Als ze alleen maar thuisduels krijgen nu zie ik dat wel gebeuren.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord pakt de dubbel.
Moeten ze alleen Cambuur niet onderschatten.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze alleen maar thuisduels krijgen nu zie ik dat wel gebeuren.
Had niet zoveel met onderschatting te maken, maar meer dat ze gewoon slecht speelden. Dat hebben ze de laatste weken al.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moeten ze alleen Cambuur niet onderschatten.
Ook onderschatten, was verre van het beste team dat ze op hadden gesteld.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had niet zoveel met onderschatting te maken, maar meer dat ze gewoon slecht speelden. Dat hebben ze de laatste weken al.
Het A-team zou ze eerder onderschatten denk ik, dan kan je beter het B-team opstellen die niet zo heel veel schelen met het A-team. Dat het er niet uitkomt is jammer, en kan iedereen weer roepen dat al die talenten er niks van kunnen terwijl ze vorige week nog opgehemeld werden tegen Standard.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook onderschatten, was verre van het beste team dat ze op hadden gesteld.
Ik denk niet dat de overige clubs daar mee akkoord gaan.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze alleen maar thuisduels krijgen nu zie ik dat wel gebeuren.
Wij gingen altijd naar 013. Soms ok, vaak matig. Net als de stad.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er in Tilly nog wat leuks met oud en nieuw?
heb sowieso weinig met o&n feesten.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen altijd naar 013. Soms ok, vaak matig. Net als de stad.
Ik ook, maar er komen wat mensen hierheen dus wil wel de stad in.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb sowieso weinig met o&n feesten.
die is al uitverkochtquote:Op donderdag 15 december 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen altijd naar 013. Soms ok, vaak matig. Net als de stad.
Vond t altijd vooraf wel gezellig met vrienden. Uitgaan is vrijwel altijd kut.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb sowieso weinig met o&n feesten.
Ja dat. Beter doet Typisch gewoon een huisfeestje. Zal wel drama worden daar omtrent de campus.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond t altijd vooraf wel gezellig met vrienden. Uitgaan is vrijwel altijd kut.
Doen ze goed. Feest in de koepelhal misschien?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, maar er komen wat mensen hierheen dus wil wel de stad in.
[..]
die is al uitverkocht
die is afgelast zag ikquote:Op donderdag 15 december 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doen ze goed. Feest in de koepelhal misschien?
Wat wij vorige week toch tegen mekaar zeiden, Ajax-talenten werden gehyped en Feyenoord onderschat.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het A-team zou ze eerder onderschatten denk ik, dan kan je beter het B-team opstellen die niet zo heel veel schelen met het A-team. Dat het er niet uitkomt is jammer, en kan iedereen weer roepen dat al die talenten er niks van kunnen terwijl ze vorige week nog opgehemeld werden tegen Standard.
Jij riep vorige week zelf nog dat deze talenten van Ajax beter waren dan Feyenoord 1.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat wij vorige week toch tegen mekaar zeiden, Ajax-talenten werden gehyped en Feyenoord onderschat.
Dat was een sarcasme man.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij riep vorige week zelf nog dat deze talenten van Ajax beter waren dan Feyenoord 1.
Niets zo opportunistisch als de voetballerij blijkt maar weer.
Gelachen.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met O&N. Eigenlijk boeit die avond mij geen ene reet. Vorig jaar was mijn dochtertje net een half jaar en die werd om 23.30 wakker voor de fles en om 23.55 ging ze weer slapen. Happy new year.
Muah zoals jij het een paar keer zei leek het niet op sarcasme, is niet erg.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was een sarcasme man.
Omdat Stijn in het livetopic liep te janken dat Feyenoord nergens recht op had lalalie
Dan is het eerder oud op nieuw bij jouquote:Op donderdag 15 december 2016 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben deze oud en nieuw in Moskou.
Klopt, zal aan jullie denkenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan is het eerder oud op nieuw bij jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |