SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Niks mis mee. Bieber is pas vermoeiond.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:58 schreef Bieberrr het volgende:
Commentaar van deze mannen is zo vermoeiend
Alles goed pik?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:58 schreef Bieberrr het volgende:
Commentaar van deze mannen is zo vermoeiend
quote:Op donderdag 15 december 2016 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 3 saaiste darters?
1. Brendan Dolan
2. Justin Pipe
3. Mark Walsh
Purpose is een prima album.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niks mis mee. Bieber is pas vermoeiond.
Echt he, Pipe in dat lijstje zetten. Stel paupers.quote:
Lekker man. Voor het goede commentaar moet je de middagsessies afwachten.quote:
Wordt dan weer die Niels de Ruiter (?) van stal getrokken?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker man. Voor het goede commentaar moet je de middagsessies afwachten.
Dat had ik sowieso niet verwacht bij Lewis-McGowanquote:Op donderdag 15 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijgen we geen negendarter deze pot ben ik bang.
Dat was de grapquote:Op donderdag 15 december 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso niet verwacht bij Lewis-McGowan
Samen met Frank Verhoevenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:05 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Wordt dan weer die Niels de Ruiter (?) van stal getrokken?
Nou nou nou, verkloot nog wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn poule is al verkloot, ik had Caven laten winnen van Painter.
Als ze verstandig zijn wel ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:05 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Wordt dan weer die Niels de Ruiter (?) van stal getrokken?
En de voorrondes moeten nog beginnenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn poule is al verkloot, ik had Caven laten winnen van Painter.
Voorrondes? Dit is toch al ronde 1quote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de voorrondes moeten nog beginnen
Uitstekend waargenomenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorrondes? Dit is toch al ronde 1
Ja. Maar de voorrondes beginnen morgenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorrondes? Dit is toch al ronde 1
Raar dat de voorrondes tegelijkertijd is met ronde 1 dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitstekend waargenomen
Niemand heeft zin in een sessie met alleen maar voorrondes
Ik heb 100% koekoekquote:Op donderdag 15 december 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gratis punten pakken met Anderson v Frost.
Mij lukt het ook niet. E-mail adres onbekendquote:Op donderdag 15 december 2016 22:12 schreef luckass het volgende:
Ik kan mijn RTL7 BREKKET niet meer terugvinden?
Zo kennen we Raybar de laatste tijdquote:Op donderdag 15 december 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Raybar zit daar wel viesongeschoren bij in dat stukje over Gerrie
kan m hier wel vinden. maar inloggen lukt me nietquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Mij lukt het ook niet. E-mail adres onbekend
Beter dan die strontbuik van Lewis.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Raybar zit daar wel viesongeschoren bij in dat stukje over Gerrie
Highest check out betje?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer van de laatste 108 finish
Ah ja helaas...quote:Op donderdag 15 december 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee had Gowan wint legHad niet op een hoge finish van Lewis gerekend
Anderson 180's over 5 en alle legsquote:Op donderdag 15 december 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee had Gowan wint legHad niet op een hoge finish van Lewis gerekend
Ik heb me laten verleiden door de quote op Cavenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar goed, nog geen man overboord
Hoort erbij dat er wat betjes misgaanquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar goed, nog geen man overboord
Kunnen ze hem lekker "Koe" noemen. Ik zie het probleem niet zoquote:Op donderdag 15 december 2016 22:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Koert die "Vin" en "Ray" zegt
Heb je mooi verkeerd gezienquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb me laten verleiden door de quote op Caven
Matig, slechtquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb me laten verleiden door de quote op Caven
Jups helaasquote:Op donderdag 15 december 2016 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoort erbij dat er wat betjes misgaan
Ik heb wel een oogje op jouquote:Op donderdag 15 december 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er duidelijk geen kijk op
Wowquote:
Met zijn postuur zou hij niet misstaan op het WK Dartsquote:
Dit was een goeie vraag. Vooral door het antwoord, dat dan weer welquote:Op donderdag 15 december 2016 22:23 schreef luckass het volgende:
solidairdik met zn kut kijkersvragen
Ja bijna.quote:
9-ARROW ALERT!quote:
Ja maar jij bent hommelquote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die cheerleaders een beetje overbodig persoonlijk
Nope, geil.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Jouw sexualiteit staat dan ook bij meerdere mensen ter twijfel.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Ja, is toch al snel top-6 van zijn dorpquote:
Bedankt voor dit Wikipedia-feitje.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld gooide ooit tegen Frost op de World Matchplay.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm misschien komt het daardoor
Nee, die staat niet ter twijfel eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jouw sexualiteit staat dan ook bij meerdere mensen ter twijfel.
Wil je beeldmateriaal? Dit wist ik gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Bedankt voor dit Wikipedia-feitje.
Ik twijfel niet over Paxcon zijn seksualiteit hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 15 december 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, die staat niet ter twijfel eigenlijk
Anders jouw beheersing van de Nederlandse taal wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dan kun je Co Stompe uitschakelen. Dan denkt iedereen zo, die kan wat.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Frost is de nieuwe Shaun Greatbatch.
Valkenswaard 2002quote:Op donderdag 15 december 2016 22:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan kun je Co Stompe uitschakelen. Dan denkt iedereen zo, die kan wat.
Geluksdubbeltje.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Dubbel 2 is een lekker dubbeltje
Dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frost komt lekker 10k ophalen
Hij werd gruwelijk mad.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Gando v Kirchner twee jaar geleden
Alsof de kans zo groot is dat de tegenstander 141 uitgooitquote:Op donderdag 15 december 2016 22:34 schreef luckass het volgende:
10 overlaten met je tegenstander op 141
Lekker hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frost komt lekker 10k ophalen
Dit staat in het prachtige algemene info topicquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Krijg je in de eerste ronde al 10k?
Ik overweeg nu een dartscarriere
gewoon hamburgers kanen maatquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Yes maar inschrijfgeld vloer toernooien is wel 150¤ per dag hè en dat kan na 1 rondje dus al voorbij zijn koekoekquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Ja, overweeg nog ff door andersquote:Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Paxcon het volgende:
Wat een compleet subforum is dit tochquote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit staat in het prachtige algemene info topic
De tering wat een geldquote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes maar inschrijfgeld vloer toernooien is wel 150¤ per dag hè en dat kan na 1 rondje dus al voorbij zijn koekoek
Maar je krijgt wel wat als je wint/halve finale haalt?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yes maar inschrijfgeld vloer toernooien is wel 150¤ per dag hè en dat kan na 1 rondje dus al voorbij zijn koekoek
Exact. Circuit aflopen kost gewoon 50k p jaarmet hotel etc etc. Daarom dat er ook zat te verdienen valtquote:
Echt waar? Dan moet je 1/8 finale halen om kiet te spelen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er staan ook best veel topics al hier.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een compleet subforum is dit toch
Ja vanaf laatste 16 ofzo pas. Winnen is 10kquote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel wat als je wint/halve finale haalt?
Raar dat er nog zoveel mensen meedoen dan, ook die er niks van kunnen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact. Circuit aflopen kost gewoon 50k p jaarmet hotel etc etc. Daarom dat er ook zat te verdienen valt
En dan durven mensen te beweren dat het geen sport is.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staan ook best veel topics al hier.
Moet je nagaan wat er allemaal over darts te vertellen iskwestie van tijd voor er nieuwe aanwas komt
Ik stel voor dat dit geen tijdelijk, maar een definitief subforum wordtquote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er allemaal over darts te vertellen iskwestie van tijd voor er nieuwe aanwas komt
In the money is 500 dacht ik of 1kquote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Echt waar? Dan moet je 1/8 finale halen om kiet te spelen ofzo?
Terwijl het ooit begonnen is als voor de grap naar darts gaan kijken (uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima plan.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit geen tijdelijk, maar een definitief subforum wordt
Ik stel voor dat dit onderwerp pas zinvol is om over te praten na het WKquote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vergis je niet er zijn heel veel spelers zoals die McGowan die Super op de vloer spelenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat er nog zoveel mensen meedoen dan, ook die er niks van kunnen.
Dirk ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Dat kwalificatietoernooi
Hamilton en Newton die het niet halen in een toernooi waar deze Frost zich plaatst
Beetje voorbarig dit. Wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren!quote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Unibetquote:Op donderdag 15 december 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar kan ik livestreams vinden als er geen live beelden zijn?
Tussen de billen?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik voel het volle pond aankomen in het voorspeltopic
Ze gaan eerst dit WK afwachten, maar kan prima bestaan. Als voetbal ook een eigen subforum heeft, genoeg mensen die over darts willen praten denk ik zo. Hier heb je meer aan dan een YNG subforumquote:Op donderdag 15 december 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor de grap naar darts gaan kijken eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2016 22:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Terwijl het ooit begonnen is als voor de grap naar darts gaan kijken (uitzonderingen daargelaten)
Ik projecteer een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor de grap naar darts gaan kijken eigenlijk
YNGquote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan eerst dit WK afwachten, maar kan prima bestaan. Als voetbal ook een eigen subforum heeft, genoeg mensen die over darts willen praten denk ik zo. Hier heb je meer aan dan een YNG subforum
Denk wel dat je dan veel live tv coverage nodig hebt want anders sterft het een pijnlijke doodquote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan eerst dit WK afwachten, maar kan prima bestaan. Als voetbal ook een eigen subforum heeft, genoeg mensen die over darts willen praten denk ik zo. Hier heb je meer aan dan een YNG subforum
Begonnen met kijken toen Raymond van Barneveld de finale speelde op de Embassyquote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom was PUB gesloten?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is altijd ook wel een beetje animo voor het volgen van vloertoernooien, maar dat is vanzelfsprekend een stuk minderquote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk wel dat je dan veel live tv coverage nodig hebt want anders sterft het een pijnlijke dood
Het ging er niet genoeg over darts.quote:
Tegen die maftoeter Burnettquote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
Begonnen met kijken toen Raymond van Barneveld de finale speelde op de Embassy
Genoeg uitmelktoernooien in darts.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk wel dat je dan veel live tv coverage nodig hebt want anders sterft het een pijnlijke dood
RTL7 zendt wel veel grote toernooien uit volgens mijquote:Op donderdag 15 december 2016 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij komt uit 1998 dus hebt de cowboytijden niet meegemaakt.
Oh ja die relletjes.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die pubers gingen privégegevens van elkaar delen en alleen de SC was actief
dat klinkt wel geilquote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die pubers gingen privégegevens van elkaar delen en alleen de SC was actief
Ik ben begonnen te kijken toen ik in het ziekenhuis lag en niet kon slapen. WK-Finale 2010 Taylor - Whitlock 7-3. En de grootste bewondering ging toen uit naar Whitlock, want dat iemand DRIE sets zou pakken tegen Taylor was wel ongekendquote:Op donderdag 15 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SnuifGodquote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ging het nu over de chinese god?
Ik ben nog ouder dan GGMM. Maar jonger dan Karina.(alhoewel dat niet moeilijk is)quote:
snuifgenotquote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ging het nu over de chinese god?
Ja, wie is er niet jonger dan Karinaquote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan GGMM. Maar jonger dan Karina.
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wie is er niet jonger dan Karina
Mijn vader keek vroeger altijd al Lakeside, en toen keek ik soms mee toen ik uitgeput was van het buiten spelen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben begonnen te kijken toen ik in het ziekenhuis lag en niet kon slapen. WK-Finale 2010 Taylor - Whitlock 7-3. En de grootste bewondering ging toen uit naar Whitlock, want dat iemand DRIE sets zou pakken tegen Taylor was wel ongekend
Wie is er niet ouder dan GGMM (qua gedrag)quote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, wie is er niet jonger dan Karina
Jijquote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is er niet ouder dan GGMM (qua gedrag)
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dan GGMM. Maar jonger dan Karina.(alhoewel dat niet moeilijk is)
Ik kan er een paar noemen, maar ik ga hier niet op de man spelen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Wie is er niet ouder dan GGMM (qua gedrag)
Geen kinderen, anders had ik geen tijd voor fok.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat je een leeftijdsgenoot van Stijn was, heb je zeker al kinderen die net zo oud zijn als Stijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |