Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef zeer het volgende:
Mijn adblocker blocked ook scripts dus ik zit veilig.
TR gezetquote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef zeer het volgende:
Mijn adblocker blocked ook scripts dus ik zit veilig.
Onzinquote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat van je scripts elke keer is natuurlijk dikke onzin he. Dat hebben meerdere moderators ook gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Niels isquote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Niels zegt toch dat hij dat kan
Niels is de gene die denkt intimiderend over te komen door te roepen dat hij in dingen een script heeft verstopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Niels is
sowquote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hunnie was.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van je scripts elke keer is natuurlijk dikke onzin he. Dat hebben meerdere moderators ook gezegd.
Dat is toch het doel van FOK! lukraak wat roepen zonder na te denkenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niels is de gene die denkt intimiderend over te komen door te roepen dat hij in dingen een script heeft verstopt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hunnie was.
stoer maar neequote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is er weer een muur gebouwd?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef Toto69 het volgende:
James moet jij niet fissa vieren in israël
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb een afmelding dus bij mij is er nog een gaatje
klinkt als slechte Marokkaanse rapquote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef wickedmen het volgende:
Killer Kamal heeft zojuist een nieuwe track gedropped
effe luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |