Jij bent een goed voorbeeld van een normale Marokkaan hequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Het is een complex probleem. In de Marokkaanse milieu en gemeenschap merk je veel hypocrisie en weinig normen & waarden wat best jammer is.
Criminaliteit wordt ook best aangemoedigd maar dat is ook grotendeels een sociaal-economisch probleem
Nee dat weten we Dr. I. M. Potent.quote:
quote:
quote:
mediterraans uiterlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi
wat versta je onder exotische jongens?
nee drug is wel oprecht nice net zoals zeerquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
durf je wel nu drug in het vliegtuig zit
Vraag maar aan Montelly, die kent alle details van mijn seksleven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
hey CY, sta je open voor baffen? Dit vraag ik voor Ashqelon
Europa kant of incestkant?quote:
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dat weten we Dr. I. M. Potent.
mwah, nee niet echt mijn typequote:
Half dagje heb ik wel genoeg aan hoor ondanks de flinke reistijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.
Daar zie ik een dubbeltje op de vloer, even bukken!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik weet waar Opso en Madeliefff wonen, maken we er een dagje van.
Definieer een normale Marokkaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
]
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een normale Marokkaan he
Misschien wil hij een boek over ons schrijvenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vraag maar aan Montelly, die kent alle details van mijn seksleven.
Heb je nog met Hughquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als er een verfilming komt, wil ik dat Margot Robbie me speeltquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien wil hij een boek over ons schrijven
Weet alleen dat je Tardis gecuckt hebt meer niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je de penis van panzie gevenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als er een verfilming komt, wil ik dat Margot Robbie me speelt
Edit: Oh of Emma stone!
hoi baequote:
En deze moet Tardis dan spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet alleen dat je Tardis gecuckt hebt meer niet.
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Edit: Oh of Emma stone!
Wat IS het eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahahah ok, lief van je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Het feit dat dit telkens terug blijft komen.
Nee TARDIS was super TRP hoor.
ga je vandaag nog jezelf opnemen terwijl je homo roept?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat is trp.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Het feit dat dit telkens terug blijft komen.
Nee TARDIS was super TRP hoor.
Nee nee nee deze!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En deze moet Tardis dan spelen.
[ afbeelding ]
ik heb graphic ass voor jequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ga je vandaag nog jezelf opnemen terwijl je homo roept?
Dat hele gecuck enzo van hem komt van de krochten van het internet waar het boek 'The Game' als bijbel geldt, en mensen hele theorieën hebben over een rode pil die je gedrag richting vrouwen moet bepalen.quote:
Goed dat je dat erkent, dat is een groot probleem in die gemeenschap.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Het is een complex probleem. In de Marokkaanse milieu en gemeenschap merk je veel hypocrisie en weinig normen & waarden wat best jammer is.
Criminaliteit wordt ook best aangemoedigd maar dat is ook grotendeels een sociaal-economisch probleem
Of Ryan Gosling. Maar dan speel ik mezelf. En geven we het een Fifty Shades of Grey randje, want kijkcijfers.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee nee nee deze!
[ afbeelding ]
Leg ff uit. Wat is cucken wat is trp. En waarom weet ik niets van deze scènequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat hele gecuck enzo van hem komt van de krochten van het internet waar het boek 'The Game' als bijbel geldt, en mensen hele theorieën hebben over een rode pil die je gedrag richting vrouwen moet bepalen.
Google it, it'll blow your mind.
Had het toch al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Of Ryan Gosling. Maar dan speel ik mezelf. En geven we het een Fifty Shades of Grey randje, want kijkcijfers.
https://www.reddit.com/r/TheRedPill/quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leg ff uit. Wat is cucken wat is trp. En waarom weet ik niets van deze scène
Kende the red pill wel, maar wist niet dat je dan per se hetzelfde de hele tijd moet herhalen. Met andere dingen downplayen mag toch ook?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat hele gecuck enzo van hem komt van de krochten van het internet waar het boek 'The Game' als bijbel geldt, en mensen hele theorieën hebben over een rode pil die je gedrag richting vrouwen moet bepalen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Kende the red pill wel, maar wist niet dat je dan per se hetzelfde de hele tijd moet herhalen. Met andere dingen downplayen mag toch ook?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
zomaar dt voel kquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef zeer het volgende:
[..]
wow hoe wist je dat ik die verzamelde?
Weet niet, kon onderdeel zijn van een strategie, want is wel extra irritant.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Ik zei ook niet dat hij het succesvol doet
Geen PLacebO? Lang achtereen geconcentreert studeren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tweede, eerste ook afhankelijk van waar je het voor gebruikt.
Snol, wat negeer je m'n vraagquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Ik zei ook niet dat hij het succesvol doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |