d) Kingflopland.quote:
Mag dat tegenwoordig niet meer dan? Alleen je post wordt dan aangepast volgens mij. Ik kreeg niet eens notes voor 'kanker'.quote:
Ik vind ze bevroren niet zo lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
Weet iemand lekkere diepvriesloempia's? Anders rij ik even langs de Chinees zo
MUUR TEGEN DE BESTUURquote:Op donderdag 15 december 2016 16:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Scherpquote:Op donderdag 15 december 2016 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind ze bevroren niet zo lekker eigenlijk.
Opper ging ze snitchen.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig niet meer dan? Alleen je post wordt dan aangepast volgens mij. Ik kreeg niet eens notes voor 'kanker'.
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is toch zeker al weggehaald
Doofpotquote:Op donderdag 15 december 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is toch zeker al weggehaald
quote:Op donderdag 15 december 2016 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja.
Zelfs mijn kanker kerst post, terwijl die louter ironisch bedoeld was
Censuurgenotquote:
Oppersnitcher.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zal enkel aan mij hebben gelegen ja
Heb je serieus lopen klagen dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het zal enkel aan mij hebben gelegen ja
Danny was not amusedquote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef Sked het volgende:
Was niets meer dan een beetje uit de hand gelopen grapje
Werd toch niemand uitgescholden?
Als ik jou 'kankerSked' noem, is dat dan uitschelden?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:47 schreef Sked het volgende:
Was niets meer dan een beetje uit de hand gelopen grapje
Werd toch niemand uitgescholden?
Doe ff rustig johquote:Op donderdag 15 december 2016 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik jou 'kankerSked' noem, is dat dan uitschelden?
Tr gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2016 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag je van mij zeggen hoor, zeker in bepaalde contextquote:Op donderdag 15 december 2016 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |