Heb jij een tandenborstelquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze durfde me niet eens aan te kijken.
Als ik erover na denk misschien een vorm van pdd-nos
BANS BESPREKEN MAG NIET OMG GA IK ZEGGEN AMAquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Haags heeft meer dan 24 uur gekregen. Dat had ik niet verwacht.
Jij zegt dat je incasseertquote:
Hey lieve eendquote:
Ja behoorlijk. Hier soms ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IRL ben je wel aardig?
Ik ook niet :squote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik word nooit uitgenodigd ergens voor
Gelukkig is er FOK! dus om daarmee te compenserenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
inrl ben ik ook wel verlegen maar toch wel sociaal enzo.
quote:
Waarom gebruik je je tandenborstel niet dan?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs hou op ik lach een klant keihard uit in zn face
tenminste zo leek het voor hem
Jahoor, neem drank mee, komt goedquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik ook komen? Ik word nooit uitgenodigd ergens voor
Misschien kan ik je nog wat lerenquote:
in rl life kijk ik alleen naar de grond en stotter ik als iemand tegen me praatquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig is er FOK! dus om daarmee te compenseren
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hehequote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Misschien kan ik je nog wat leren
Mijn tanden zijn gewoon wit hoor. Helaas zit ik ook niet op FOK! en doe ik mij anders voor omdat ik verder niemand anders hebquote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je tandenborstel niet dan?
ik zou eerder iets leuks over jezelf of zo neerzetten, en anders gewoon nietsquote:Op woensdag 14 december 2016 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
was mijn tinder bio echt heel intimiderend?
Wat kan jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Ik jou ook wel denk ik.
Ben je kleurenblind?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn gewoon wit hoor. Helaas zit ik ook niet op FOK! en doe ik mij anders voor omdat ik verder niemand anders heb
En loempia's vouwenquote:
Van die mooie facings die licht geven jaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien dezelfde tandarts ingeschakeld als Gerard Joling.
Misschien ben je lelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze durfde me niet eens aan te kijken.
Als ik erover na denk misschien een vorm van pdd-nos
Rip loempiakraamquote:Op woensdag 14 december 2016 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Laat me gewoon even in deze moeilijke tijden aub, bedankt
Nicequote:
loempia'squote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik werk in een fabriek, ik vouw loempia's niggaaah
Probeer maarquote:
Nou heb ik zin in mini loempiaquote:
Te makkelijk dezequote:
Hmmquote:
Inflatie in China gaat hard hequote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boh idd, die van de marktzijn in een paar jaar wel van 80 cent naar 1.10 gegaan
dunno, ask zoskquote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inflatie in China gaat hard he
Ty. Hoe gaat het met je bedrijf?quote:
IK BEN FOCKIN GELUKKIG HEB ALLES OP EEN RIJTJEquote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik werk in een fabriek, ik vouw loempia's niggaaah
Ik zit nog in m'n proeftijd dus ik houd me even in nu.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zelfs ik maak hem niet. makkelijker bestaat niet
hehe jij weetquote:Op woensdag 14 december 2016 20:52 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
IK BEN FOCKIN GELUKKIG HEB ALLES OP EEN RIJTJE
hoelang duurt je ploeftijd?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n proeftijd dus ik houd me even in nu.
Slimme manquote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier een Vietnamese loempia kraam tegenover de coffeeshop
ja dat was watquote:Op woensdag 14 december 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou het niet weten, want durfde niet tegen je te praten.
Weeniequote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoelang duurt je ploeftijd?
Zelf maken is ook chill. Wel tering veel werk maar dan kan je echt kosten drukken. Dan maak je voor nog geen 10 cent een loempia.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boh idd, die van de marktzijn in een paar jaar wel van 80 cent naar 1.10 gegaan
Ja dat zeiden mensen een tijd geleden ook al op FOK! toen ik dit zei.quote:
Handig inspelen op vreetkicksquote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Er staat hier een Vietnamese loempia kraam tegenover de coffeeshop
Kerstvakantie zonder FOK! is niet echt compleet.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nog in m'n proeftijd dus ik houd me even in nu.
ja kijk daar gaat het alquote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelf maken is ook chill. Wel tering veel werk maar dan kan je echt kosten drukken. Dan maak je voor nog geen 10 cent een loempia.
Ik had 1 januari dit jaar een ban. Vond ik ook wel stom.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Kerstvakantie zonder FOK! is niet echt compleet.
echt hoorquote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 14 december 2016 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Was niet echt fein, begreep ikquote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had 1 januari dit jaar een ban. Vond ik ook wel stom.
Jaquote:
vind zulke bios altijd irriquote:Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ik zou eerder iets leuks over jezelf of zo neerzetten, en anders gewoon niets
Oh deed ja dat ja?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Ik mag niet meer users bashen
oei dat wordt lastigquote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja
Ik mag niet meer users bashen
Nee, ben gwn eerlijk maar mensen kunnen niet handelenquote:
denk het nietquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef wickedmen het volgende:
Effe wat TR's eruit gezet
Grote kans dat een paar mensen een ban hebben morgenochtend als het klopt wat een admin mij vertelde een paar maanden geleden
Nu voetbal kijken
Stoer ditquote:Op woensdag 14 december 2016 20:56 schreef wickedmen het volgende:
Effe wat TR's eruit gezet
Grote kans dat een paar mensen een ban hebben morgenochtend als het klopt wat een admin mij vertelde een paar maanden geleden
Nu voetbal kijken
Eigenlijk heb ik geen plannenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
kijken wie er dit jaar het eerst post na oud&nieuw. Diegene kunnen we dan het hele jaar uitmaken voor stakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |