ja, alsof ze verleerd zijn hoe ze zinnen moeten maken...quote:Op maandag 20 februari 2017 19:57 schreef Nappetje het volgende:
Jammer, vind de nieuwe groep niet leuk. Stom sf deuntje. Krom taalgebruik.
dat bluescreengebeuren ookquote:Op maandag 20 februari 2017 22:12 schreef Remqo het volgende:
Die vuilnisbelt-clan
Wat ontiegelijk slecht dit.
Greenquote:
Misschien hadden ze beter een decor van bordkarton kunnen gebruikenquote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo slecht dat het bluescreen was.
Bsodquote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo slecht dat het bluescreen was.
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Jezus die nieuwe groep was echt tenenkrommend slecht geacteerd.
Die green screen scènes waren wel slecht inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2017 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, alsof ze verleerd zijn hoe ze zinnen moeten maken...
Slechte greenscreens ook trouwens
Ik vind het maar een stel weirdos, maar dat opperhoofdmens is gewoon gevaarlijk. Daar kunnen ze onmogelijk vrienden mee worden.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:57 schreef Nappetje het volgende:
Jammer, vind de nieuwe groep niet leuk. Stom sf deuntje. Krom taalgebruik.
quote:FOX BRENGT HOOFDROLSPELERS THE WALKING DEAD NAAR NEDERLAND
NORMAN REEDUS, JEFFREY DEAN MORGAN EN GREG NICOTERO 6 EN 7 MAART IN AMSTERDAM
Halverwege het zevende seizoen van de grootste tv-serie ter wereld is het zover: twee van de populairste hoofdrolspelers uit ‘The Walking Dead’ komen naar Nederland. Op maandag 6 maart en dinsdag 7 maart, zetten de populaire hoofdrolspelers Norman Reedus (Daryl Dixon) en Jeffrey Dean Morgan (Negan) samen met Greg Nicotero (Executive Producer, Director & Special Effects Make-up Supervisor) voet op Nederlandse bodem.
6 maart: exclusief Fan Event
In de aanwezigheid van 100 Nederlandse en Vlaamse fans ontvangt FOX op 6 maart in het Tuschinski Theater de hoofdrolspelers Norman Reedus (Daryl Dixon), Jeffrey Dean Morgan (Negan) en regisseur/grimeur Greg Nicotero. ‘Live on stage’ wordt hen het hemd van het lijf gevraagd in een exclusieve show die dezelfde avond nog wordt uitgezonden op FOX in Nederland en België. Tevens vindt er een exclusieve voorpremière plaats van de nieuwste aflevering van ‘The Walking Dead’. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Sverre Denis.
The Walking Dead Event winactie
Fans kunnen toegang tot het exclusieve event krijgen door middel van een The Walking Dead Event winactie. De actie op de Facebookpagina van FOX loopt tot en met zondag 5 maart. Een select aantal gelukkigen maakt zelfs kans op een ‘Meet & Greet’ met hun idolen.
The Walking Dead is iedere maandag om 22.00 uur te zien op FOX.
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van damquote:
Nicolettequote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van dam
Govverdomme.
Zo lang ze haar mond houd wel ja.quote:
Mute die hapquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo lang ze haar mond houd wel ja.
Maar zodra ze haar mond open trekt...jammer.
Als dat toch eens konquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als dat toch eens konSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus en min voor boobs? Wat
oh ah toma toma vem vem vem vem
Die sverre, wtf is dat voor naam trouwens, is niet veel beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoezo kiezen ze in godsnaam voor Nicolette van dam
Govverdomme.
Bij mij wel. Wat gebeurt er bij jou als je erop klikt?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je facebooklinkje doet 't niet.
Dat had ik ook, krijgen we straks bij de Saviours ook zo'n toespraak van Rick:quote:Op maandag 20 februari 2017 20:35 schreef MissLuna het volgende:
Kreeg er een beetje een 'The Walking Dead meets Mad Max'-gevoel bij. Rare aflevering.
quote:"There has been too much violence. Too much pain. But I have an honorable compromise. Just walk away. Give me your pump, the oil, the gasoline, and the whole compound, and I'll spare your lives. Just walk away and we'll give you a safe passageway in the wastelands. Just walk away and there will be an end to the horror."
Lekker ontopic, jongens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die sverre, wtf is dat voor naam trouwens, is niet veel beter.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:32 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bij mij wel. Wat gebeurt er bij jou als je erop klikt?
quote:Sorry, this content isn't available at the moment
The link you followed may have expired, or the Page may only be visible to an audience that you aren't in.
Go back to the previous page · Go to News Feed · Visit our Help Centre
Weird. Maar als je op FB zoekt op 'foxtvnl', dan zou je er ook moeten komen.quote:
De aflevering van gisteren was zoquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Lekker ontopic, jongens.
Er komen verdomme acteurs uit een topserie naar ons land en jullie gaan miepen over de presentators en hoe hun ouders ze genoemd hebben.
Jij houdt niet van tijgers die kopjes geven?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:26 schreef junkiesietze het volgende:
zeeeeer vreemde aflevering idd, kopjes gevende tijger
niet van die neppequote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij houdt niet van tijgers die kopjes geven?
ja, want dan ben je een badassquote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij houdt wel van echte tijgers die kopjes geven?
Toch wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:16 schreef fokky100 het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Daryl en Richard bij de trailer staan uit de film 'smokey and the bandit'
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:17 schreef GM78 het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik had al zo'n vermoeden, maar ik wist het niet zeker
Zeker bewustquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef GM78 het volgende:
Geniaal![]()
Zou dit bewust gedaan zijn?
Een soort geintje van de makers
Alleen Negan en Daryl komen trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:52 schreef Karina het volgende:
Voor de echte kenners, FOX organiseert een kwis waarbij je een ontmoeting met de acteurs kunt winnen.
Zie hier.
Nou ja misschien nemen ze een troepje zombies meequote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen Negan en Daryl komen trouwens.
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dezelfde man/vrouw die je in de mid season finale met een verrekijker naar Gabriel zag kijken. Maar ja, wie dat is weet ik niet
Yep, episode 8.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?
Wat een wazige nieuwe groep trouwens. Alsof alle gothics van de VS zich op een vuilnisbelt verzameld hebben, waar toevallig ook een gigantische illegale wietplantage was/is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
Wat een wazige nieuwe groep trouwens. Alsof alle gothics van de VS zich op een vuilnisbelt verzameld hebben, waar toevallig ook een gigantische illegale wietplantage was/is.
Dit dus de hele wereld is dood behalve de gothics best ironischquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik kan dit betreffende stukje zo snel niet vinden in die aflevering. Episode 8 hebben we het over toch?
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef silverhill het volgende:
[..]
Gabbers.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.
LARP?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach in dat Kingdom hebben ze dan weer alle LARPers gepropt, dus wat dat betreft past het ook wel. De vraag is welke subculturen we de komende afleveringen krijgen.
Live Action Roleplay.quote:
Dan zit er wel wat in jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:49 schreef Tanin het volgende:
[..]
Live Action Roleplay.
Mensen die zich verkleden en in het bos een rollenspel gaan spelen, vaak fantasy setting.
ik vind de nieuwe karakters wel interessant met de junkyard, Rosita is een van mijn favoriete karakters naast Negan in de seriequote:Op woensdag 22 februari 2017 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Voor het eerst dat ik een aflevering behoorlijk teleurstellend vond.
Jezus, die greenscreens![]()
En Rosita was irritant met Tara. Ga wat zinnigs doen of geef elkaar een goeie mep
Die greenscreens iddquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Voor het eerst dat ik een aflevering behoorlijk teleurstellend vond.
Jezus, die greenscreens![]()
En Rosita was irritant met Tara. Ga wat zinnigs doen of geef elkaar een goeie mep
Coral heeft ook geen schaar. Daryl ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:31 schreef Funzel het volgende:
Hebben die lui op die vuilnisbelt geen schaar ofzo? Al die gozers liepen rond met van dat gore, lange, ongewassen haar.
Nee klopt. Lijken allemaal wel een stel aan lager wal geraakte Jezussen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Coral heeft ook geen schaar. Daryl ook niet.
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk TWD nu bijna 8 seizoenen. Waarvan elke aflevering zo'n 3/4 keer, en sommigen nog vaker.
Ik heb nog nooit gedacht, he, dat haar is echt te lang, en daar ben ik heel erg blij om.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.
Geen bewerkte producten? Het is jullie nooit opgevallen hoeveel blikvoer ze eten?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan het kapsel van Coral. Maar TWD is dan ook geen serie die ik meer dan 1 keer hoef te zien. Ik erger me trouwens ook aan hun glanzend witte gebitten en dat ze nooit eens verkouden zijn, of een andere ziekte krijgen, maar volgens mijn man komt dat doordat ze geen bewerkte producten meer eten e.d.
Ik ben het er ook niet mee eensquote:Op zondag 26 februari 2017 12:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Geen bewerkte producten? Het is jullie nooit opgevallen hoeveel blikvoer ze eten?
als je nooit douched ontwikkel je vanzelf een menselijke zweetschild`quote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eensvolgens mij zouden ze ook allemaal moeten creperen van de huidkanker, ze zijn altijd buiten in een gebied waar de zon behoorlijk fel kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |