Lesje hashtags gebruiken kunnen ze nog wel gebruiken overigens.twitter:SLammertink twitterde op donderdag 22-12-2016 om 12:30:35Bijna tijd voor de teampresentatie! #2017#Rijswijk#nederlandseloterij#bianchi#cycling#road#gow#mtb#29er#fsa#vision#… https://t.co/ZZx0Q0ZCLG reageer retweet
Steven Lammertink kan niet fietsen en is zo dom als het achtereind van een varken. Arme jongen.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Lesje hashtags gebruiken kunnen ze nog wel gebruiken overigens.twitter:SLammertink twitterde op donderdag 22-12-2016 om 12:30:35Bijna tijd voor de teampresentatie! #2017#Rijswijk#nederlandseloterij#bianchi#cycling#road#gow#mtb#29er#fsa#vision#… https://t.co/ZZx0Q0ZCLG reageer retweet
Die NOS-repo zat er toen vol mee, ruim boven de 200x 'he'quote:Op donderdag 22 december 2016 14:05 schreef Szura het volgende:
Verhoeven het tactisch meesterbrein![]()
.
Hop he, kom op, hop hop.
De rol van Lobato is mij alleen nog niet duidelijk, gaat hij bijvoordbeeld mee naar de TDF voor de sprinttrein van Groenewegen of mag hij voor eigen kansen gaan in de rondjes van een week?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het ook onwijs positief in voor 2017!
Absoluut! 2017 wordt een jaar om nooit te vergeten voor ons Lotto-Jumbo fans!quote:Op donderdag 22 december 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het ook onwijs positief in voor 2017!
Het lijkt mij dat hij met het vertrek van Hofland gewoon voor eigen kans mag rijden in de koersen waar Dylan niet is.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De rol van Lobato is mij alleen nog niet duidelijk, gaat hij bijvoordbeeld mee naar de TDF voor de sprinttrein van Groenewegen of mag hij voor eigen kansen gaan in de rondjes van een week?
Ben je eindelijk uit je bad met accuzuur geklommen?quote:Op donderdag 22 december 2016 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut! 2017 wordt een jaar om nooit te vergeten voor ons Lotto-Jumbo fans!
En in de trainingskampen vooraf kan Lars Boom eerst Kruijswijk bijles in het afdalen geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:04 schreef forzaudinese het volgende:
In de Giro kunnen we hopelijk net zoals vorig jaar weer genieten van Kruijswijk !
Ik ben slechts realist. Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout. Met deze frisse wind door de technische staf en de inbreng van tactisch meesterbrein Nico Verhoeven kan het niet anders dan goed komen!quote:Op donderdag 22 december 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je eindelijk uit je bad met accuzuur geklommen?
Nou ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen! Ik weet zeker dat Rellende_Thijs zich straks ook weer op een positieve manier kan uiten over Team Lotto Jumbo.nl.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben slechts realist. Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout. Met deze frisse wind door de technische staf en de inbreng van tactisch meesterbrein Nico Verhoeven kan het niet anders dan goed komen!
Sorry, ik liep spaak op opgegroeid of opgevoed. De imitaties moeten wel correct zijn, want feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Kan je even stoppen met editten? Ik probeer op je post te reageren.
Nu zien de kijkers thuis wel dat wij met een ontzettende act bezig zijn.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sorry, ik liep spaak op opgegroeid of opgevoed. De imitaties moeten wel correct zijn, want feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
Er zijn altijd wel figuren die op jou reageren. Hoe geen idee, maar je blijft het flikken. Dus we gaan gewoon op deze voet door.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu zien de kijkers thuis wel dat wij met een ontzettende act bezig zijn.
Toch jammer van het zwart.quote:Op donderdag 22 december 2016 11:32 schreef TheArt het volgende:
Ploegvoorstelling Lotto-Jumbo bezig. De belangrijkste feiten tot nu toe:
- Kruijswijk gaat voor de eindzege in de Giro met als belangrijkste helpers VDB2 en Clement. Hij gaat ook voor een klassement in de Vuelta.
- Voor het eerst in de historie gaat de ploeg niet voor een klassement in de Tour. Gesink gaat als rittenkaper en Groenewegen met de sprinttrein.
Het hele tenue nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nerena kan haar ex ook niet loslaten zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:01 schreef Momo... het volgende:
twitter:JaapStalenburg twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 10:40:36Ik zoek een goeie ghostwriter voor een roman over mijn 2026. Over liefde en hersenbloeding reageer retweet
twitter:Nerena1979 twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 18:28:57@JaapStalenburg Thijs Zonneveld misschien? reageer retweet
En Boogerd liked dit, die is wel echt mad nog.twitter:JaapStalenburg twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 18:48:38@Nerena1979 Het gaat niet over Russische hoeren Dan haakt @thijszonneveld af reageer retweet
Volgend jaar ook een World Tour koers, dus niet gek.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:31 schreef Evertjan het volgende:
dus Boom gaat starten in de Omloop
ah ja was ik alweer vergeten moet nog een beetje die nieuwe WT kalender bestuderenquote:Op donderdag 22 december 2016 22:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgend jaar ook een World Tour koers, dus niet gek.
Rui Costa, Meijntjes en Nibali gaan voor de Arabieren WT-punten rapen in het Midden-Oosten. Het nieuwe wielrennen nu Tinkov er niet meer is.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ah ja was ik alweer vergeten moet nog een beetje die nieuwe WT kalender bestuderen
Puntentelling vanaf pagina 6quote:De Internationale Wielerunie UCI heeft een opvallende wijziging aangebracht voor het verzamelen van WordTour-punten voor 2017. Vanaf nu zullen de punten van alle renners van een ploeg in rekening worden gebracht. De voorbije jaren werden alleen de resultaten/punten van de vijf beste renners ploeg opgeteld. Een goede zaak voor de sterkere ploegen in de breedte zoals QuickStep, minder goed nieuws voor teams die vooral van enkele renners afhangen zoals het Bora-Hansgrohe van Sagan.
Vanaf volgend seizoen verdient dus elke renner WorldTour-punten voor zijn ploeg. Die punten zijn belangrijk voor de volgorde van de volgwagens en voor het statuut van het team. Renners zullen die punten ook makkelijker kunnen rapen. De eerste zestig in het (eind)klassement van een WorldTour-wedstrijd krijgen punten. De voorbije seizoenen waren de punten enkel weggelegd voor de top-twintig.
Het aantal punten dat te verdienen valt per koers hangt af van het statuut van die wedstrijd. De Tour de France blijft ook in 2017 de belangrijkste race van het jaar. Daarin vallen maar liefst 1000 punten voor de eindwinnaar te verdienen. Net daarachter komen de Giro en de Vuelta (850 punten voor de winnaar). In de drie grote wielerrondes zullen ook ritzeges en het dragen van een trui (de gele, de groene en de bolletjestrui) punten opleveren.
De winnaar van een klassieker als de Ronde van Vlaanderen pakt 500 punten (de helft van de winnaar van de Tour). Ook de andere grote wielerklassiekers en rittenkoersen als de Dauphin en de Ronde van Zwitserland staan op gelijke hoogte met de Ronde. Net daaronder staan koersen als de E3 Harelbeke, de Waalse Pijl, de Clasica San Sebastian en de Eneco Tour. De Omloop Het Nieuwsblad en Dwars door Vlaanderen hebben het laagste WorldTour-statuut. De winnaar pakt er 300 punten.
Voor het landenklassement baseert de UCI zich voortaan op de World Ranking. Dat betekent ook dat wedstrijden buiten de WorldTour nu meegerekend zullen worden in het landenklassement. Belangrijk, want die bepaalt hoeveel renners per land er naar het WK mogen. De Belgische renners zullen dus ook in die “kleinere” wedstrijden uit hun pijp moeten komen.
Vorig jaar won Peter Sagan de individuele WorldTour-ranking voor Nairo Quintana en Christopher Froome. Greg Van Avermaet was op de zesde plaats de beste Belg. Team Movistar was de beste ploeg. Tinkoff (tweede) en Team Sky (derde) stonden mee op het podium. Spanje was het beste wielerland, voor Colombia en Groot-Brittannië. België werd vijfde.
quote:Op donderdag 22 december 2016 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
De rol van Lobato is mij alleen nog niet duidelijk, gaat hij bijvoordbeeld mee naar de TDF voor de sprinttrein van Groenewegen of mag hij voor eigen kansen gaan in de rondjes van een week?
Lobato gaat overal schroeien, komt helemaal goed!quote:As a new recruit of the LottoNL-Jumbo team, Juan José Lobato will be the second sprinter of the Dutch team behind Dylan Groenewegen. The Spaniard announced his schedule for the beginning of the season yesterday after the team presentation in an interview with Biciciclismo.
Lobato will not travel to Australia this season and will start at the Dubai Tour where he won the Queen stage last year, finishing third in the overall standings. With his love for the races in the Middle East, he will do Abu Dhabi Tour before continuing his WorldTour calendar in Italy at Tirreno-Adriatico and Milan-San Remo.
"It's a race I like,” he said. “This year I will concentrate on classics of this kind where I hope to arrive in optimal conditions. My new team gave me a lot of confidence and I think I can be a good option for this type of race. I would like to be regular in all races.”
He will then go to Spain for the Tour of the Basque Country before returning to the classics at Brabantse Pijl and Amstel Gold Race. He will finish his first part of the season at the Tour de Romandie.
The Spaniard also has goals at the Grand Tours since he wants to do both the Tour de France and Vuelta. If he wants to do both events, he will have to win his place at the Grande Boucle where the number one sprinter Dylan Groenewegen has already been announced as the team leader.
Geen sprinter dus in de Giro voor TLJ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Lobato gaat overal schroeien, komt helemaal goed!
Wellicht gaat Wagner daar mondjes snoeren. Of Battaglin natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen sprinter dus in de Giro voor TLJ?
Natuurlijk niet. Kruijswijk krijgt gewoon acht knechten mee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen sprinter dus in de Giro voor TLJ?
#sameniedereenerafrijdenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Kruijswijk krijgt gewoon acht knechten mee.
Zeven toch? Ploegen mogen toch 1 man minder inzetten tijdens grote rondes?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Kruijswijk krijgt gewoon acht knechten mee.
Dat plan heeft de UCI vakkundig de nek omgedraaid. Volgend jaar blijft alles hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zeven toch? Ploegen mogen toch 1 man minder inzetten tijdens grote rondes?
Ah, dat nieuws is dan aan mij voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat plan heeft de UCI vakkundig de nek omgedraaid. Volgend jaar blijft alles hetzelfde.
mij ookquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ah, dat nieuws is dan aan mij voorbij gegaan.
Maakt een kans als Stannard niet meedoet.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:31 schreef Evertjan het volgende:
dus Boom gaat starten in de Omloop
Dat zijn dan ook meteen z'n enige twee koersen van het jaar zeker. #lekkertraineninderimboequote:Op zaterdag 24 december 2016 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo doet Giro én Tour volgend jaar.
Dit wordt beter dan Pantani in '98 m'n beste.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:53 schreef Mani89 het volgende:
En alvast een goed excuus hebben waarom hij straks weer tekortschiet in de Tour. #faalangst
Quintana mag de veters van Pantani nog niet strikken joh, ontzettende imbeciel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit wordt beter dan Pantani in '98 m'n beste.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Quintana mag de veters van Pantani nog niet strikken joh, ontzettende imbeciel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |