onze shipname is cozyquote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alles met vier letters waarvan de tweede een klinker is.
gaan vuurwerk kijken, zuipen en de hele nacht seks hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het liefst kijk ik wat vuurwerk en ga ik daarna meteen naar bed. Maar sociale druk.
hoezo de x voor je naam? ;s het is toch onderdeel van je naam?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die x voor mijn naam heeft al 0 betekenis
Als ik mijn tanden net zo goed poetste als dat jij zo vaak op FOK! poste waren ze nu blinkend witquote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je net zo goed je tanden poetsen als je grappen zijn, dan snap ik wel waarom je gele tanden hebt
dan heb je niet genoeg gezopen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gaan vuurwerk kijken, zuipen en de hele nacht seks hebben
Hoe lang zijn jullie al samen?quote:
Je bevestigt dus dat ze geel zijn. Haha.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als ik mijn tanden net zo goed poetste als dat jij zo vaak op FOK! poste waren ze nu blinkend wit
Bedankt voor je bijdrage aan het moderen van deze SCquote:
25tig meets al, op de 31ste mag hij zn pik in me steken vn mijquote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie al samen?
je had een half uur geleden al gewonnen hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bevestigt dus dat ze geel zijn. Haha.
Zo, weer een internetfittie gewonnen.
Omdat cachet al bezet wasquote:Op woensdag 14 december 2016 21:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hoezo de x voor je naam? ;s het is toch onderdeel van je naam?
Oh jaquote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
je had een half uur geleden al gewonnen hoor
zit er vet in je oogleden ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
ikvoel mn wimpers tegen mn wenkbrauwen als k naar boven kijk
Dus bij de volgende beginnen jullie met hand-stuff?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
25tig meets al, op de 31ste mag hij zn pik in me steken vn mij
Mogen er nog vele volgen en je nog vele jaren hier zittenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bevestigt dus dat ze geel zijn. Haha.
Zo, weer een internetfittie gewonnen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mozy het volgende:
wel chill als je nooit je tanden hoeft te poetsen voor het slapengaan. kan je 2 minuten langer rukken.
En 's ochtends twee minuten langer in je spermakorsten liggenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mozy het volgende:
wel chill als je nooit je tanden hoeft te poetsen voor het slapengaan. kan je 2 minuten langer rukken.
dat geldt voor meer mensen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb eens gesolliciteerd voor jouw huis
Chai plsquote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mozy het volgende:
Pijp hem dan gewoon evenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
wickedmen is wel ernstig op zoek naar aandacht
neenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus bij de volgende beginnen jullie met hand-stuff?
alsof dat sowieso 2 min in beslag neemtquote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Mozy het volgende:
Wil je leuke foto van hem zien?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
waar is fittie?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef wickedmen het volgende:
Waarom zou je met 2 acc's posten in een fittie
Ik wacht op z'n vlogs en live-streamsquote:Op woensdag 14 december 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat laat ik aan jou overquote:Op woensdag 14 december 2016 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pijp hem dan gewoon even
TR gezetquote:Op woensdag 14 december 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
25tig meets al, op de 31ste mag hij zn pik in me steken vn mij
Hey Matthiasquote:Op woensdag 14 december 2016 21:10 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
alsof dat sowieso 2 min in beslag neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |