quote:
wat is ditquote:
quote:
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen riep GGMM dat de Graafschap niet zou scoren
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Achja, die jongen heeft het wel vaker mis.
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steektquote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Ja, dat had je zeker.quote:
Dat laatste wisten we toch al?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou bevrediging te zoeken bij davy door mij te "dissen" ?
Wat een onzeker karakter heb jij.
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :Squote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onzeker? Ik ben geen user die iedereen continu goede vriend noemt of een veer in de kont steekt
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste wisten we toch al?
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gisterquote:Op donderdag 15 december 2016 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat had je zeker.
Ben blij dat ik geen UI weddenschap ben aangegaan, anders zat ik nu met de gebakken peren.(figuurlijk gezien)
Je weet best wat ik bedoelquote:Op donderdag 15 december 2016 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heb ik jou ook nog nooit genoemd. Ik vind jou een hele gare user. :S
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee, je komt goed weg door er geen tegenweddenschap tegen aan te gooien gister.
Hoe kon dit nou gebeuren joh? Onderschatting?
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel
Bijna iedereen in VBL SC dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bedoelt dus niet letterlijk iedereen?
Eigenlijk alleen een handjevol users?
Uiteraard niet. De niet talenten begrijpen de talenten gewoon niet. De talenten zitten al op niveau Barcelona en de rest op Telstar, en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Eén ding weet ik zeker: aan onze enorm grote absoluut niet overschatte talenten lag het niet.
Zit niet zo te drammen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna iedereen in VBL SC dan.
Je overdrijft nogal.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bijna iedereen in VBL SC dan.
Dat moet het wel zijn, ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard niet. De niet talenten begrijpen de talenten gewoon niet. De talenten zitten al op niveau Barcelona en de rest op Telstar, en dan krijg je dit.
Kunnen met recht in het rijtje cupfighters.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:26 schreef Elan het volgende:
Beker blijft lekker in Rotterdam dit seizoen
Had ik even zin in, laat me joh.quote:
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ik even zin in, laat me joh.
50 euroquote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?
Cambuur - Jong Ajax 1-3.quote:
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Jong Ajax 1-3.
Erg geestigquote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.
Oh wacht HAHAHAHAHAHA
Cambuur - Ajax a selectie 2-1quote:Op donderdag 15 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur - Jong Ajax 1-3.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:37 schreef RvLaak het volgende:
Maaruh, aangezien ik het niet gezien heb... Cambuur terecht gewonnen?
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sparta > Cambuur
GAE - Feyenoord 1-0
Ga je gang.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb zin in je moeder, laat je mij ook?
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze dus beter Jong Ajax kunnen opstellen.
Oh wacht HAHAHAHAHAHA
Maar met Ron de Rijk is het sowieso zwaar.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop op 120 zware minuten.
enkel wedstrijden van semi-amateurs?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Een soort van vrijdagavondwedstrijd op donderdag dit.
Zoiets. Op vrijdagavond altijd van die matige affiches.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
enkel wedstrijden van semi-amateurs?
quote:
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?quote:Op donderdag 15 december 2016 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Met hoeveel heeft Ajax gewonnen van Cambuur?
Geen idee, niet gekeken.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?
jaquote:Op donderdag 15 december 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg de uitslag net ook te horen. Was het zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |