dat het radio 2 gaat om een zo groot mogelijke groep bereiken boven kwaliteit van de nummers ben ik het mee eens en ook dat het 'de lijst der lijsten' is, is volstrekte onzin. Bovendien is er door de aanwezigheid van een keuzelijst altijd sprake van sturing. Dat geldt overigens voor bijna alle lijsten die er op de Nederlandse radio te horen zijn en niet enkel de publieke.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 pretendeert een lijst te zijn van de 2000 meest gewilde, geliefde nummers. Dat is het niet; iedereen weet dat. Het idee dat er iets voor alle gezindten in "moet" zitten, is subjectief. Dat is alleen zo wanneer je, zoals Radio 2, een breed publiek wilt bedienen en het iedereen naar de zin wilt maken: doelgroep-radio, dus. Niet de muziek staat voorop, maar het bedienen/vermaken van de doelgroep.
Overigens betaalt iedere Nederlander belasting voor de Publieke Omroep en schort het in dit land nog steeds aan een kwalitatief goede muziekzender, waarbij niet leeftijdsgroepen maar muziek voorop staat, zoals bij het Britse BBC Radio 6 Music.
Ik deed maar weer eens een poging.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, da's nog jaren een gespreksonderwerp
ik luister sowieso meestal alleen in de autp, en 's avonds later thuis als het stil in huis isquote:Op woensdag 14 december 2016 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan roep ik weleens hardop...nou ja, dit is echt niet beter dan wat ik net hoorde en dan ga ik weer over tot de orde van de dag (wel gewoon thuis of in de auto, niet uit het niets in de supermarkt ofzo)
Ik ben blij dat ik dat nog ontlopen heb.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef D. het volgende:
Wat een gedrocht trouwens, dat kerstnummer van 'Edje' Struijlaart
Is die niet van vorig jaar?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef D. het volgende:
Wat een gedrocht trouwens, dat kerstnummer van 'Edje' Struijlaart
Best knapquote:Op woensdag 14 december 2016 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nog ontlopen heb.
Ik word nog altijd licht aggressief van overdaad aan kerstbellen.quote:
moet je geen Sky Radio Christmas opzettenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word nog altijd licht aggressief van overdaad aan kerstbellen.
Neequote:Op woensdag 14 december 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die niet van vorig jaar?
2000 milesquote:
De gewone ook niet hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet je geen Sky Radio Christmas opzetten
Wie luistert daar naar?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ch
[..]
Christmas station al sinds oktober 24/7
ik zap wel eens rond op DAB+, dan hoor ik het wel eens 1 seconde ofzoquote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie luistert daar naar?
Wie denkt 8 oktober...let it snow, let it snow, let it snow...?
Mijn moeder heeft een nog grotere hekel aan kerstmuziek dan ik, dus ik kom veilig weg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
24 december moet sky radio wellicht op in de avond, want alleen dan mag de 25e tijdens het kerstdiner de top 2000 op.Verder ben ik gevrijwaard van die rommel
When the Thames froze ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
I'll be there this christmas is natuurlijk ook een geniaal kerstliedje.
Waar op FOK! ik ook kom, storen mensen zich doorgaans al snel aan mij en mijn mening. Toch geef ik die gewoon. Zolang ik hier niet iedereen verrot scheld en mijn kritiek inhoudelijk houd, moet dat kunnen, lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, da's nog jaren een gespreksonderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |