weet ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan je wel naar zevende hemel brengen
Waar gaat het over? (Ik heb een vermoeden maar tochquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er is een nieuwe serie op net5, de mannen van dokter Anne en het is leuk
Wat moet die man denken. Dat niemand het doorheeft dat 3 weken voordat je bedrijf falliet gaat de inboedel voor enkele duizend euro's aan familie wordt verkocht.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:58 schreef xcachet het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)cel-voor-fraude.html
moest je onderweg even rusten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef Fushia2 het volgende:
2 min naar de winkel lopen en helemaal bezweet
Volgens mij verkocht hij ook iets voor 6 euro.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat moet die man denken. Dat niemand het doorheeft dat 3 weken voordat je bedrijf falliet gaat de inboedel voor enkele duizend euro's aan familie wordt verkocht.
Doe een preview dan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zojuist een maatschappelijk probleem aan de kaak gesteld. Ja hier in klaagbaak! Hoor graag jullie mening:)
Sorry ik zie net dat tegelijkertijd Toto een painttopic heeft geopendquote:Op vrijdag 16 december 2016 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb zojuist een maatschappelijk probleem aan de kaak gesteld. Ja hier in klaagbaak! Hoor graag jullie mening:)
Ziet er in het voorstukje stom uit.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er is een nieuwe serie op net5, de mannen van dokter Anne en het is leuk
de stal werd zelfs verkocht in ruil voor een reclamedeal oid. Want zijn zoon had een reclame bedrijf.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij verkocht hij ook iets voor 6 euro.
Hij was niet slim verder.
Doe op zn minst een linkje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:05 schreef Mortaxx het volgende:
ik vertrouw blindelings op de perzische wijzequote:Op vrijdag 16 december 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
[..]
geloof niet alles wat ze zeggen de eerste hemel is het beste
Chai bedoel je.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:07 schreef Crip het volgende:
kifache mozy is drie dagen achter elkaar op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |