Die kans was verkeken op het moment dat hij een FOK! account aanmaakte...quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de kans dat jij nog iets van je leven maakt is sowieso vrij klein.
Nu is hij één van ons.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kans was verkeken op het moment dat hij een FOK! account aanmaakte...
Liever geen leven dan de UI van Drizzt.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, de kans dat jij nog iets van je leven maakt is sowieso vrij klein.
Dat is ietwat gay.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik stardew valley spelen
Mede dankzij het nieuwe wbanbeleidquote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is Scrummie niet meer zo baldadig als vroeger.
De persoon die je hiermee het hardste kwetst is eigenlijk Drizzt, die vrijwillig voor die UI gekozen heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever geen leven dan de UI van Drizzt.
Dat is ietwat prachtigquote:Op woensdag 14 december 2016 21:00 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik stardew valley spelen
Hehe, oke, goed punt. Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
De persoon die je hiermee het hardste kwetst is eigenlijk Drizzt, die vrijwillig voor die UI gekozen heeft.
Nou, ik denk dat games als GaySim toch hinten op een bepaalde voorkeur...quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Raar dat jij iets zoals seksualiteit koppelt aan het spelen van een videospelletje.
Had het eigenlijk voor mijn vriendin gekocht, maar ziet er inderdaad best leuk uit dus ga er zelf ook maar aan beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ietwat prachtig. Mooie game is dat. Alleen op een gegeven moment was ik er op uit gekeken en nooit meer aangeraakt.
Had verwacht dat het al 2-0 zou staanquote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs die het presteren om van ADO te verliezen.....
Of van de egeltjes...quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Toffe vriendin heb jijquote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had het eigenlijk voor mijn vriendin gekocht, maar ziet er inderdaad best leuk uit dus ga er zelf ook maar aan beginnen.
Dat soort spelletjes speel ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat games als GaySim toch hinten op een bepaalde voorkeur...
Toch al 5 clubs dit jaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt speelt, dus lekker zwoegen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had verwacht dat het al 2-0 zou staan
Heb ik dan ook niet gezegdquote:Op woensdag 14 december 2016 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat soort spelletjes speel ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |