Ah mooi, weet ik wanneer ik weg moet blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:18 schreef MarijeH het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 20:13:19Nog héél even wachten! Komende maandag maken we de volledige #Top2000 bekend. Luister tussen 16 & 18 uur naar… https://t.co/n6qCIMUNQ6 reageer retweet
Cool.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:18 schreef MarijeH het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 16-12-2016 om 20:13:19Nog héél even wachten! Komende maandag maken we de volledige #Top2000 bekend. Luister tussen 16 & 18 uur naar… https://t.co/n6qCIMUNQ6 reageer retweet
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we eerlijk zijn: vorig jaar is er veel harder campagne gevoerd voor dit nummer en kwam ie slechts op 1600zoveel terecht. Nu was er veel. minder aandacht voor de stemmen voor pokemon (niet voor t fenomeen) en komt t ff tig plaatsen hoger? Geloof er geen snars van..
ik heb ergens het vermoeden dat de lijst gemanipuleerd wordt, wat denk jij daar eigenlijk van?quote:
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ergens het vermoeden dat de lijst gemanipuleerd wordt, wat denk jij daar eigenlijk van?
Het is allemaal de schuld van Mani.quote:
je weet toch dat ik daarover geen mening heb?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ergens het vermoeden dat de lijst gemanipuleerd wordt, wat denk jij daar eigenlijk van?
geen idee, ik stem daar al jaren op.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:25 schreef jcdragon het volgende:
Maar is een DJ favorite dan ook manipulatie? Zoals The Isley Brothers - The highway of my life
Hoogste binnenkomer misschien?
Best wel een fenomenale lijst.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de liefhebber: http://ondergewaardeerdeliedjes.nl/2016/12/16/snob-2000-2016/
Geen rommel inderdaad, dat scheelt hequote:Op vrijdag 16 december 2016 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best wel een fenomenale lijst.
Oneindig veel beter dan de Top 2000.
Ik vind het een erg eenzijdige lijst. Mis nog best veel, bijv. reggae/discoquote:Op vrijdag 16 december 2016 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tja ik weet het niet. Nogal veel dezelfde bands en toch te pretentieus wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dat best logisch als je naar de doelgroep kijkt. Ik vind het toch nog wel redelijk veelzijdig. In ieder geval wat jazz, wat rap, ook wat elektronisch. Ook meer metal, prog rock, etc. Veelzijdiger dan de Top 2000 hoe dan ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het een erg eenzijdige lijst. Mis nog best veel, bijv. reggae/disco
Ik kwam op nummer 9 Heidevolk tegen, toen vond ik het opeens niet zo pretentieus meer.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik weet het niet. Nogal veel dezelfde bands en toch te pretentieus wat mij betreft.
Mwah, de lijst is op andere vlakken wel weer veel eenzijdiger. Maar dat zijn vlakken waar jij misschien weer minder mee hebt.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dat best logisch als je naar de doelgroep kijkt. Ik vind het toch nog wel redelijk veelzijdig. In ieder geval wat jazz, wat rap, ook wat elektronisch. Ook meer metal, prog rock, etc. Veelzijdiger dan de Top 2000 hoe dan ook.
Dat er in de Top 2000 op dat ene nummertje van Dave Brubeck na totaal geen jazz staat is echt ronduit lachwekkend. En qua rap moeten we het doen met een nummer van Typhoon dat van al zijn nummers het minst met rap te maken heeft. Ook knap. Oh ja, en Eminem.
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, de lijst is op andere vlakken wel weer veel eenzijdiger. Maar dat zijn vlakken waar jij misschien weer minder mee hebt.
het is al pretentieus op het moment dat er bepaald wordt dat elk nummer in de top 2000 keuzelijst niet gekozen mag worden.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kwam op nummer 9 Heidevolk tegen, toen vond ik het opeens niet zo pretentieus meer.
Ja, vastquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind het gewoon een goed nummer ook zonder het jeudgsentiment.
Ja, dat heeft natuurlijk te maken met de doelgroep. Het is redelijk indie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, de lijst is op andere vlakken wel weer veel eenzijdiger. Maar dat zijn vlakken waar jij misschien weer minder mee hebt.
Cheersquote:Op vrijdag 16 december 2016 10:35 schreef pipster het volgende:
Er zijn legio TV intro's beter dan dat Pokemonding, The Loveboat , Miami Vice, Knight Rider, Airwolf, Dukes etc etc etc....
en zeker ook Inspector Gadget.
Ja, je mag het van mij best pretentieus noemen, maar volgens is het idee achter de lijst best goed en dankzij die lijst zijn er al heel wat goede nummers richting de Top 2000 gegaan. Dus dan boeit het eigenlijk al niet meer wat het is.quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is al pretentieus op het moment dat er bepaald wordt dat elk nummer in de top 2000 keuzelijst niet gekozen mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |