SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
![]()
Ga naar het Ruhrgebied.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben geen Duitser, dat je mijn naam zo schrijft
Beetje een kutnaam.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ok, rustig aan maar weer.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Grote bek en een gestappo-paard heb je al.
Ik rij echt al jaren geen paard meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Grote bek en een gestappo-paard heb je al.
Elan denkt dat ik zo heet.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, ouwe stalkert.
Van grtdquote:Op donderdag 15 december 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, ouwe stalkert.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog, je gaf het net zelf toe.
quote:
Oh lief toch, dat hij een naam voor je bedenkt. Waar komt jouw usernaam eigenlijk vandaan? Gewoon random?quote:
Iedereen behalve Knut dan.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:04 schreef xcachet het volgende:
In Spanje noemde iedereen mij Meika
Het betekent verschillende dingen. Maar over het algemeen: dat waardoor iets erg stijlvol isquote:Op donderdag 15 december 2016 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh lief toch, dat hij een naam voor je bedenkt. Waar komt jouw usernaam eigenlijk vandaan? Gewoon random?
SOW. KOEKOEK.quote:Op donderdag 15 december 2016 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een seks leven. Kan jij niet zeggen,
Ik heb echt al 450 keer gezegd wie mijn vriend is hier.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SOW. KOEKOEK.
OT : Wie neukt je nu?
De leadzanger van Oasis.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SOW. KOEKOEK.
OT : Wie neukt je nu?
Uhm ja, het ging mij meer om de x.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het betekent verschillende dingen. Maar over het algemeen: dat waardoor iets erg stijlvol is
Voorbeelden: `Ze hebben hun huis met cachet ingericht.`,
`cachet geven aan iets`
Het is ook een Franse naam, voor 'prestigieus'
Gemiste 40/45 kans. Derhalve kan je het nu nog wel één keer zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt al 450 keer gezegd wie mijn vriend is hier.
Zeg dat danquote:Op donderdag 15 december 2016 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm ja, het ging mij meer om de x.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemiste 40/45 kans. Derhalve kan je het nu nog wel één keer zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Niks. Cachet was al bezet zei het systeem.
Een echte Fok!er had er dan kasjet van gemaakt.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Niks. Cachet was al bezet zei het systeem.
Zonde van zo'n mooi woordquote:Op donderdag 15 december 2016 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een echte Fok!er had er dan kasjet van gemaakt.
Wat ga jij stemmen?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede foto, ze lopen alleen de verkeerde kant op.
Dat is gewoon een username-fixquote:Op donderdag 15 december 2016 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een x ervoor flikkeren niet dan?
Stemmen op partijprogrammaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staan op een kwartzetel geloof ik. Wel een aardig partijprogramma.
Ik woon in België en werk in Frankrijk. Wees blij dat ik jullie niet naai, door op de beestenpartij te stemmen.quote:
Yep idd.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Stemmen op partijprogramma
Naïeveling ben je dan
VVD forevaquote:Op donderdag 15 december 2016 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Stemmen op partijprogramma
Naïeveling ben je dan
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel maatje. Binnenkort ben ik het. Zag een foto van Xcachet.
Die staat op mijn todo list
Ik zie nu pas je postquote:Op donderdag 15 december 2016 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staan op een kwartzetel geloof ik. Wel een aardig partijprogramma.
Allemaalquote:Op donderdag 15 december 2016 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ze waren er 1 min geleden allemaal nog.
Als het een ban betreft voor algemeen te laag niveau voor onlogisch, dan snap ik het.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
Krachtig ingegrepen door de mods. Complimenten.
quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het een ban betreft voor algemeen te laag niveau voor onlogisch, dan snap ik het.
Wat voor toon?!quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Er werd door bepaalde users niet aan de toon gedacht. Al ben ik niet zo'n fan van het ''Denken we even aan de toon?'' principe.
Hij heeft de neiging andere mensen mee het ravijn in te trekken.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het een ban betreft voor algemeen te laag niveau voor onlogisch, dan snap ik het.
Snitches overalquote:Op donderdag 15 december 2016 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ze waren er 1 min geleden allemaal nog.
Ban bespreken is banquote:Op donderdag 15 december 2016 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Er werd door bepaalde users niet aan de toon gedacht. Al ben ik niet zo'n fan van het ''Denken we even aan de toon?'' principe.
Haags heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:23 schreef Sked het volgende:
kunnen ze niet de bans van hun weghalen en die tijd bij de ban van haags optellen?
win-win situatie
Haags een ban?quote:Op donderdag 15 december 2016 15:23 schreef Sked het volgende:
kunnen ze niet de bans van hun weghalen en die tijd bij de ban van haags optellen?
win-win situatie
SOWquote:Op donderdag 15 december 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat mij dat doen, ik haal mijn quota voor deze maand anders niet.
Nee, ik had me ook voorgenomen om hem niet te sarren met de 5-1.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je:
"ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAAARRRRR"
Nog niet miste?
Doe eens normaal. NSB'er.quote:Op donderdag 15 december 2016 15:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je:
"ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAAARRRRR"
Nog niet miste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |