SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
![]()
Iedereen behalve Haagsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wie missen jullie het meest van de gebanden?
Onlogisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Haags en Saindquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
HMFquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
En haagsquote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch.
De rest mag wmb wegblijven.
Mensen worden helemaal wild in december.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wel hard dat er in deze maand zoveel mensen een ban krijgen. HET IS KERST!1!!11 (Nja bijna dan)
Voetballers die handballer worden. Ik snap em.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mensen worden helemaal wild in december.
Ik niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voetballers die handballer worden. Ik snap em.
Amstel hotel?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Assistant Executive Housekeeper. Wat een functie.
leuke serie.quote:
Wie zijn er allemaal weg dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Saind, onlo, JC en Rikkertquote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal weg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |