Ik had K'nex, Lego en Duplo. Wil je me aanraken?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
LegoK'nex was voor de echte bazen
nee ik had Barbie, Bratz en Myscene. beter raak jij mij aanquote:Op woensdag 14 december 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had K'nex, Lego en Duplo. Wil je me aanraken?
Ik werkte een tijd bij zo'n waxtoko, dus als je tips nodig hebt...quote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef xcachet het volgende:
Chai heb je wel eens een Brazilian wax ondergaan?
vrouwtjes worden er kletsnat vanquote:Op woensdag 14 december 2016 16:39 schreef Kurovski het volgende:
Gewoon schijt aan wat anderen vinden van m'n Legohobby.
2 vrienden van me vinden het helemaal niks, andere vrienden vinden het juist wel geinig.
wowquote:Op woensdag 14 december 2016 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om jouw collectebus vast te houden
Dan heb je het niet begrepen SG. Lego is HET bazenspeelgoed.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:37 schreef -supergirl- het volgende:
LegoK'nex was voor de echte bazen
Pardon het is een zeer geavanceerd in elkaar klikkend steentjessysteem.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen SG. Lego is HET bazenspeelgoed.
net als je moeder.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pardon het is een zeer geavanceerd in elkaar klikkend steentjessysteem.
Hoeveel vijanden heb jij op FOK!? En welke FOK! oorlogen heb je daarmee uitgevochten?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:27 schreef Pharkus het volgende:
Geen zin om er allemaal in te duiken. Scripts stout foei koop een abo. Negeer je vijanden of leer er mee omgaan.
Joling is een van de beste zangers van NL vind ik, naast Marco Borsato en Nick Schilder.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou je kunt ook overdrijven natuurlijk. Joling komt pas op 7
niet eens geknipperd met mijn ogen zo weinig verbaasd was ikquote:Op woensdag 14 december 2016 16:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Joling is een van de beste zangers van NL vind ik, naast Marco Borsato en Nick Schilder.
Zijn ze bij FOK! weer wat linkser geworden a la de gloriedagen 2010-2013?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
Ik had echt al 5 bans moeten krijgen de afgelopen dagen. Maar mij bannen zou wel echt een groot gemis zijn.
gelachenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef zeer het volgende:
Mijn adblocker blocked ook scripts dus ik zit veilig.
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef zeer het volgende:
TR gezetquote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef zeer het volgende:
Onzinquote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.
Dat van je scripts elke keer is natuurlijk dikke onzin he. Dat hebben meerdere moderators ook gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Niels isquote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Niels zegt toch dat hij dat kan
Niels is de gene die denkt intimiderend over te komen door te roepen dat hij in dingen een script heeft verstopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie Niels is
sowquote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hunnie was.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat van je scripts elke keer is natuurlijk dikke onzin he. Dat hebben meerdere moderators ook gezegd.
Dat is toch het doel van FOK! lukraak wat roepen zonder na te denkenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niels is de gene die denkt intimiderend over te komen door te roepen dat hij in dingen een script heeft verstopt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hunnie was.
stoer maar neequote:Op woensdag 14 december 2016 16:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is er weer een muur gebouwd?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef Toto69 het volgende:
James moet jij niet fissa vieren in israël
quote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb een afmelding dus bij mij is er nog een gaatje
klinkt als slechte Marokkaanse rapquote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef wickedmen het volgende:
Killer Kamal heeft zojuist een nieuwe track gedropped
effe luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |