Heb je al 2 pleisters op je wang geplakt?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef Doublepain het volgende:
#FREEMYNIFFO'S #ONLOGISCH #JANCEES
Ik mag het wel zeggen, maar ik ben het er mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet dat we het niet mogen zeggen, maar zijn ban vind ik belachelijk.
Ik ook, hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft bijna nooit een ban gehad en nu ineens een paar dagen out, best apartquote:Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat hard als je er eenmaal 2 hebt gehad oid.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft bijna nooit een ban gehad en nu ineens een paar dagen out, best apart
Ik voel mij gedemoniseerd door Elan.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier niets mee te maken.
Ze weten niet eens waarom ze een ban hebben gehadquote:Op donderdag 15 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ongetwijfeld wel kutkind.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben er niks mee te maken, zeikslet.
Daar heb ik ook niets mee te maken.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze weten niet eens waarom ze een ban hebben gehad
Noord-Amsterdamse praktijken dit
Fix het dan, kom eens op voor je makkersquote:Op donderdag 15 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom al die bans meteen.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo praten is al verraderlijk.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb niks met die bans te maken. Wellicht de mislukte couppoging van hun in KLB wel.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 15 december 2016 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat een optie was, denk je dan niet dat juist jij een ban zou hebben gehad?
Als ik TR's had geplaatst had jij nu ook een ban.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar heb voor de verandering niks gedaan .
Iemand heeft lopen snitchen.
Nu hij weg is kunnen we het weer over de geo-politieke effecten van de Brexit hebben.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft de neiging andere mensen mee het ravijn in te trekken.
Zelfkennis.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar heb voor de verandering niks gedaan .
Iemand heeft lopen snitchen.
Wel goed af en toe zo'n zuivering.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu hij weg is kunnen we het weer over de geo-politieke effecten van de Brexit hebben.
Überhaupt weer normaal posten zonder een moedergrap tegen te komen!11!111!!1!!quote:Op donderdag 15 december 2016 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu hij weg is kunnen we het weer over de geo-politieke effecten van de Brexit hebben.
Saind heeft ban, maar zie geen post van hem in KLB dus je conclusie is denk ik niet helemaal juistquote:Op donderdag 15 december 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb niks met die bans te maken. Wellicht de mislukte couppoging van hun in KLB wel.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Überhaupt weer normaal posten zonder een moedergrap tegen te komen!11!111!!1!!
Ik spoor nergens een topic op waar ze allen hebben gepostquote:Op donderdag 15 december 2016 15:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Saind heeft ban, maar zie geen post van hem in KLB dus je conclusie is denk ik niet helemaal juist
Het vorige topic van de SC.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik spoor nergens een topic op waar ze allen hebben gepost
Normaal zou ik gewoon meedoen.quote:
Beter is de vraag: wat is dit?quote:
Mensen bannen zoals het hoortquote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Roland, wat doe jij nu je klaar bent met je opleiding?
Nu marketingquote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey Roland, wat doe jij nu je klaar bent met je opleiding?
Ik mis de optie "Alle bovenstaande antwoorden zijn juist."quote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beter is de vraag: wat is dit?
A)Aap
B)Polderturk
C)Zandneger
D)haatbaard(zonder baard)
KLB / Snitchesquote:Op donderdag 15 december 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen bannen zoals het hoort
Nee, lijk wel gek, haha. Nu technische bedrijfskundequote:Op donderdag 15 december 2016 15:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu marketingjij door met International Business?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |