Als ik de 2000 beste liedjes wil luisteren ga ik wel naar spotify en zet ik mijn eigen liedjes wel op.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die juist daarom luisteren, beetje van dit, beetje van dat.
Precies die nostalgische reis langs nummers die ik wel ken, maar dan toch verzuim zelf aan te zetten gedurende het jaar. De week tussen kerst en oud en nieuw is voor mij de vakantieweek waarin ik weinig verplichtingen heb en lekker kan bijkomen voor het nieuwe jaar en dan wil ik precies dat.
wel van het aantal luisteraars en daar is het ook bij de publieke omroep om te doenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zou best een 'eerlijke' lijst willen zien, maar weet niet of dat ten koste gaat van het luistergenot
Je kunt nooit een eerlijke lijst krijgen, tenzij je een populatie gaat ondervragen. En geloof me, daar wordt de lijst niet beter van.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef D. het volgende:
Ik zou best een 'eerlijke' lijst willen zien, maar weet niet of dat ten koste gaat van het luistergenot
Ik ben bang dat er veel "initiatieven" zijn en de onderste 150 ofzo een soort rariteitenkabinet wordt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:06 schreef D. het volgende:
Pokemon tune in het kwadraatquote:Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er veel "initiatieven" zijn en de onderste 150 ofzo een soort rariteitenkabinet wordt.
Ja, elke studentenvereniging een gimmick.quote:
Er moet wel een 'initiatievenfilter' komen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er veel "initiatieven" zijn en de onderste 150 ofzo een soort rariteitenkabinet wordt.
Dat is dus ook al gemanipuleerd he. Elk initiatief, dus niet uit het hart gekozen 'beste liedje' is eigenlijk al het manipuleren van de lijst.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk dat bijna niemand dat doetquote:Op woensdag 14 december 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus ook al gemanipuleerd he. Elk initiatief, dus niet uit het hart gekozen 'beste liedje' is eigenlijk al het manipuleren van de lijst.
Zoals ik stemde is in die zin ook al het manipuleren van de lijst. Ik stemde immers niet op mijn 'beste' liedjes.
Maar wie bepaalt dat....sluiten we 350 stemmen uit op de tune van de Muppets om een jaren 30 zanger met 275 wel toe te laten, en wie zegt dat dat geen initiatief is.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Er moet wel een 'initiatievenfilter' komen natuurlijk
Klopt, omdat die liedjes 'er toch nooit in komen.' Want ja, wie stemt er nu op Y Control van de Yeah Yeah Yeahs of Belong van de Pains of Being Pure At Heart?quote:
en dan ben je weer terug bij af.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dat....sluiten we 350 stemmen uit op de tune van de Muppets om een jaren 30 zanger met 275 wel toe te laten, en wie zegt dat dat geen initiatief is.
Misschien volgend jaar een initiatief startenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, omdat die liedjes 'er toch nooit in komen.' Want ja, wie stemt er nu op Y Control van de Yeah Yeah Yeahs of Belong van de Pains of Being Pure At Heart?
Of omdat 'ze er toch wel komen'quote:Op woensdag 14 december 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, omdat die liedjes 'er toch nooit in komen.' Want ja, wie stemt er nu op Y Control van de Yeah Yeah Yeahs of Belong van de Pains of Being Pure At Heart?
Wil jij mee stemmen op Belong dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar een initiatief starten
Precies, kortom, ik ga gewoon luisteren en genieten van de gekunstelde lijst. Mijn plezier is er niet minder door.quote:
Ik wel hoor, ik heb geen idee of het helpt, maar aan mij zal het niet liggen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil jij mee stemmen op Belong dan?
Dat het allemaal subjectief is, dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 pretendeert een lijst te zijn van de 2000 meest gewilde, geliefde nummers. Dat is het niet; iedereen weet dat. Het idee dat er iets voor alle gezindten in "moet" zitten, is subjectief. Dat is alleen zo wanneer je, zoals Radio 2, een breed publiek wilt bedienen en het iedereen naar de zin wilt maken: doelgroep-radio, dus. Niet de muziek staat voorop, maar het bedienen/vermaken van de doelgroep.
Overigens betaalt iedere Nederlander belasting voor de Publieke Omroep en schort het in dit land nog steeds aan een kwalitatief goede muziekzender, waarbij niet leeftijdsgroepen maar muziek voorop staat, zoals bij het Britse BBC Radio 6 Music.
dat dus. Net als dat ik nu ook al luister naar de Top 4000. Ik hou wel van lijstjesquote:Op woensdag 14 december 2016 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, kortom, ik ga gewoon luisteren en genieten van de gekunstelde lijst. Mijn plezier is er niet minder door.
Zoals ik al zei: dat is prima, luister er met plezier naar. Maar heb niet de illusie dat je zit te luisteren naar zuivere, oprechte lijst van de 2000 meest geliefde nummers.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die juist daarom luisteren, beetje van dit, beetje van dat.
Precies die nostalgische reis langs nummers die ik wel ken, maar dan toch verzuim zelf aan te zetten gedurende het jaar. De week tussen kerst en oud en nieuw is voor mij de vakantieweek waarin ik weinig verplichtingen heb en lekker kan bijkomen voor het nieuwe jaar en dan wil ik precies dat.
het is nog net niet het ESF, een en al politiek gemanipuleerquote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: dat is prima, luister er met plezier naar. Maar heb niet de illusie dat je zit te luisteren naar zuivere, oprechte lijst van de 2000 meest geliefde nummers.
Dat doet ook niemand.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: dat is prima, luister er met plezier naar. Maar heb niet de illusie dat je zit te luisteren naar zuivere, oprechte lijst van de 2000 meest geliefde nummers.
Manipulatie89... Ik denk dat ik volgend jaar überhaupt niet meer stem. Ik was het nu ook al bijna vergeten. Mijn stem gaat in dit circus het verschil echt niet meer maken.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat dit nummer er eigenlijk nog niet in? Een absolute klassieker uit de Pop muziek.
Daar ga ik mij volgend jaar met mijn vele ip-adressen ook maar eens op focussen.
Ja en dan roep ik weleens hardop...nou ja, dit is echt niet beter dan wat ik net hoorde en dan ga ik weer over tot de orde van de dag (wel gewoon thuis of in de auto, niet uit het niets in de supermarkt ofzo)quote:Op woensdag 14 december 2016 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus. Net als dat ik nu ook al luister naar de Top 4000. Ik hou wel van lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |