Jij bent een goed voorbeeld van een normale Marokkaan hequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Het is een complex probleem. In de Marokkaanse milieu en gemeenschap merk je veel hypocrisie en weinig normen & waarden wat best jammer is.
Criminaliteit wordt ook best aangemoedigd maar dat is ook grotendeels een sociaal-economisch probleem
Nee dat weten we Dr. I. M. Potent.quote:
quote:
quote:
mediterraans uiterlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi
wat versta je onder exotische jongens?
nee drug is wel oprecht nice net zoals zeerquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
durf je wel nu drug in het vliegtuig zit
Vraag maar aan Montelly, die kent alle details van mijn seksleven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey CY, sta je open voor baffen? Dit vraag ik voor Ashqelon
Europa kant of incestkant?quote:
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat weten we Dr. I. M. Potent.
mwah, nee niet echt mijn typequote:
Half dagje heb ik wel genoeg aan hoor ondanks de flinke reistijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.
Daar zie ik een dubbeltje op de vloer, even bukken!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.
Definieer een normale Marokkaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
]
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een normale Marokkaan he
Misschien wil hij een boek over ons schrijvenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag maar aan Montelly, die kent alle details van mijn seksleven.
Heb je nog met Hughquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als er een verfilming komt, wil ik dat Margot Robbie me speeltquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien wil hij een boek over ons schrijven
Weet alleen dat je Tardis gecuckt hebt meer niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je de penis van panzie gevenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als er een verfilming komt, wil ik dat Margot Robbie me speelt
Edit: Oh of Emma stone!
hoi baequote:
En deze moet Tardis dan spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet alleen dat je Tardis gecuckt hebt meer niet.
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Edit: Oh of Emma stone!
Wat IS het eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet alleen dat je Tardis gecuckt hebt meer niet.
Ahahah ok, lief van je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Het feit dat dit telkens terug blijft komen.
Nee TARDIS was super TRP hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |