Que?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen bannen zoals het hoort
Racistquote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Alle bovenstaande antwoorden zijn juist."
Ik heb iets soortgelijks gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, lijk wel gek, haha. Nu technische bedrijfskunde
Ik wou het eerst wel, maar zag er toen van af. Heel erg breed.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, lijk wel gek, haha. Nu technische bedrijfskunde
DAAAAR KOMEN KINDJES VANquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gedaan.
Wat dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gedaan.
Allochtoon zeggen we niet meer. Ik ben blij dat Rayman niet zo vaak meer op tv is.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnet Rayman op BNR (radio). Jongeren 'met een migratie-achtergrond'
Wat is het toch ook een eng mannetje.
Je mag geen allochtoon of autochtoon meer zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Daarnet Rayman op BNR (radio). Jongeren 'met een migratie-achtergrond'
Wat is het toch ook een eng mannetje.
Altijd na SVquote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allochtoon zeggen we niet meer. Ik ben blij dat Rayman niet zo vaak meer op tv is.
Ja klopt. Dat is mijn opleiding nu ook wel. Maar niet dat ik nog op elke afdeling binnen een bedrijf terecht kan, omdat ik dan overal iets van weetquote:Op donderdag 15 december 2016 15:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou het eerst wel, maar zag er toen van af. Heel erg breed.
Nu heb je Paul de Leeuw, maar sinds Jack weg is kijk ik minder SV. Die Tom is een waardeloze host.quote:
Sommige mensen doen IBS/IBMS omdat het zo goed staat op je cvquote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is mijn opleiding nu ook wel. Maar niet dat ik nog op elke afdeling binnen een bedrijf terecht kan, omdat ik dan overal iets van weet
Je hoorde hem corrigeren. Al dat sneue gedoe.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allochtoon zeggen we niet meer. Ik ben blij dat Rayman niet zo vaak meer op tv is.
Sowquote:Op donderdag 15 december 2016 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan veel van Don zeggen, maar niet dat hij zo smakeloos is
Ik keek het al heel zelden. Niets voor mijquote:Op donderdag 15 december 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu heb je Paul de Leeuw, maar sinds Jack weg is kijk ik minder SV. Die Tom is een waardeloze host.
Ik vind juist dat ze overal maar een beetje wat vanaf weten maar eigenlijk nergens op hun plek zitten later of met stage.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sommige mensen doen IBS/IBMS omdat het zo goed staat op je cvof omdat de opleiding zo ''hip en trending'' klinkt.
Nicequote:Op donderdag 15 december 2016 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bedrijfskundige informatica en bestuurlijke informatiekunde.
Hoe zit de verhouding jongens en meisjes in jou klas nu? 16 meisjes en 14 jongens hier.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze overal maar een beetje wat vanaf weten maar eigenlijk nergens op hun plek zitten later of met stage.
xcachet zou het meisje zonder jongen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zit de verhouding jongens en meisjes in jou klas nu? 16 meisjes en 14 jongens hier.
Niet best. Zit met 3 andere meiden in de klas. 21 jongens. Leeftijd van de klasgenoten valt wel tegen zeg.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zit de verhouding jongens en meisjes in jou klas nu? 16 meisjes en 14 jongens hier.
Ik vond Tante Es altijd wel leuk. Maar dan ben ik wrs racistisch.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
Rayman in Comedy Factory was altijd wel baas. Genoeg zelfspot ook.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Tante Es altijd wel leuk. Maar dan ben ik wrs racistisch.
Aha, ja klopt bedrijfskunde hé en BTEC met een D afgerond?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet best. Zit met 3 andere meiden in de klas. 21 jongens. Leeftijd van de klasgenoten valt wel tegen zeg.
Daar is hij mee gestopt toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had je een konijn, die was altijd savagequote:Op donderdag 15 december 2016 15:45 schreef Elan het volgende:
Rayman in Comedy Factory was altijd wel baas. Genoeg zelfspot ook.
Weet je dat dit ook gespeeld werd door Jurgen Rayman?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Doe verder niks met dat diploma eigenlijk. Had wel een aantal M's en D's, maar ze hebben bij mij overal Pass ingevuld op mijn diplomaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aha, ja klopt bedrijfskunde hé en BTEC met een D afgerond?
Ab Normaalquote:Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger had je een konijn, die was altijd savage
Moet je je voorstellen dat een blanke het typetje Achmed de slager zou spelen. Dan waren er waarschijnlijk kamervragen gesteld...quote:Op donderdag 15 december 2016 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet je dat dit ook gespeeld werd door Jurgen Rayman?
Ja, maar dan komt de grap van de Blanke Oppressor.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat een blanke het typetje Achmed de slager zou spelen. Dan waren er waarschijnlijk kamervragen gesteld...
Een jongen van mijn klas toen is de zoon van een staatssecretaris. Na dat diploma werkt hij nu op de zuidas tsja wat een netwerk hequote:Op donderdag 15 december 2016 15:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Doe verder niks met dat diploma eigenlijk. Had wel een aantal M's en D's, maar ze hebben bij mij overal Pass ingevuld op mijn diplomaTe slecht voor woorden.
Ik zeg wel eens: "Het gaat niet om wie je bent, maar om wie je kent".quote:Op donderdag 15 december 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een jongen van mijn klas toen is de zoon van een staatssecretaris. Na dat diploma werkt hij nu op de zuidas tsja wat een netwerk he
Niets houdt jou tegen om ook te netwerken.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een jongen van mijn klas toen is de zoon van een staatssecretaris. Na dat diploma werkt hij nu op de zuidas tsja wat een netwerk he
Daarom heb ik jullie tochquote:Op donderdag 15 december 2016 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niets houdt jou tegen om ook te netwerken.
Ik zeg wel eens: "Beter goed gejat, dan slecht bedacht.'quote:Op donderdag 15 december 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens: "Het gaat niet om wie je bent, maar om wie je kent".
Achter het station valt er genoeg te netwerken voor hemquote:Op donderdag 15 december 2016 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niets houdt jou tegen om ook te netwerken.
Ik zeg wel eens: ''Beter een scheet voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen''quote:Op donderdag 15 december 2016 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens: "Beter goed gejat, dan slecht bedacht.'
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens: ''Beter een scheet voor iedereen, dan buikpijn voor mij alleen''
Koenders deed een Frans Timmertje?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pauw van gisteren is nu op TV. Wat heeft Pauw die Koenders klem gezet met betrekking tot het OekraÏne referendum.
Nou. Het ging erom dat vooraf het niet aan de orde was dat dit akkoord de opmaat zou zijn voor het toetreden tot de EU. Nu moet er opeens een blaadje bij waarin duidelijk staat dat dit geen opmaat is voor toetreding. Er was dus wél ruimte en Koenders draait er dus omheen nu :pquote:Op donderdag 15 december 2016 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Koenders deed een Frans Timmertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |