Ja lijkt me logisch hoop ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik.Dus ik ga eerst allemaal vrienden gelukkig nieuwjaar wensen en dan pas jullie.
Hermann zou voor Der_Mann gaanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
wat als iedereens username met een D moest beginnen voor danny
Heb alleen stiekem beetje hekel aan dat gekus maar ja moet maar.quote:
Oh dat is stom.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik voel mij sip maar weet niet waarom
Liever pijpen?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb alleen stiekem beetje hekel aan dat gekus maar ja moet maar.
Deendquote:
Jammerquote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liever gewoon handje schudden, klaar.
Chai plsquote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ken anders aardig wat mensen die een nogal eentonig denkpatroon hebben.
nee eneequote:Op woensdag 14 december 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Yamarantha
Klinkt nog best leuk eigenlijk.
Het liefst kijk ik wat vuurwerk en ga ik daarna meteen naar bed. Maar sociale druk.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan niet om 00:00 precies hier posten. Moet eerst allemaal mensen zoenen om 00:00
Dan heette ik DiodeArrayDetectorquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
wat als iedereens username met een D moest beginnen voor danny
Yemqo is ook maar raarquote:
Je ging toch voetbal kijken.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ken anders aardig wat mensen die een nogal eentonig denkpatroon hebben.
\quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met mijn usernaam kunnen alle medeklinkers.
Klinkt als het zusje van priscillaquote:Op woensdag 14 december 2016 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Yamarantha
Klinkt nog best leuk eigenlijk.
ik had een raar gevoel bij deze post. als het klopt wat de admins tegen mij zeiden heb ik terecht meerdere TR's gezet.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt als het zusje van priscilla
Is ze ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt als het zusje van priscilla
Als je net zo goed je tanden poetsen als je grappen zijn, dan snap ik wel waarom je gele tanden hebtquote:
wat zeiden ze lieve vriendquote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik had een raar gevoel bij deze post. als het klopt wat de admins tegen mij zeiden heb ik terecht meerdere TR's gezet.
Cozyquote:Op woensdag 14 december 2016 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Met mijn usernaam kunnen alle medeklinkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |