quote:Op woensdag 14 december 2016 16:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik hunnie was.
wat dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef Toto69 het volgende:
James moet jij niet fissa vieren in israël
Testosteronbommenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:55 schreef wickedmen het volgende:
Killer Kamal heeft zojuist een nieuwe track gedropped
effe luisteren
Ik zit nu nog op mijn werk, ik kijk thuis welquote:
Waarom moet je nu al eten danquote:Op woensdag 14 december 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
Moet eigenlijk nu al eten maar heb net te veel chocolade op door menstruatie struggles
Ik heb straks trainingquote:Op woensdag 14 december 2016 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom moet je nu al eten dan
quote:Op woensdag 14 december 2016 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verworpen, alleen Prof en Niels zijn hier sportmensen
lekker zweten en daarna douchen met z'n allenquote:
In mannenkleedkamers is dat toch leuker. Ik laat altijd mijn shampoo vallenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker zweten en daarna douchen met z'n allen
oke ashquote:Op woensdag 14 december 2016 17:12 schreef wickedmen het volgende:
Wollah deze songs maken me agressief. Zo ne3ne3 dealen met de boi's op de block en die goeie goeie polm's verkopen aan klanten
ben je gayquote:Op woensdag 14 december 2016 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
In mannenkleedkamers is dat toch leuker. Ik laat altijd mijn shampoo vallen
lekker zeg. Gehaald bij zo'n kraam?quote:
Ja, wat dacht jij dan. Dat ik het zelf ga makenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker zeg. Gehaald bij zo'n kraam?
Wat is dit voor hokje. Ik werd laatst keihard in mn poepertje gepakt door hplc maar snak nog heel hetero naar jouw vagijn dusjaquote:
Heb ook zin in chocoladequote:Op woensdag 14 december 2016 17:02 schreef supersof het volgende:
Moet eigenlijk nu al eten maar heb net te veel chocolade op door menstruatie struggles
wat vind je van m'n trackquote:Op woensdag 14 december 2016 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dit voor hokje. Ik werd laatst keihard in mn poepertje gepakt door hplc maar snak nog heel hetero naar jouw vagijn dusja
misschien of van de supermarkt ofzoquote:Op woensdag 14 december 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan. Dat ik het zelf ga maken
Heb nog oranje Tony liggen.quote:
ben je biquote:Op woensdag 14 december 2016 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dit voor hokje. Ik werd laatst keihard in mn poepertje gepakt door hplc maar snak nog heel hetero naar jouw vagijn dusja
Zeg er iets van.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass zou mij een chocoladeletter sturen, maar heb nog niks ontvangen
Heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tony ChocolonelyBeste lonely
je mag wel wat van mij. Ik heb nog wat van een doos Merci overquote:
Oké mensquote:
Kan je oliebollen bij supermarkt kopenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien of van de supermarkt ofzo
Wat een jeugdsentimentquote:
Die tekst, hoe krijg je zoiets walgelijks op papierquote:Op woensdag 14 december 2016 17:20 schreef wickedmen het volgende:
Ewa, ik pleeg aanslag op de kutje van je moeder
Want ik weet ze wil m'n aandacht
Ze wil dat ik 'm insteek, in d'r windstreek
Kontneuken is de insteek
Ik ga IS op je qahba
IS staat voor ik steek m'n zebi in je tegna, echt waar
Zeg wollah, in m'n broek zit 'n kanon
Kalashnikov, krakaka in die tabon
Noem me Testosteronnie Flex
Ik ben een Lijpe Boef, die z'n money stackt
Shab Woensel, we zijn niet onbekend
Je ziet ons in de nachtmerries van die blonde vent (Wilders)
Ik neuk hem de moeder, ik spuit in z'n chapsel van die vieze kankerloeder
Spuiten en slikken, Geraldine Kemper, Geraldine Kamal
Wollah kom me pijpen
monoseksualiteit is een farcequote:Op woensdag 14 december 2016 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |