Daarom is dit ook raar. En wellicht nep nieuws. Hij zal niet de eerste en laatste politicus die liegt.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:29 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan er veel van zeggen maar hij is tenminste wel bereid zijn beleid ook zelf uit te voeren. Het grootste deel van de politici zal dat niet doen.
Wordt de wereld ook echt beter van als dit soort idioten denken dat ze politieman, rechter en beul tegelijk kunnen zijn naast een publieke functie als burgemeester of president.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:29 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan er veel van zeggen maar hij is tenminste wel bereid zijn beleid ook zelf uit te voeren. Het grootste deel van de politici zal dat niet doen.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Hoeveel onschuldigen leggen niet het loodje door drugsgeweld? Het radicaal uitroeien van het drugsprobleem is het enige wat helpt. Of het legaliseren. Alles daar tussenin is dweilen met de kraan open. Duerte snapt dat.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wordt de wereld ook echt beter van als dit soort idioten denken dat ze politieman, rechter en beul tegelijk kunnen zijn naast een publieke functie als burgemeester of president.
Zag er gisteren nog een reportage over hoe ze daar drugshandelaren aanpakken. Regelmatig legt een onschuldige omstander het loodje, tot kinderen aan toe.
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen de oorzaak van het drugsgebruik aan te pakken. Maar dat is stukken minder stoer natuurlijk. Collateral damage ftw!quote:Op woensdag 14 december 2016 10:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Hoeveel onschuldigen leggen niet het loodje door drugsgeweld? Het radicaal uitroeien van het drugsprobleem is het enige wat helpt. Of het legaliseren. Alles daar tussenin is dweilen met de kraan open. Duerte snapt dat.
Wat is die oorzaak dan? En is die zo eenvoudig aan te pakken?quote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen de oorzaak van het drugsgebruik aan te pakken. Maar dat is stukken minder stoer natuurlijk. Collateral damage ftw!
En niemand zal onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zit echt te denken om die als tattoo te nemen, en dan de hele dag boos en bruut te gaan kijken naar iedereen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijfspreuk!Met deze uitspraak is hij sowieso al eeuwig God!
Nee oké, maar dan heb ik het toch geprobeerd.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En niemand zal onder de indruk zijn.
Hij vindt dat de wet niet geldt voor hem. En dat is best beangstigend.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijfspreuk!Met deze uitspraak is hij sowieso al eeuwig God!
Ik gok dat zaken als armoede en uitzichtloosheid de oorzaken zijn. Of dat in de Filipijnen eenvoudig op te lossen weet ik niet, maar mensen om zeep helpen zal daar zeker niet bij helpen.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat is die oorzaak dan? En is die zo eenvoudig aan te pakken?
Ik denk dat die problemen inderdaad de basis vormen. Dat is niet zo snel op te lossen. Door drugs radicaal uit te roeien wordt in ieder geval een stap in de goede richting gezet.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik gok dat zaken als armoede en uitzichtloosheid de oorzaken zijn. Of dat in de Filipijnen eenvoudig op te lossen weet ik niet, maar mensen om zeep helpen zal daar zeker niet bij helpen.
Het is alleen jammer dat we toch al een halve eeuw kunnen zien dat dat voor geen meter werkt. Mensen zullen toch wel drugs blijven gebruiken, of het nou mag of niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat die problemen inderdaad de basis vormen. Dat is niet zo snel op te lossen. Door drugs radicaal uit te roeien wordt in ieder geval een stap in de goede richting gezet.
Nog alcohol gedronken recentelijk ?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat die problemen inderdaad de basis vormen. Dat is niet zo snel op te lossen. Door drugs radicaal uit te roeien wordt in ieder geval een stap in de goede richting gezet.
Jij?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog alcohol gedronken recentelijk ?
Nee. Ben dan ook voor legalisering van alle "drugs"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |