Ook dat is tegen het wbanbeleid.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de eerste ban die ik kreeg. Dag daarna meteen 72 uur
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor de overwegend positieve reacties omtrent mijn terugkeer. Het voelt als thuiskomen
Zo maak je wel status hier, goed bezig!quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de eerste ban die ik kreeg. Dag daarna meteen 72 uur
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon normaal doen.
Ik ben een goedzak.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat is tegen het wbanbeleid.
Dit ga ik onthouden.quote:Johan Cruijff-award Beste Ajax-user
• Stijn
• JR-Style
• Scrummie (zo, die zit)
Ik kots op status.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo maak je wel status hier, goed bezig!
zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gewoon eerlijk, en bied mijn oprechte excuses aan voor mijn eerlijkheid.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij begon mij voor Ajacied uit te maken
Ik wil je wel bedanken voor je steun gedurende mijn ban. Never forget!quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en het systeem
fuck het systeem
I got your back broquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De enige ben je bruh. Tenminste, destijds.
je vond me net nog een dom rotterdams blondje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef Smoofie het volgende:
Charmed, vul mij in voor de van der gijp Award. #FysiekForSmoofie
Ja, maar dat wordt wel ingehouden op het mod salaris.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Is er nog een geldbedrag verbonden aan de awards?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Dan kun je nog wel een leuke , aardige chicka zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vond me net nog een dom rotterdams blondje.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil je wel bedanken voor je steun gedurende mijn ban. Never forget!
Dankjewel, maar het was wel een belediging.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was gewoon eerlijk, en bied mijn oprechte excuses aan voor mijn eerlijkheid.
Jajaja slijmbalquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een leuke , aardige chicka zijn.
Wil je op mij stemmen daarvoor, ik heb al een aantal stemmen daarvoorquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vond me net nog een dom rotterdams blondje.
We kunnen een waardebon van 50 euro winnen die alleen bij je moeder in te leveren is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen een waardebon van 50 euro winnen die alleen bij je moeder in te leveren is.
Welke?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil je op mij stemmen daarvoor, ik heb al een aantal stemmen daarvoor
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar ik haal jou ook vaak in de war met JanCees. En je heet bijna Johan, en dat is ook de voornaam van Cruijff.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel, maar het was wel een belediging.
Misschien is je verwarring ontstaan toen ik naar Ajax - Groningen ging, maar toen was ik voor de uitclub
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen een waardebon van 50 euro winnen die alleen bij je moeder in te leveren is.
Misschien moet je een bril nemenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar ik haal jou ook vaak in de war met JanCees. En je heet bijna Johan, en dat is ook de voornaam van Cruijff.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar ik haal jou ook vaak in de war met JanCees. En je heet bijna Johan, en dat is ook de voornaam van Cruijff.
Fawaka HK?quote:
Je verwart Johannes met JanCees?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zijn wel leuke feitjesquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier komt mijn username vandaan.
Dat kan kloppen. Ik haal GGMM en Drizzt ook altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Je verwart Johannes met JanCees?
God, je bent nog blinder dan Stevie Wonder en Vincent Bijlo samen dan.
Heeft JanCees ook een Jessica Alba Ui genomen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ik haal GGMM en Drizzt ook altijd door elkaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik haal Elan en Scrummie altijd door elkaar
Elan en Dven hier.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:20 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:20 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |