quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Iets anders proberen kan natuurlijk ook op vele andere manieren, dan zou ik niet iemand eruit halen die opzich nog wel redelijke statistieken kan overleggen. Ik zie Everton niet vaak spelen dus weet niet waar de pijnpunten echt liggen om daar een oordeel over te geven. Al vond ik aan het begin van het seizoen dat hun middenveld maar weinig creativiteit had.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet beweren dat Deulofeu nu topscorer van de Premier League zou zijn, dat maak jij er min of meer van. Maar een ander type speler kan wel voor een grote impuls zorgen, terwijl zijn statistieken minder indrukwekkend zijn dan zijn voorganger. Want wat is belangrijker, het doelpunten aantal van Lukaku of de punten van Everton? Waarmee ik niet zeg dat Deulofeu i.p.v. Lukaku opeens voor acht winstpartijen op rij zorgt, maar als je uit tien wedstrijden zeven punten haalt, moet je iets anders proberen.
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je imo beter Deulofeu en Lukaku om elkaar heen laten spelen als je dan toch iets anders probeert.
Misschien was het niks , niet alles uit Espana is goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.
Vind ik dan.
Buiten Lukaku scoren er wel weinig spelers. Bolasie was ook wel een redelijk belangrijke speler maar die ligt er ook een tijdje uit. Koeman is natuurlijk niet de meest experimenterende coach en veel voorzichtiger dan zijn Dreamteamvriendjes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ook. Maar het is nogal dubieus als je een hele voorbereiding met Deulofeu als false 9 bezig bent, daar vervolgens twee competitiewedstrijden mee aankomt, waarvan je er een wint (uit bij West Brom) en een van gelijkspeelt (tegen Tottenham), om er vervolgens nooit meer op terug te vallen. Zelfs als hetgeen je nu doet voor geen meter werkt.
Vind ik dan.
Het was niks, terwijl ze in de voorbereiding prima speelden en in de competitie vier punten haalden uit twee wedstrijden. Aha, we noteren het even.quote:
Precies de reden dat ik mijn tirade begin met ''ik ben niet zo van de La Masia hype''. Hence waarom ik bijvoorbeeld vind dat Munir er absoluut geen reet van kan. Deze poging tot leuk zijn is derhalve niet geslaagd en ik wens je veel succes bij een nieuw probeersel.quote:
Money.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat nou mode? Ene schoen zwart en andere wit (Bellerin en Monreal)
Lekker gek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat nou mode? Ene schoen zwart en andere wit (Bellerin en Monreal)
Die bal kon hij onmogelijk hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
0-1 Alexis
Stekelenburg had hem moeten hebben
Een echte topkeeper had dit nog wel kunnen herstellen denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:06 schreef Wicky15 het volgende:
Vinden jullie echt dat hij die bal had moeten hebben?
Achja. Het blijft toch ook Liverpool hequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Bolasie het volgende:
Dit weekend de Merseyside-derby.
Ai ai ai.
Dat Liverpool is nou ook niet echt lekker bezig de laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Bolasie het volgende:
Ai ai ai.
Met Coutinho.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Bolasie het volgende:
Ai ai ai.
Vijf weken was de diagnose, maar gaat beter dan verwacht. Klopp is hoopvol, dus game time decision lijkt het te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Serieus? Die zou er toch eerst langer uitliggen of niet.
Dat wordt een razend interessante wedstrijd, wel. Tottenham is vooralsnog de enige ploeg geweest die City 90 minuten van het veld heeft geveegd. Ik verwacht dat Liverpool aan dat rijtje gaat worden toegevoegd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja? Ik las vandaag dat hij zijn ogen richt op City.
Mwah, Arsenal komt er niet makkelijk doorheen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gaat weer een vernedering worden
Is de verdienste van Arsenal , ze laten die 2 houthakkers niet opbouwenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koeman heeft wel veel werk te doen, middenveld draait niet. Spelers vinden elkaar niet meer
Laten Everton een beetje uitrazenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Arsenal komt er niet makkelijk doorheen.
Achterin staat Everton prima.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laten Everton een beetje uitrazen
Was een betere zanger inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef Wicky15 het volgende:
Lennon![]()
Wat een matige speler is dat zeg.
Dat is op Oudjaarsdag toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een razend interessante wedstrijd, wel. Tottenham is vooralsnog de enige ploeg geweest die City 90 minuten van het veld heeft geveegd. Ik verwacht dat Liverpool aan dat rijtje gaat worden toegevoegd.
Sowieso.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een betere zanger inderdaad.
Dat zijn ook gewoon spelers voor onderkant PL.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet kapot van Valencia en Lennon, om het zo voorzichtig mogelijk te zeggen.
Als Coutinho - zeker gezien zijn huidige vorm, al is het maar de vraag hoe hij terugkeert uiteraard - er is, is alles mogelijk. Durf best te stellen dat Coutinho wel een belangrijke reden is, misschien wel dé belangrijkste, waarom Liverpool de laatste 2 wedstrijden zonder hem niet won. Al is dat natuurlijk niet oorzaak nummer één. De defensie, waaronder de keeper, spelen ook een rol. #BringBackMignoletquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een razend interessante wedstrijd, wel. Tottenham is vooralsnog de enige ploeg geweest die City 90 minuten van het veld heeft geveegd. Ik verwacht dat Liverpool aan dat rijtje gaat worden toegevoegd.
Klopp heeft nog wel steeds vertrouwen in die Kariusquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als Coutinho - zeker gezien zijn huidige vorm, al is het maar de vraag hoe hij terugkeert uiteraard - er is, is alles mogelijk. Durf best te stellen dat Coutinho wel een belangrijke reden is, misschien wel dé belangrijkste, waarom Liverpool de laatste 2 wedstrijden zonder hem niet won. Al is dat natuurlijk niet oorzaak nummer één. De defensie, waaronder de keeper, spelen ook een rol. #BringBackMignolet
Hier zou best wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als Coutinho - zeker gezien zijn huidige vorm, al is het maar de vraag hoe hij terugkeert uiteraard - er is, is alles mogelijk. Durf best te stellen dat Coutinho wel een belangrijke reden is, misschien wel dé belangrijkste, waarom Liverpool de laatste 2 wedstrijden zonder hem niet won. Al is dat natuurlijk niet oorzaak nummer één. De defensie, waaronder de keeper, spelen ook een rol. #BringBackMignolet
Ook zonder Coutinho is dit een ideale wedstrijd voor Klopp's spelletje. Al gaat het lastig worden om de nul te houden met die defensie, tenzij City het weer af laat weten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel gezien van die mof vorige seizoenen, maar het schijnt dus dat hij het in de Bundesliga meer dan uitstekend deed. Om hem nu meteen af te schrijven gaat ook wat ver, maar het is toch enigszins opvallend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopp heeft nog wel steeds vertrouwen in die Kariusof zal hij zijn scoutingsapparaat toch al verzocht hebben om een nieuwe keeper te zoeken?
Dat is ook altijd lastig met keepers, want die Mignolet vind ik ook maar matig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel gezien van die mof vorige seizoenen, maar het schijnt dus dat hij het in de Bundesliga meer dan uitstekend deed. Om hem nu meteen af te schrijven gaat ook wat ver, maar het is toch enigszins opvallend.
Precies die wedstrijd is Kun weer terug van zijn schorsing.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder Coutinho is dit een ideale wedstrijd voor Klopp's spelletje. Al gaat het lastig worden om de nul te houden met die defensie, tenzij City het weer af laat weten.
Dat is dus de grap. Mignolet vind ik ook een lachertje, maar hij kan het onmogelijk slechter doen dan Karius op dit moment. Vooral dit vond ik toen echt bijzonder:quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd lastig met keepers, want die Mignolet vind ik ook maar matig.
Man City en Liverpool zullen wel actief naar verdedigers gaan zoeken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat de Engelse clubs nog meer gaan doen op de winterse transfermarkt.
Tja blijkbaar was Klopp ook niet tevreden over hem en blijft hij nu maar Karius de kans geven in de hoop dat hij zich verbeterd. En anders maar weer een nieuw keepertje zoekenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is dus de grap. Mignolet vind ik ook een lachertje, maar hij kan het op onmogelijk slechter doen dan Karius op dit moment. Vooral dit vond ik toen echt bijzonder:
'Liverpool goalkeeper Simon Mignolet kept more Premier League clean sheets than anyone else in 2015'.
Het is nu dan bijna 2017, maar toch.
Benieuwd bij wie ze gaan uitkomen dan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man City en Liverpool zullen wel actief naar verdedigers gaan zoeken.
Onana.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd bij wie ze gaan uitkomen dan.
Kutzooi. Dacht dat het over keepers ging.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana in de verdediging?
Ze mogen Westermann wel kopen voor 15 miljoen
Mitchell Dijks ophalen als de nieuwe linksback.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kutzooi. Dacht dat het over keepers ging.
Dan kunnen ze beter Jan-Arie halen.
Beter dan Moreno.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mitchell Dijks ophalen als de nieuwe linksback.
En ik maar denken dat ze weer terug warenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens staat Leicester achter bij Bournemouth.
Die Milner kan ook eigenlijk niet daar natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Beter dan Moreno.
Want die is echt tering slecht.
Dat Bournemouth heeft wel een leuk ploegje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze weer terug waren
But of course!quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal naar Everton vs Arsenal.
Ja, ben benieuwd. Zo veel goede linksbacks zijn er niet op te halen voor Liverpool denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Milner kan ook eigenlijk niet daar natuurlijk
Dus maar moeten ze wel echt wat voor halen. Misschien die Ricardo Rodriguez van Wolfsburg...
Ik denk niet dat Bournemouth alles voetballend op wil lossen en vreselijk trage opa's achterin heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze weer terug waren
Mee eens. Blijft ook apart dat het stadion van Fortuna groter isquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Bournemouth heeft wel een leuk ploegje.
Op reddit voorafgaand aan het seizoen zag ik al Liverpool supporters opperen voor Willemsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Zo veel goede linksbacks zijn er niet op te halen voor Liverpool denk ik.
Ik las vandaag dat ze op korte termijn door willen groeien met een nieuwer stadion.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mee eens. Blijft ook apart dat het stadion van Fortuna groter is
Echt haha, wel leuk stadionnetje ja. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mee eens. Blijft ook apart dat het stadion van Fortuna groter is
Klopt indd. Die snappen er niks van. Met zijn bolle kop.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op reddit voorafgaand aan het seizoen zag ik al Liverpool supporters opperen voor Willems
Al die Engelse clubs gaan daar mee verder hè. Everton wil ook naar een nieuw stadionquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze op korte termijn door willen groeien met een nieuwer stadion.
Had ik ook gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat ze op korte termijn door willen groeien met een nieuwer stadion.
Feyenoord ook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die Engelse clubs gaan daar mee verder hè. Everton wil ook naar een nieuw stadion
Nja die zien hem zeker nooit spelen en kennen hem dan van FM of omdat hij al jong in het Nederlands Elftal speelde.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt indd. Die snappen er niks van. Met zijn bolle kop.
Van Liek Two naar het linkerrijtje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Na deze ronde, al is het maar voor even, kan Bournemouth in het linkerrijtje staan. Howegod.
Bournemouth is wel een ander verhaal. Veel te klein voor de Premier League en nauwelijks iets over van historische tribunes ofzo. Goodison Park is groot genoeg, prachtig mooi en oud.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die Engelse clubs gaan daar mee verder hè. Everton wil ook naar een nieuw stadion
Moet allemaal moderner zodat ze meer sponsoren kunnen ontvangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bournemouth is wel een ander verhaal. Veel te klein voor de Premier League en nauwelijks iets over van historische tribunes ofzo. Goodison Park is groot genoeg, prachtig mooi en oud.
Zeker in defensief opzicht belangrijker dan menig mens opmerkt. Af en toe briljante tackles in zijn collectie.quote:
Ik had net een Berlinerbol van de Duitse bakker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu heb ik trek in een club sandwich
Berlinerbolquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik had net een Berlinerbol van de Duitse bakker.
Dit zag ik al in begin augustus, toen zei ik dat ze Ziyech moesten halen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat er een creatieve 10 ontbreekt bij dit Everton?
Misschien kunnen ze Klaassen wel halen als Barkley voor een ¤50 miljoen homegrown fee vertrektquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik zeggen dat er een creatieve 10 ontbreekt bij dit Everton?
Dik varken dat je bent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik had net een Berlinerbol van de Duitse bakker.
We hebben weer goede voornemensquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dik varken dat je bent.
Wel lekker.
Ik doe er ook aan mee. En ik faal met alles.quote:
Maar een jaartje het leger in dan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik doe er ook aan mee. En ik faal met alles.
Ik heb geen discipline.
Ik ben gedoemd om te mislukken.
Nou nou, wat een negativiteit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik doe er ook aan mee. En ik faal met alles.
Ik heb geen discipline.
Ik ben gedoemd om te mislukken.
Zou heel goed kunnen, ze hebben wel Arsenal, City, Leicester en WHU op gelijkspel gehoudenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Middlesbrough wel een punt pakken tegen Liverpool morgen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Begon al met "Wat doe jij met Kerst?"
Kerstdiner en voetbal kijken. En jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Begon al met "Wat doe jij met Kerst?"
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal gaat nu ALLES of NIETS spelen
SPOILER: KNVB BekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt natuurlijk veel meer aan Williams dan aan Stones.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef Bolasie het volgende:
Hahhaahahha
Who the fuck is John Stones.
Die is nog lang niet klaar voor de top. Vreselijk nonchalant.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk veel meer aan Williams dan aan Stones.
Die Stones vind ik nou gewoon echt pure kak
Jij hebt ook weinig te doen in je leven hequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kerstdiner en voetbal kijken. En jij?
Wat moet je anders doen met Kerst? Godverdomme hafcquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij hebt ook weinig te doen in je leven he
Weet wel leukere dingenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen met Kerst? Godverdomme hafc
Zijn niet echt boeiende potjes dan volgens mij.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Voetbal kijken met Kerst is gewoon puur genot.
Voor mij.
Home Alone en LOTR genotquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Voetbal kijken met Kerst is gewoon puur genot.
Voor mij.
Godver ik ben weer in de war met oudjaarsdag.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn niet echt boeiende potjes dan volgens mij.
Ik zou zeggen ga naar het POS forum, maar dat is ook al geslotenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Godver ik ben weer in de war met oudjaarsdag.
Gaat niet goed
Dat is ook een prima dag voor voetbal, heb toch geen leven dan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Godver ik ben weer in de war met oudjaarsdag.
Gaat niet goed
Dat forum ken ik niequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar het POS forum, maar dat is ook al gesloten
1 januari ook gewoon voetbal.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook een prima dag voor voetbal, heb toch geen leven dan.
Daar doe ik niet aan, niks zulke onzin als nieuwsjaarswensen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
1 januari ook gewoon voetbal.
Maar oke dan moet ik overal langs om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik liever ook niet. Maarja moet toch lekker verplicht langs familiequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, niks zulke onzin als nieuwsjaarswensen.
Wie doet dat nou nog tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
1 januari ook gewoon voetbal.
Maar oke dan moet ik overal langs om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik heb niks te zeggen vriendquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie doet dat nou nog tegenwoordig
Dat ontloop ik meestal wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:44 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik liever ook niet. Maarja moet toch lekker verplicht langs familie
Goed voornemen voor 2017.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op jezelf gaan wonen dan maar, ouwe reus.
Hull - Everton om 21uquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ontloop ik meestal wel.
Is er de 30e ook voetbal? Want dan heb ik een verjaardag
Jij doet toch niks. Hoe kom jij aan inkomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook een prima dag voor voetbal, heb toch geen leven dan.
En OZILquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou kunnen zeggen dat Arsenals vleugels matig waren.
wajongquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij doet toch niks. Hoe kom jij aan inkomen eigenlijk?
Chelsea gaat ook wel weer potjes verliezen, winnen ook maar moeizaam. Hebben wel mee dat ze niet Europees spelen op het moment dus een stuk fitter zijn.quote:
Wat...? Sinds Conte met drie achterin is gaan spelen behaalden ze de volgende resultaten: 0 - 2 bij Hull, 3 - 0 tegen Leicester, 4 - 0 tegen Man United, 0 - 2 bij Southampton, 5 - 0 tegen Everton, 1 - 3 bij Man City.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Chelsea gaat ook wel weer potjes verliezen, winnen ook maar moeizaam. Hebben wel mee dat ze niet Europees spelen op het moment dus een stuk fitter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Hieruit kun je vooral opmaken dat de vleugels erg weinig ballen kregen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou kunnen zeggen dat Arsenals vleugels matig waren.
Laatste vijf wedstrijden. Nipte zege Tottenham, nipte zege Middlesborough, nipte zege West brom. Zege bij Man City was ook vrij gelukkig aangezien City al op 3-0 had moeten staan voordat Chelsea überhaupt een keer voor de goal verscheen. Alleen Everton werd eenvoudig verslagen in eigen huis.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat...? Sinds Conte met drie achterin is gaan spelen behaalden ze de volgende resultaten: 0 - 2 bij Hull, 3 - 0 tegen Leicester, 4 - 0 tegen Man United, 0 - 2 bij Southampton, 5 - 0 tegen Everton, 1 - 3 bij Man City.
Dan blijven over een 0 - 1 tegen Middlesbrough en dat met moeite aan één schot op doel kwam, een 2 - 1 tegen Tottenham dat zich tactisch uitstekend weet neer te zetten en een zeer matige wedstrijd tegen West Brom, dat ondanks alles ook maar tot zes schoten in totaal kwam.
quote:Op woensdag 14 december 2016 12:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Laatste vijf wedstrijden. Nipte zege Tottenham, nipte zege Middlesborough, nipte zege West brom. Zege bij Man City was ook vrij gelukkig aangezien City al op 3-0 had moeten staan voordat Chelsea überhaupt een keer voor de goal verscheen. Alleen Everton werd eenvoudig verslagen in eigen huis.
quote:Op woensdag 14 december 2016 00:31 schreef Koffieplanter het volgende:
''Moeizaam''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik noem vijf wedstrijden op waar Chelsea zomaar punten had kunnen verliezen. Als één bal er toevallig in vliegt dan verlies je punten. Kom jij aan zetten met wat afbeeldingen, leuk maar dat zegt niets over een wedstrijd winnen of verliezen. Als je puur kijkt naar alle stats had Arsenal bovenaan gestaan, City tweede en Chelsea derde. Toch ziet de stand er anders uit.quote:
Cool. De feiten zeggen echter dat de kans op puntverlies veel kleiner was dan jij hier probeert te schetsen. Uitspraken doen op basis van een scorebord is zinloos gebrabbel.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ik noem vijf wedstrijden op waar Chelsea zomaar punten had kunnen verliezen.
Als telt niet. Alweer zinloos gebrabbel. Buiten dat, de feiten laten zien dat Chelsea zelden kansen weggeeft, waardoor de kans dat er een bal invliegt miniem is, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef franske19 het volgende:
Als één bal er toevallig in vliegt dan verlies je punten.
Het zegt dat Chelsea in nagenoeg elke wedstrijd de veel betere partij was en dat de score veel hoger uit had moeten vallen dan een 0-1 of 1-0. Mocht dat gebeurd zijn, had jij het hier niet gehad over ''moeizame overwinningen''.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef franske19 het volgende:
Kom jij aan zetten met wat afbeeldingen, leuk maar dat zegt niets over een wedstrijd winnen of verliezen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 00:31 schreef Koffieplanter het volgende:
''Moeizaam''.Subtiel de twee wedstrijden die dit verhaal niet ondersteunen erbuiten gelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke?quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Subtiel de twee wedstrijden die dit verhaal niet ondersteunen erbuiten gelaten
Ik heb er ook genoeg uitgelaten die het wél ondersteunen, dus dat vind ik een beetje goedkoop. Bovendien is er een wedstrijd (WBA-thuis) geweest, die wel moeizaam werd gewonnen, dus is het ook niet relevant voor mijn mening. Dat is echter een incident, althans, daar heeft het veel van weg, dus ook niet heel boeiend verder.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Subtiel de twee wedstrijden die dit verhaal niet ondersteunen erbuiten gelaten
Ja Ozil was nergensquote:Op woensdag 14 december 2016 08:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hieruit kun je vooral opmaken dat de vleugels erg weinig ballen kregen.
Tot zover het vertrouwen geven aan je keeper.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:47 schreef Bolasie het volgende:
#LFC starting line-up v @Boro: Mignolet, Clyne, Lovren, Klavan, Milner, Henderson, Wijnaldum, Lallana, Firmino, Mane, Origi #MIDLIV
Haha Karius op de bank.
Hebben nog wel wat aankoopjes nodig. Virgil van Dijk misschien?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:49 schreef Bolasie het volgende:
#LFC substitutes to face @Boro: Karius, Moreno, Lucas, Stewart, Alexander, Ejaria, Woodburn #MIDLIV
Trieste bench.
Die wordt al een tijdje genoemd, ja. En verder is LFC natuurlijk kampioen inkopen doen bij Soton, dus wie weet.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben nog wel wat aankoopjes nodig. Virgil van Dijk misschien?
Ze mogen er aanvallend ook nog wel wat bijhalen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die wordt al een tijdje genoemd, ja. En verder is LFC natuurlijk kampioen inkopen doen bij Soton, dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |