt niet blij mee
Komt wel goed, kost me alleen wel een dagje sorterenquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig je eigen fout, hoe spijtig ook...
Nuttige besteding van de kerstvakantie...quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Komt wel goed, kost me alleen wel een dagje sorteren
het houdt je van de straatquote:Op vrijdag 16 december 2016 20:42 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Komt wel goed, kost me alleen wel een dagje sorteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |