quote:
en ik moest even hard nadenkenquote:Op donderdag 15 december 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moest wel even hard nadenken over zijn naam.
Ik krijg al hartverzakkingen als ze pingels moeten nemen tegen Roda voor de beker. (en verliezen)quote:
Bedankt, beste vriend.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent!
Daar dacht fok anders over. Je werd erg gemist en niemand begreep waarom je een ban had.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, beste vriend.
Paar dagen geen fok! is eigenlijk niets mis mee.
lol. Ook niets voor mij natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar dacht fok anders over. Je werd erg gemist en niemand begreep waarom je een ban had.
Elke keer als ik een ban had van een paar weken/maanden duurde het bij mij altijd weer even voordat ik weer hooked was.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, beste vriend.
Paar dagen geen fok! is eigenlijk niets mis mee.
Ik was er eens een paar maanden niet en toen dacht Ron dat ik van Westpoint was gesprongen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke keer als ik een ban had van een paar weken/maanden duurde het bij mij altijd weer even voordat ik weer hooked was.
Nooit gemist in tijden van ban?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elke keer als ik een ban had van een paar weken/maanden duurde het bij mij altijd weer even voordat ik weer hooked was.
quote:Op donderdag 15 december 2016 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er eens een paar maanden niet en toen dacht Ron dat ik van Westpoint was gesprongen.
Nee, soms even een lange pauze doet wonderen. Na mijn lange pauze was jij er ineens en was kingroland mod.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit gemist in tijden van ban?
Dat was meer stille hoop van Ron. Gelukkig zijn er ook users die wel begaan zijn met andere users.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er eens een paar maanden niet en toen dacht Ron dat ik van Westpoint was gesprongen.
Geen idee, zit zelf in Oslo. Maar doet club Smederij niet iets? Anders zou ik lekker thuis blijven, oud op nieuw is echt heel erg overrated.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er in Tilly nog wat leuks met oud en nieuw?
Rooftopparty bij Westpointquote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er in Tilly nog wat leuks met oud en nieuw?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na mijn lange pauze was jij er ineens
Kun je tenminste van een koude kermis thuis komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
Er komt wel een winterkermis Typisch. De grote stal (met echte personen) is er dit jaar geloof ik niet.
Zo'n nederlaag is een koude douche voor ze.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat in het Ajaxtopic de neuzen niet geheel dezelfde kant opstaan.
Als iedereen het met elkaar eens is zou het ook een saaie boel wordenquote:Op donderdag 15 december 2016 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat in het Ajaxtopic de neuzen niet geheel dezelfde kant opstaan.
Feyenoord pakt de dubbel.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1 ding is zeker, ajax wint niet de beker.
Terecht.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord pakt de dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |