Haha, ja dat had ik ook. Maar dan uit verveling op stage.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
een paar, die wel aardig waren. 99% praat ik alleen tegen uit verveling als ik op de wc zit ofzo
quote:
Of iemand heeft de postbus opgeblazen met vuurwerk.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of heb je zo'n tokkie van bezorger die het dan zelf heeft opgegeten
Als wij een relatie beginnen dan hebben we het er hier gewoon niet over omdat we geen aandachtshoeren zijn.quote:
Niet zo jaloers.quote:
Heb wel steeds een andere en de laatste keer was het een dikke vrouw.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of heb je zo'n tokkie van bezorger die het dan zelf heeft opgegeten
Ben je niet bang?quote:
Jij bent echt gewoon een droomman en zo weetjequote:Op woensdag 14 december 2016 20:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als wij een relatie beginnen dan hebben we het er hier gewoon niet over omdat we geen aandachtshoeren zijn.
Wie zou geen relatie met johannes willen?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo jaloers.
Je zou best een relatie met Johannes willen hebben.
Moet montelly wel zijn geweest want damn gurl he angry af at yaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
heb wel paar fok vlammetjes gehad
maar dat is geheim
Mwa, denk niet dat er hier zo snel een brievenbus wordt opgeblazenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Of iemand heeft de postbus opgeblazen met vuurwerk.
Case closedquote:Op woensdag 14 december 2016 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb wel steeds een andere en de laatste keer was het een dikke vrouw.
nee hij is gwn mad dat ik niet wilde Netflix en chillenquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet montelly wel zijn geweest want damn gurl he angry af at ya
Hoop dat er eentje het laat uitlekken, of hebben ze een contract moeten tekenen om het geheim te houden?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
maar dat is geheim
K?quote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Crip het volgende:
maar dat is geheim
anders krijgen ze de broers van crip achter zich aanquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat er eentje het laat uitlekken, of hebben ze een contract moeten tekenen om het geheim te houden?
jaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat er eentje het laat uitlekken, of hebben ze een contract moeten tekenen om het geheim te houden?
brader van andere maderquote:Op woensdag 14 december 2016 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij weet he gvd waarom ben je zo perfect
Kuroi is mijn kat.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet z'n user name niet meer. Kuroi?
dat is de kat van amaquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
hmquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
[..]
nee hoor wil gewoon gezellig en lief met elkaar doen
Kurovskiquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
dealquote:Op woensdag 14 december 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik staatsloterij win gaan wij de p.c. leegshoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |