Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goffin wint de ATP-finals.........................@100![]()
https://betfirst.dhnet.be(...)055&odds=9900<in=Q
Daar wil ik best een tientje voor kwijtraken. Als hij wint heb ik gelijk een half maandsalaris binnen
Rechtsboven kan je NL als taal kiezen, maar ik copy/paste het wel even:quote:Op donderdag 9 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.
Mjah. Maar over het algemeen wedden mensen op een ploeg ‘want dat kan niet mis gaan’ bij een oefenpot.quote:
Uiteraard, dat is nooit een handige instelling, maar dat je helemaal nooit op oefenwedstrijden moet wedden klopt dus nietquote:Op donderdag 9 november 2017 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah. Maar over het algemeen wedden mensen op een ploeg ‘want dat kan niet mis gaan’ bij een oefenpot.
Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goffin wint de ATP-finals.........................@100![]()
https://betfirst.dhnet.be(...)4008055&odds=9900<in=Q
Daar wil ik best een tientje voor kwijtraken. Als hij wint heb ik gelijk een half maandsalaris binnen
OK, theoretisch gezien heb je gelijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is nooit een handige instelling, maar dat je helemaal nooit op oefenwedstrijden moet wedden klopt dus niet
Eens, maar hij is in een makkelijke groep ingedeeld en is zeker niet kansloos. Ik denk dat @20 een logische odd zou zijn.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goffin raakt geen knikker mee de laatste maanden.
Alle andere wedboeren geven hem odds van 20quote:Op donderdag 9 november 2017 23:30 schreef macca728 het volgende:
Misschien is hij licht geblesseerd ?
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zouden ze hem al knijpen bij Betfirst?quote:Op maandag 13 november 2017 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Goffin wekenlang geen pepernoot raken en dan Nadal verslaan lolz
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, maar ik geloof dat er nog een dingetje boven staat wat die hoge odd verklaart.
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 november 2017 23:30 schreef macca728 het volgende:
Misschien is hij licht geblesseerd ?
quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:03 schreef Tim86 het volgende:
Dat is gewoon een promo van die bookie. Maar bij Goffin zit er wel genoeg marge in denk ik.
quote:Op vrijdag 17 november 2017 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Moest er vanmiddag nog aan denken ja. Kun je ‘m niet uitcashen?
Nee johquote:Op vrijdag 17 november 2017 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
En als Betfirst die bet verliest, dan mag ik hopen dat ze genoeg cashflow hebben. Dat gaat ze miljoenen kosten.
quote:
Ja, ik heb al wel meer dan genoeg plezier van dat tientje gehad maar dat zou wel zuur zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:59 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk niet de finale verliezen, dan zou ik wel balen alsnog
Bij de Toto? Weet je wel hoe slecht de odds daar zijn? ELKE andere online bookmaker geeft betere odds.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ik probeer nu te betten met de ToTo vooral op darten en voetbal
Lekker naar unibet of betfair gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ik probeer nu te betten met de ToTo vooral op darten en voetbal
https://betfirst.dhnet.bequote:Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is jullie favoriete sportsbetting website en waarom? Wil ook weer eens wat gaan spelen! Of is dit topic niet echt meer actief en is er een ander actief topic?
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Betfair (gewoon + exchanges). Bij dat laatste kun je min of meer zelf voor boekhouder spelen.quote:Op maandag 29 januari 2018 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is jullie favoriete sportsbetting website en waarom? Wil ook weer eens wat gaan spelen! Of is dit topic niet echt meer actief en is er een ander actief topic?
Dit soort websites vol met reclamequote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit soort websites vol met reclame
Net eens even geklikt, maar dan zie ik tips staan en dan overal als bookmaker TOTO..... dan valt me de broek al over de enkels, echt waar.
Puur een website voor het gewin van reclame inkomsten voor de eigenaar. Tips zijn niet serieus te nemen in ieder geval. Onderbouwing is ruk/ontbreekt.
Nice!quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Om maar even on-topic te gaan:
Vanavond maar even een klein betje geplaatst omdat ik er zin in had.
20:45 Evertun - Lester BTTS @ 1.91 (ChillHill)
ik heb even voor de lol 25 euro gezet op Real Madrid to win or draw tegen PSG.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo af en toe mag het nog wel eens
hoezo ben je gestopt als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo af en toe mag het nog wel eens
Ik geef heywoodu de schuld.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:58 schreef mrclvm het volgende:
Volgens mij wordt hier niet zo veel meer gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |