onze shipname is cozyquote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alles met vier letters waarvan de tweede een klinker is.
gaan vuurwerk kijken, zuipen en de hele nacht seks hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het liefst kijk ik wat vuurwerk en ga ik daarna meteen naar bed. Maar sociale druk.
hoezo de x voor je naam? ;s het is toch onderdeel van je naam?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die x voor mijn naam heeft al 0 betekenis
Als ik mijn tanden net zo goed poetste als dat jij zo vaak op FOK! poste waren ze nu blinkend witquote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je net zo goed je tanden poetsen als je grappen zijn, dan snap ik wel waarom je gele tanden hebt
dan heb je niet genoeg gezopen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gaan vuurwerk kijken, zuipen en de hele nacht seks hebben
Hoe lang zijn jullie al samen?quote:
Je bevestigt dus dat ze geel zijn. Haha.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik mijn tanden net zo goed poetste als dat jij zo vaak op FOK! poste waren ze nu blinkend wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |