Neem je nou mijn uitermate slechte grap overquote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Probeerstier was Kuyt even uit het zicht verloren.
Sorry.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem je nou mijn uitermate slechte grap over
Van Hanegem zei altijd: Als ik niet meer op je loop te zeiken heb je pas een probleemquote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kapi. Geen wedstrijd is hetzelfde zonder jouw gezeik
Dan moet hij wel héél wanhopig zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem je nou mijn uitermate slechte grap over
Van Hanegem heeft ook altijd gelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Hanegem zei altijd: Als ik niet meer op je loop te zeiken heb je pas een probleem
Ik sta zaterdag met de grote Kapo in de Kuip. Waar we samen onderwezen worden door ZKH HMF.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kapi. Geen wedstrijd is hetzelfde zonder jouw gezeik
Dus Clasie heeft een groot probleem?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Hanegem zei altijd: Als ik niet meer op je loop te zeiken heb je pas een probleem
Bedankt he. Nu zal mijn leven nooit meer compleet aanvoelen. Godverdomme.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag met de grote Kapo in de Kuip. Waar we samen onderwezen worden door ZKH HMF.
Zo, daar heb je vast niet van terug
Kijk er al naar uitquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag met de grote Kapo in de Kuip. Waar we samen onderwezen worden door ZKH HMF.
Zo, daar heb je vast niet van terug
mis je niks aanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt he. Nu zal mijn leven nooit meer compleet aanvoelen. Godverdomme.
Heb je de life quotes van Elia gezien? Zoek maar eens op hashtag #EEquotes op insta. Je weet niet wat je meemaaktquote:
Nee, ik heb geen instagram.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je de life quotes van Elia gezien? Zoek maar eens op hashtag #EEquotes op insta. Je weet niet wat je meemaakt
Laten we eerlijk zijn, de kans dat jij nog iets van je leven maakt is sowieso vrij klein.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt he. Nu zal mijn leven nooit meer compleet aanvoelen. Godverdomme.
Die kans was verkeken op het moment dat hij een FOK! account aanmaakte...quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de kans dat jij nog iets van je leven maakt is sowieso vrij klein.
Nu is hij één van ons.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kans was verkeken op het moment dat hij een FOK! account aanmaakte...
Liever geen leven dan de UI van Drizzt.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de kans dat jij nog iets van je leven maakt is sowieso vrij klein.
Dat is ietwat gay.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik stardew valley spelen
Mede dankzij het nieuwe wbanbeleidquote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is Scrummie niet meer zo baldadig als vroeger.
De persoon die je hiermee het hardste kwetst is eigenlijk Drizzt, die vrijwillig voor die UI gekozen heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever geen leven dan de UI van Drizzt.
Dat is ietwat prachtigquote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik stardew valley spelen
Hehe, oke, goed punt. Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
De persoon die je hiermee het hardste kwetst is eigenlijk Drizzt, die vrijwillig voor die UI gekozen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |