Lesje hashtags gebruiken kunnen ze nog wel gebruiken overigens.twitter:SLammertink twitterde op donderdag 22-12-2016 om 12:30:35Bijna tijd voor de teampresentatie! #2017#Rijswijk#nederlandseloterij#bianchi#cycling#road#gow#mtb#29er#fsa#vision#… https://t.co/ZZx0Q0ZCLG reageer retweet
Steven Lammertink kan niet fietsen en is zo dom als het achtereind van een varken. Arme jongen.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Lesje hashtags gebruiken kunnen ze nog wel gebruiken overigens.twitter:SLammertink twitterde op donderdag 22-12-2016 om 12:30:35Bijna tijd voor de teampresentatie! #2017#Rijswijk#nederlandseloterij#bianchi#cycling#road#gow#mtb#29er#fsa#vision#… https://t.co/ZZx0Q0ZCLG reageer retweet
Die NOS-repo zat er toen vol mee, ruim boven de 200x 'he'quote:Op donderdag 22 december 2016 14:05 schreef Szura het volgende:
Verhoeven het tactisch meesterbrein![]()
.
Hop he, kom op, hop hop.
De rol van Lobato is mij alleen nog niet duidelijk, gaat hij bijvoordbeeld mee naar de TDF voor de sprinttrein van Groenewegen of mag hij voor eigen kansen gaan in de rondjes van een week?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het ook onwijs positief in voor 2017!
Absoluut! 2017 wordt een jaar om nooit te vergeten voor ons Lotto-Jumbo fans!quote:Op donderdag 22 december 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het ook onwijs positief in voor 2017!
Het lijkt mij dat hij met het vertrek van Hofland gewoon voor eigen kans mag rijden in de koersen waar Dylan niet is.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De rol van Lobato is mij alleen nog niet duidelijk, gaat hij bijvoordbeeld mee naar de TDF voor de sprinttrein van Groenewegen of mag hij voor eigen kansen gaan in de rondjes van een week?
Ben je eindelijk uit je bad met accuzuur geklommen?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut! 2017 wordt een jaar om nooit te vergeten voor ons Lotto-Jumbo fans!
En in de trainingskampen vooraf kan Lars Boom eerst Kruijswijk bijles in het afdalen geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:04 schreef forzaudinese het volgende:
In de Giro kunnen we hopelijk net zoals vorig jaar weer genieten van Kruijswijk !
Ik ben slechts realist. Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout. Met deze frisse wind door de technische staf en de inbreng van tactisch meesterbrein Nico Verhoeven kan het niet anders dan goed komen!quote:Op donderdag 22 december 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit je bad met accuzuur geklommen?
Nou ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen! Ik weet zeker dat Rellende_Thijs zich straks ook weer op een positieve manier kan uiten over Team Lotto Jumbo.nl.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben slechts realist. Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout. Met deze frisse wind door de technische staf en de inbreng van tactisch meesterbrein Nico Verhoeven kan het niet anders dan goed komen!
Sorry, ik liep spaak op opgegroeid of opgevoed. De imitaties moeten wel correct zijn, want feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Kan je even stoppen met editten? Ik probeer op je post te reageren.
Nu zien de kijkers thuis wel dat wij met een ontzettende act bezig zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, ik liep spaak op opgegroeid of opgevoed. De imitaties moeten wel correct zijn, want feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Er zijn altijd wel figuren die op jou reageren. Hoe geen idee, maar je blijft het flikken. Dus we gaan gewoon op deze voet door.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu zien de kijkers thuis wel dat wij met een ontzettende act bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |