val lekker iemand aan die op zijn mobiel zit te typen. ging jou gister ook goed af met je worstvingersquote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik erbij halen terwijl je aan het begin van een zin geen hoofdletter plaatst
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
bloeddruk? Braddie heeft toch nutella door zijn aderen lopen?
Ik zit gewoon hersenloos vlogs te kijken. Mensen moeten mij dan even met rust laten.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn is zwaar overrated. Kijk naar mij, ik ben al een jaar of tien ongelukkig en ik sta nog steeds.
wow... ziek en begrijpelijk tegelijkquote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest glimlachen.
Zou mijn tampons uitzuigen in dat geval en expres wondjes maken om aan te likken.
Die gaat in de categorie verwarrende boners.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest glimlachen.
Zou mijn tampons uitzuigen in dat geval en expres wondjes maken om aan te likken.
hahaha jupquote:Op woensdag 14 december 2016 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die gaat in de categorie verwarrende boners.
Price Waterhouse Coopersquote:Op woensdag 14 december 2016 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
damn man.. loopt hier zo'n interne auditor rond van PWC. Fucking lekker wijf.
Zou dat ook werken op lichaamsdelen? Wel handig voor mensen met erectieproblemen.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon Petrificus Totalus en dan genieten van heerlijk rustig etentje
neequote:Op woensdag 14 december 2016 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
TARDIS. heb jij nou al die PS4 Pro gekocht?
wie heb je allemaal geblokkeerd?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dan ook niet iedereen geblokkeerd
Chaiquote:Op woensdag 14 december 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wie heb je allemaal geblokkeerd?
Maar dit was toch verboden? Ik dacht eigenlijk dat Crip gisteren een grapje maakte. Of jij zit nu ook in het complotquote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik hoop dat je mij geblokkeerd hebtquote:Op woensdag 14 december 2016 15:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |