Mag wel naar mij hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde net een pic sturen godkk
Een jaarquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tot over een maand of wat
zie je in 2019 welquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tot over een maand of wat
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, jij betaalt gewoon netjes belasting
viezerikquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
wie wilt kussen, mn bek ruikt naar knoflook
Ja ik mar heb net qwel gebaftquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
wie wilt kussen, mn bek ruikt naar knoflook
hehequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
Welkom in de SC voor kneuzen, crip en zeer.
Gezondheidquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
Aafhcbmfxjhg ben echt zo verkouden
Ik ook, vanochtend 1000 scheermejsje in mijn keelquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:22 schreef Oberkullie het volgende:
Aafhcbmfxjhg ben echt zo verkouden
Kijk eens voor de spiegel in je keel terwijl je er een lampje in schijnt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ook, vanochtend 1000 scheermejsje in mijn keel
22 maar ik had die inzicht al sinds jongs af aan. Tevens speelt dit natuurlijk zich overal in de maatschappij af en is het best natuurlijk. Kijk bijv naar corpsvereningen waar de grootste corpsbal wordt gelikt en aanbeden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Respect, hoe oud ben en sinds wanneer heb je dat inzicht?
Weet je omgeving van je ideeën en waaruit bestaat je vriendengroep?
Je wordt namelijk in die gemeenschap al snel als verrader beschouwt.
Bij mocros zijn veel negatieve eigenschappen niet volledig sociaal economisch bepaald, zelfs hoger opgeleide vinden Badr een hero, wel misbruiken Arabieren mocros door salafisme en anti-soennisme onder die groep te promoten.
Aboutaleb gaat echter weer volledig andere richting op, door billen te eten van racisten.
Overigens niet de bedoeling om alle mocrosmneer te praten of zo, maar je begon er over vandaar, veel negatieve dingen gaan eveneens op voor andere groepe.
Ik sta al 3 weken droogquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een leven heb je niemand om mee te sexten fzo
Ik ben nog net niet zo onzeker om je te laten weten wanneer ik voor het laatst geneukt heb, maar I'm goodquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik sta al 3 weken droogen jij???
Nee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet zo onzeker om je te laten weten wanneer ik voor het laatst geneukt heb, maar I'm good
Waarom praat je over mij alsof je mijn thuissituatie en opvoeding kent, is dit gebaseerd op jouw voordelen jegens de Marokkaanse cultuur?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:32 schreef wickedmen het volgende:
Ter voorbeeld kan zij bijv niet zomaar thuiskomen met een Nederlander dus haar gemeenschap staat niet open voor Nederlanders en zij is een Marokkaan, toch past zij zich aan haar omgeving hier en past zij haar taalgebruik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |