Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet z'n user name niet meer. Kuroi?
Hou opquote:
Gvd hater ik praat niet meer tegen jou.quote:
dealquote:Op woensdag 14 december 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
we gaan niet seksen als we gaan meeten
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvd hater ik praat niet meer tegen jou.
Ik sla je gewoon in elkaar hoorquote:
Nee haha.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn je buren de liefde weer aan het bedrijven?
ja nee okquote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef wickedmen het volgende:
bitches zijn vervelend laat ze tijden net een parasiet zeg die bitch doe rustig beter niet dat je me para ziet
Weer zo'n nl kinderrap fanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:29 schreef wickedmen het volgende:
bitches zijn vervelend laat ze tijden net een parasiet zeg die bitch doe rustig beter niet dat je me para ziet
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:33 schreef Chloroform het volgende:
Winter is wel chill, boeiend als je om 20.30 in bed ligt, is toch al drie uur donker
Hey geeltandquote:
Dat hoop jequote:
Wat voor opleiding doe je nu dan? Beveiliging wel afgerond?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef wickedmen het volgende:
Wat een dooie dag met vele dooie mensen
Mijn huisgenoten zijn ook kkr saai. Hebben het alleen maar serieus over dooie dingen en gaan nooit uit
Viel net bijna in slaap op de bank
Aldus de man die alleen zit op zijn verjaardag en niemand heeft om uit te nodigen.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:34 schreef wickedmen het volgende:
Wat een dooie dag met vele dooie mensen
Mijn huisgenoten zijn ook kkr saai. Hebben het alleen maar serieus over dooie dingen en gaan nooit uit
Viel net bijna in slaap op de bank
Gewoon hard kreunen tochquote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoten allemaal van deze verdieping weg voor nu.Kan ik mooi mijn strot opgooien om te "zingen".
hoe dan beveiliging, hij is niet eens s breedquote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je nu dan? Beveiliging wel afgerond?
Neequote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je nu dan? Beveiliging wel afgerond?
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon hard kreunen toch
Ik zing altijd gewoon keihard, ook al horen mensen het :squote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
Huisgenoten allemaal van deze verdieping weg voor nu.Kan ik mooi mijn strot opgooien om te "zingen".
Ach er zitten ook vrouwen bij de politie, die compenseren gewoon door er sneller op los te meppen.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe dan beveiliging, hij is niet eens s breed
Dat heb ik ook nooit. Ben een hoop geld en cadeaus misgelopen. Maar scheelt ook weer geld.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de man die alleen zit op zijn verjaardag en niemand heeft om uit te nodigen.
De satire van dat topic niet begrijpenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de man die alleen zit op zijn verjaardag en niemand heeft om uit te nodigen.
Beveiliging door uit zijn bek te stinken. Houd mensen ook goed op afstand.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:37 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe dan beveiliging, hij is niet eens s breed
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit. Ben een hoop geld en cadeaus misgelopen. Maar scheelt ook weer geld.
Aldus het meisje dat in rl stil is en FOK! gebruikt als compenseermiddel.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Beveiliging door uit zijn bek te stinken. Houd mensen ook goed op afstand.
tsssquote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je wat voor me hebt weet je me te vinden. Het liefst in vaste vorm.
Heb jij die geeltand foto nogquote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Durf ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zing altijd gewoon keihard, ook al horen mensen het :s
TR gemaaktquote:Op woensdag 14 december 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij die geeltand foto nog
Stille meisjesquote:Op woensdag 14 december 2016 20:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus het meisje dat in rl stil is en FOK! gebruikt als compenseermiddel.
Jawel, maar teveel kerstliedjes zingen is ook strafbaar tegenwoordig, dus alleen in DM verkrijgbaar.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij die geeltand foto nog
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:39 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus het meisje dat in rl stil is en FOK! gebruikt als compenseermiddel.
Dat was vorig jaarquote:Op woensdag 14 december 2016 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn laatste echte feest was toen ik 16 was. Was gewoon arm daarna.
aaaaah hij heeft je niet gebeld de volgende dagquote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft haags een ban daarvoor ja? Hahahaha gvd wat triestquote:Op woensdag 14 december 2016 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar teveel kerstliedjes zingen is ook strafbaar tegenwoordig, dus alleen in DM verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon hard kreunen toch
Je loopt niks mis als je niemand hebt om uit te nodigenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit. Ben een hoop geld en cadeaus misgelopen. Maar scheelt ook weer geld.
wat een issues heb jequote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh. Ik heb liever een chick die stil is en loyaal is aan hun vriend en niet bedriegt :s
heyquote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
stille meisjes zijn echt woest sexy in slaapkamer
Ik niet, ben in het echt super correctquote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben op FOK! het zelfde als real life.
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft haags een ban daarvoor ja? Hahahaha gvd wat triest
Je moet wel terugvechtenquote:
Ik niet, alles is een act.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook, maar dan nog gayerquote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Tokkie.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Ze durfde me niet eens aan te kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik geloof niet dat Chai in het echt verlegen is.
Stoer hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dik huisfeest geven volgende maand. Komt 50 man ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |