Heb jij een tandenborstelquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze durfde me niet eens aan te kijken.
Als ik erover na denk misschien een vorm van pdd-nos
BANS BESPREKEN MAG NIET OMG GA IK ZEGGEN AMAquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Haags heeft meer dan 24 uur gekregen. Dat had ik niet verwacht.
Jij zegt dat je incasseertquote:
Hey lieve eendquote:
Ja behoorlijk. Hier soms ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IRL ben je wel aardig?
Ik ook niet :squote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik word nooit uitgenodigd ergens voor
Gelukkig is er FOK! dus om daarmee te compenserenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
inrl ben ik ook wel verlegen maar toch wel sociaal enzo.
quote:
Waarom gebruik je je tandenborstel niet dan?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs hou op ik lach een klant keihard uit in zn face
tenminste zo leek het voor hem
Jahoor, neem drank mee, komt goedquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik word nooit uitgenodigd ergens voor
Misschien kan ik je nog wat lerenquote:
in rl life kijk ik alleen naar de grond en stotter ik als iemand tegen me praatquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig is er FOK! dus om daarmee te compenseren
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien kan ik je nog wat leren
Mijn tanden zijn gewoon wit hoor. Helaas zit ik ook niet op FOK! en doe ik mij anders voor omdat ik verder niemand anders hebquote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je tandenborstel niet dan?
ik zou eerder iets leuks over jezelf of zo neerzetten, en anders gewoon nietsquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
was mijn tinder bio echt heel intimiderend?
Wat kan jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Ik jou ook wel denk ik.
Ben je kleurenblind?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn gewoon wit hoor. Helaas zit ik ook niet op FOK! en doe ik mij anders voor omdat ik verder niemand anders heb
En loempia's vouwenquote:
Van die mooie facings die licht geven jaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien dezelfde tandarts ingeschakeld als Gerard Joling.
Misschien ben je lelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze durfde me niet eens aan te kijken.
Als ik erover na denk misschien een vorm van pdd-nos
Rip loempiakraamquote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Laat me gewoon even in deze moeilijke tijden aub, bedankt
Nicequote:
loempia'squote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik werk in een fabriek, ik vouw loempia's niggaaah
Probeer maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |