nee het is gewoon irritantquote:Op woensdag 14 december 2016 15:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jeetje NG heb je een ADSL verbinding of zo dat je hier zo zuur op reageert?
Desondanks kan je het wel netter vragenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee het is gewoon irritant
ja maar ik vroeg het nietquote:Op woensdag 14 december 2016 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Desondanks kan je het wel netter vragen
Oke Dimaquote:Op woensdag 14 december 2016 15:25 schreef Pensylvania het volgende:
SChoonmakers morgen weer blij. Spontane zaadlozing gehad op mijn bureau en daarna lekker potje gejankt
nee jij bent altijd lekker tactisch met je hoofdlettergebruikquote:Op woensdag 14 december 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dus moet je maar zeggen dat 'ie op moet kankeren met die gifs ? Nee dat helpt echt.
Waarschijnlijk helpt dat net zo erg als dat wandelen van jequote:Op woensdag 14 december 2016 15:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En dus moet je maar zeggen dat 'ie op moet kankeren met die gifs ? Nee dat helpt echt.
Net zoals toen we ergens gingen eten en je net zo tof deed over Harry Potter en uiteindelijk ook van alles niets wist.quote:
ok meloewaquote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt dat net zo erg als dat wandelen van je
Doe eens niet zo zuur man, ga een uurtje rocket league spelen of zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helpt dat net zo erg als dat wandelen van je
bloeddruk? Braddie heeft toch nutella door zijn aderen lopen?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk om jullie bloeddruk jongens
Hoofdlettergebruik erbij halen terwijl je aan het begin van een zin geen hoofdletter plaatstquote:Op woensdag 14 december 2016 15:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee jij bent altijd lekker tactisch met je hoofdlettergebruiksukkeltje
Verschrikkelijk nare knakker.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
bloeddruk? Braddie heeft toch nutella door zijn aderen lopen?
was wel geinig tochquote:Op woensdag 14 december 2016 15:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nare knakker.
k moet gewoon blowenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur man, ga een uurtje rocket league spelen of zo.
Gelukkig zijn is zwaar overrated. Kijk naar mij, ik ben al een jaar of tien ongelukkig en ik sta nog steeds.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef xcachet het volgende:
Zwaar vervelend als mensen vragen of ik het nog wel leuk vind of dat ik nog wel gelukkig ben als ik gewoon met mijn verveelde gezicht kijk.
val lekker iemand aan die op zijn mobiel zit te typen. ging jou gister ook goed af met je worstvingersquote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik erbij halen terwijl je aan het begin van een zin geen hoofdletter plaatst
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
bloeddruk? Braddie heeft toch nutella door zijn aderen lopen?
Ik zit gewoon hersenloos vlogs te kijken. Mensen moeten mij dan even met rust laten.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn is zwaar overrated. Kijk naar mij, ik ben al een jaar of tien ongelukkig en ik sta nog steeds.
wow... ziek en begrijpelijk tegelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest glimlachen.
Zou mijn tampons uitzuigen in dat geval en expres wondjes maken om aan te likken.
Die gaat in de categorie verwarrende boners.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest glimlachen.
Zou mijn tampons uitzuigen in dat geval en expres wondjes maken om aan te likken.
hahaha jupquote:Op woensdag 14 december 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die gaat in de categorie verwarrende boners.
Price Waterhouse Coopersquote:Op woensdag 14 december 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
damn man.. loopt hier zo'n interne auditor rond van PWC. Fucking lekker wijf.
Zou dat ook werken op lichaamsdelen? Wel handig voor mensen met erectieproblemen.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Petrificus Totalus en dan genieten van heerlijk rustig etentje
neequote:Op woensdag 14 december 2016 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
TARDIS. heb jij nou al die PS4 Pro gekocht?
wie heb je allemaal geblokkeerd?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook niet iedereen geblokkeerd
Chaiquote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wie heb je allemaal geblokkeerd?
Maar dit was toch verboden? Ik dacht eigenlijk dat Crip gisteren een grapje maakte. Of jij zit nu ook in het complotquote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij geblokkeerd hebtquote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |