misschien moet je dan niet zo stoer doen hierquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef wickedmen het volgende:
Effe wat TR's eruit gezet
Grote kans dat een paar mensen een ban hebben morgenochtend als het klopt wat een admin mij vertelde een paar maanden geleden
Nu voetbal kijken
Samen keertje loempia's maken?quote:
Gezellig hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kerstvakantie zonder FOK! is niet echt compleet.
Jammer dat Maanvis er niet meer post.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja. Constant ruzie's daar.
Niemand heeft je typo gefien hoorquote:
En terecht dat die ban heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat Maanvis er niet meer post.
FOK! is alleen een plaats voor nette mensenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
misschien moet je dan niet zo stoer doen hier
Wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
FOK! is alleen een plaats voor nette mensen
Joh, hij stelde alleen een kritische vraag misschien wat ongelukkig geformuleerd. Geloof niet dat hij echt verkeerde bedoelingen had.quote:
als je je tanden eens poetst dan kun je ook gewoon leuk meepostenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
FOK! is alleen een plaats voor nette mensen
Dripquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
wat als iedereens username met een D moest beginnen voor danny
Hmm, ik had dat gevoel wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh, hij stelde alleen een kritische vraag misschien wat ongelukkig geformuleerd. Geloof niet dat hij echt verkeerde bedoelingen had.
Ze komt hier niet meer tochquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vraag me af hoeveel TR's er nu gezet worden
Genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Remqo het volgende:
Ik vraag me af hoeveel TR's er nu gezet worden
Droopyquote:
Dat is fienquote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niemand heeft je typo gefien hoor
Mycroft doet het gewoon nogquote:
Heey Mozy/Chaiquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Mozy het volgende:
Denken dat voor iedereen dezelfde regels gelden.Je lijkt wel een kind joh.
Doe normaal.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan niet om 00:00 precies hier posten. Moet eerst allemaal mensen zoenen om 00:00
Wantquote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
als je je tanden eens poetst dan kun je ook gewoon leuk meeposten
Ik denk dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef Mozy het volgende:
Denken dat voor iedereen dezelfde regels gelden.Je lijkt wel een kind joh.
Doe ik.quote:
Oh ik dacht omdat hij die zuigtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |